Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Komunikacja z pacjentem, w tym ze szczególnymi potrzebami i z niepełnosprawnością – szkolenie z efek

  • Termin: 2025-05-22 - 2025-05-23
  • Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
  • Cena netto: 1790.00 zł
  • Cena brutto: 2201.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

J.G.Training szkolenia specjalistyczne

  • 02-548 Warszawa, Mazowieckie
  • Olesińska 21
  • Telefon: 22 845 52 53
  • Fax: 22 880 06 25
  • Email: szkolenia@jgt.pl
  • www: www.jgt.pl/
Firma szkoleniowa J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Komunikacja z pacjentem, w tym ze szczególnymi potrzebami i z niepełnosprawnością– szkolenie z efektywnej obsługi pacjenta
dla placówek medycznych

 


 

Szkolenie 2-dniowe
Szkolenie z obsługi pacjentów obejmuje m.in. zagadnienia: skuteczna komunikacja z pacjentem, podnoszenie jakości obsługi pacjenta, obsługa pacjenta z niepełnosprawnością, komunikacja z osobami ze szczególnymi potrzebami, procedury i standardy obsługi pacjenta, savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnością.

 

Profesjonalna i przyjazna obsługa pacjentów jest zadaniem wymagającym cierpliwości, empatii, a także wiedzy z zakresu efektywnej komunikacji. Pacjenci postawieni są często w sytuacji stresującej, w której oczekują nie tylko pomocy medycznej, lecz także zrozumienia, szacunku i wsparcia.

Placówki medyczne dostrzegają coraz więcej korzyści wynikających z podnoszenia jakości obsługi pacjentów z uwzględnieniem ich potrzeb. Zyskują wszystkie strony: zarówno pacjenci, jak i sama placówka oraz personel. Pracownicy, wyposażeni w narzędzia skutecznej komunikacji, podnoszą poziom pewności siebie i obniżają poziom stresu, a jednocześnie potrafią zastosować odpowiednie strategie i techniki, by odpowiedzieć na zróżnicowane potrzeby pacjentów w sposób przyjazny i profesjonalny.

Pacjenci budują swoją opinię o placówce medycznej w oparciu o interakcje ze wszystkimi pracownikami przychodni czy szpitala: z rejestratorką medyczną, z pielęgniarką, z fizjoterapeutą czy lekarzami. Wszystkie te spotkania bezpośrednie lub rozmowy telefoniczne są tzw. „momentami prawdy” w kontakcie z przychodnią. Dlatego tak ważne są umiejętności nawiązania relacji z pacjentem i umiejętności komunikacyjne całego personelu, także w trudnych sytuacjach, których nie brakuje w codziennej obsłudze pacjenta.

Warto także pamiętać, że do dbałości o potrzeby pacjentów, przede wszystkim ze szczególnymi potrzebami/różnymi typami niepełnosprawności, obligują przepisy prawne. Podmioty publiczne są zobowiązane do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

 

Komunikacja z osobami z niepełnosprawnością/szczególnymi potrzebami wymaga jeszcze większych kompetencji niż typowa obsługa pacjenta. Dzięki wiedzy na temat specyfiki kontaktu z osobami ze szczególnymi potrzebami pracownik nie popełni błędów, które zdarzają się, nawet w przypadku dobrych intencji. Uniknie także rozważań typu: Czy można tak powiedzieć? Czy powinienem pomóc tej osobie, jeśli np. ma trudności z poruszaniem się? Czy ta osoba nie obrazi się, jeśli (...)? – wszystkie tego typu wątpliwości będziemy omawiać podczas szkolenia z komunikacji z pacjentem.

Cele szkolenia:

  • Wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności pozwalające na świadomą, efektywną i profesjonalną komunikację z pacjentami, w tym z osobami o szczególnych potrzebach.
  • Podniesienie jakości obsługi pacjentów i budowanie wizerunku placówki medycznej jako przyjaznej, profesjonalnej i godnej zaufania.

Szkolenie przygotowuje do zapewnienia obsługi pacjenta w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, m.in. Dyrektywą o dostępności, prawem pacjenta do informacji czy do godności i intymności, jak również przepisami RODO dotyczącymi danych wrażliwych.

Korzyści ze szkolenia:

  • Większa pewność siebie i komfort w pracy – zdobędziesz umiejętności, które pozwolą Ci sprawniej komunikować się z pacjentami, w tym osobami z niepełnosprawnością, co obniży poziom stresu i podniesie komfort pracy.

  • Świadome budowanie pozytywnych relacji – nauczysz się kontrolować przebieg rozmowy z pacjentem, wykorzystując pozytywne komunikaty oraz komunikację niewerbalną, co pomoże Ci tworzyć przyjazną atmosferę już od pierwszego kontaktu.

  • Skuteczna obsługa przez telefon – poznasz zasady prowadzenia rozmów telefonicznych, które budują zaufanie i minimalizują ryzyko wystąpienia zachowań agresywnych ze strony pacjentów.

  • Bezpieczne i profesjonalne wsparcie dla osób ze szczególnymi potrzebami – zrozumiesz zasady savoir-vivre’u w obsłudze osób z niepełnosprawnością, unikniesz niepotrzebnych błędów i zbudujesz pozytywny wizerunek placówki w oczach pacjentów.

  • Skuteczne radzenie sobie w trudnych sytuacjach – nauczysz się, jak reagować w trudnych momentach i jak unikać barier komunikacyjnych wynikających ze stereotypów lub różnic kulturowych, co pozwoli Ci zachować profesjonalizm w każdych okolicznościach.

  • Lepsza jakość obsługi pacjentów – dowiesz się, jak Twoje działania wpływają na odbiór całej placówki medycznej i jak świadome komunikowanie się z pacjentami może zwiększyć ich zadowolenie i lojalność.

  • Poznanie technik komunikacyjnych obniżających napięcie w trudnych sytuacjach – nauczysz się sprawdzonych technik, które pozwolą Ci zachować spokój i kontrolować rozmowę nawet w najbardziej stresujących sytuacjach.

Adresaci szkolenia:

Wszyscy pracownicy podmiotów medycznych, którzy mają kontakt i komunikują się z pacjentami:

  • pracownicy rejestracji
  • sekretarki medyczne
  • fizjoterapeuci
  • pielęgniarki/położne
  • asystentki stomatologiczne/higienistki
  • lekarze/stomatolodzy

Metody szkoleniowe:

Szkolenie prowadzone jest w interaktywnej, warsztatowej formie.

  • podstawy teoretyczne omawiane na przykładach

  • zadania i ćwiczenia praktyczne (rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez uczestników)

  • miniscenki: prowadzenie symulowanych rozmów z pacjentem

  • autoanaliza swojego stylu komunikowania się z pacjentem

  • praca na studiach przypadków

  • filmy i nagrania ilustracyjne

 

Szkolenia realizujemy w formie online, hybrydowej lub stacjonarnej. Niezależnie od formy realizacji - zajęcia odbywają się w sposób interaktywny, z możliwością zadawania pytań, wyjaśnienia wątpliwości, prowadzenia dyskusji i omówienia z trenerem przykładów z własnej praktyki. Nie nagrywamy szkoleń. Pomagamy w kwestiach technicznych.

 


 

>> W celu uzyskania pełnych informacji o tym szkoleniu zapraszamy na naszą stronę internetową: https://www.jgt.pl/szkolenia,obsluga-pacjenta-z-niepelnosprawnoscia-nmk.html


  • WARSZAWA
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2025-05-22 - 2025-05-23
Lokacja: online, Mazowieckie
Cena: 1390.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Skuteczna windykacja należności w aspekcie prawnym i negocjacyjnym
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie składa się z części prawnej, która zajmuje ok. 3/4 czasu szkolenia oraz części ćwiczeniowej - 1/4 czasu szkolenia.

Zarządzanie czasem - jak skutecznie planować pracę własną i osiągać wyznaczone cele
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Na szkoleniu będziemy omawiać zagadnienia (oraz w ramach każdego w z nich realizować ćwiczenia): efektywność zarządzania czasem, style zachowań i ich wpływ na skuteczność w biznesie, techniki organizacji i zarządzania sobą w czasie.

Trening radzenia sobie ze stresem w miejscu pracy
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Stres to element dnia codziennego. Towarzyszy nam często w życiu zawodowym i prywatnym. Często jeśli nie umiemy sobie z nim poradzić, zmniejsza się efektywność naszej pracy, a dodatkowo przenosimy problemy zawodowe do domu.

Ryzyko celne w przedsiębiorstwie. Praktyczne metody zarządzania ryzykiem celnym - warsztaty.
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie przeznaczone dla przedsiębiorców o profilu działalności związanym z wymianą towarową z zagranicą – działalność cykliczna lub rozważających tego typu działalność w przyszłości tj. importerzy, eksporterzy, firmy transportowe, spedycyjne.

Warunki Incoterms 2020® - najnowsza wersja. Jak je rozumieć, stosować i nie popełniać błędów.
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Proponujemy Państwu szkolenie, które pozwoli zapoznać się z najnowszą wersją INCOTERMS, przygotować się do jej stosowania w praktyce i dzięki temu uniknąć nieporozumień pomiędzy stronami transakcji oraz prowadzić bezpieczną wymianę handlową.

Gwarancja bankowa jako instrument zabezpieczania roszczeń w transakcjach handlowych – aspekty prawne
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Proponujemy Państwu szkolenie, które pozwoli na przybliżenie tematyki gwarancji bankowych w ujęciu praktycznym, z punktu widzenia zleceniodawcy oraz beneficjenta gwarancji.

Prowadzenie skutecznych rozmów windykacyjnych
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Celem zajęć jest podniesienie kompetencji uczestników w obszarze negocjacji windykacyjnych z naciskiem na utrzymanie pozytywnych relacji z kontrahentem.

Typologia dłużników i strategie windykacyjne - warsztaty dla osób zaawansowanych
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Celem szkolenia jest wyrobienie w doświadczonych windykatorach umiejętności myślenia strategicznego, planowania kolejnych działań windykacyjnych oraz skutecznego reagowania w sytuacjach nieplanowanych bądź trudnych.

Proces budowlany w praktyce, po zmianach przepisów prawa budowlanego
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

W trakcie szkolenia poruszymy temat wpływu sytuacji związanej z koronawirusem, w tym przepisów tarczy antykryzysowej, na realizację inwestycji.

Zarządzanie projektem budowlanym - od pomysłu do rozpoczęcia eksploatacji obiektu - warsztaty
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z całym cyklem życia projektu, z uwzględnieniem specyfiki branży budowlanej, od hasła „mam pomysł” do rozpoczęcia eksploatacji obiektu.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Komunikacja z pacjentem, w tym ze szczególnymi potrzebami i z niepełnosprawnością – szkolenie z efek, Szkolenie Sprzedaż, Medyczne, WARSZAWA. otwarte

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.