Zapraszamy na naszą stronę internetową:
Komunikacja asertywna z klientem wewnętrznym i zewnętrznym>>>
Asertywność dość często bywa mylnie identyfikowana jedynie z mówieniem „nie”. Choć osoba asertywna potrafi odmawiać prośbom innych osób, gdy są one nie do przyjęcia, ale nie w tym leży prawdziwa istota asertywności. W sytuacjach zawodowych, porozumiewając się z klientem wewnętrznym, czy zewnętrznym, komunikacja asertywna jest wręcz niezbędna, pozwala zbudować lepsze relacje. Asertywność to nie jest umiejętność wrodzona, tylko nabyta! Dlatego można się jej nauczyć. Zapraszamy na szkolenie.
Korzyści dla uczestników szkolenia:
Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
Szkolenie polecamy dla:
Szkolenie dedykowane jest osobom, które chcą budować swoją postawę asertywną, nauczyć się komunikować asertywnie w relacjach zawodowych.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Szkolenie ma charakter warsztatowy, silnie odwołujące się do doświadczenia uczestników. Z dużą ilością dyskusji, ćwiczeń indywidualnych, w parach oraz grupowych, w tym:
Struktura zajęć: 15% - prezentacje wykładowe, 85% - część warsztatowa
PROGRAM SZKOLENIA:
MODUŁ I. FAKTY I MITY DOTYCZĄCE ASERTYWNOŚCI
MODUŁ II. BUDOWANIE POSTAWY ASERTYWNEJ
MODUŁ III. KOMUNIKACJA ASERTYWNA W SYTUACJACH ZAWODOWYCH
MODUŁ IV. TRUDNE SYTUACJE ZAWODOWE Z KLIENTEM WEWNĘTRZNYM I ZEWNĘTRZNYM: ĆWICZENIA
MODUŁ V. WYRAŻANIE OSOBISTYCH PRZEKONAŃ I OPINII W SYTUACJACH ZAWODOWYCH
MODUŁ VI. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
Szkolenie prowadzi:
Adrianna Zbińska
W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:
• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
•Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:
Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki naAVENHANSEN Sp. z o.o.Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji... |
|
Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacjeAVENHANSEN Sp. z o.o.Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi. |
|
Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanychAVENHANSEN Sp. z o.o.Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych |
|
Negocjacje i rozwiązywanie konfliktówAVENHANSEN Sp. z o.o.Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki. |
|
Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamianiAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamiania procedury prawno-windykacyjnej?>>> Cel główny (...) |
|
Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskichAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich>>> Głównym celem szkolenia jest zaopatrzenie trenerów biznesu w narzędzia i metody (...) |
|
Krótkie filmy w social mediachAVENHANSEN Sp. z o.o.Obrazki z hasłami na Facebooku stały się już standardem. Aby wyróżnić się spośród konkurencji, trzeba robić filmy i animacje. |
|
Różnice międzykulturowe we wspólnej pracy zespołowejAVENHANSEN Sp. z o.o.Szkolenia z zakresu wielokulturowości dają zarówno praktyczną wiedzę, jak i pozwalają zrozumieć zachowania tak innych, jak i swoje własne. Są to bardzo praktyczne szkolenia wskazujące na możliwe błędy interpretacyjne. |
|
Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem w jednostkach finansów publicznychAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem w jednostkach finansów publicznych>>>Szkolenie połączone z praktycznymi warsztatami i możliwością konsultacji (...) |
|
Negocjacje zakupowe w praktyceAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe w praktyce>>> Celem szkolenia jest podniesienie poziomu samowiedzy w zakresie posiadanych umiejętności negocjacyjnych uczestników (...) |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Komunikacja asertywna z klientem wewnętrznym i zewnętrznym, Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, asertywność, efektywna komunikacja, negocjacje, handlowe, obsługa klienta, kreatywność, . zamkniete
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.