Zapraszamy na naszą stronę internetową
Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi. Celem jest to, by każdy biorący w szkoleniu udział, przyjrzał się swoim mocnym stronom i świadomie z nich korzystał podczas kontaktów biznesowych, prywatnych (i nie tylko), by dostrzegł swoje słabe punkty i na tej podstawie stworzył indywidualny plan rozwoju. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z komunikacją, udzielaniem informacji zwrotnej, pracą w zespole, asertywnością, sztuką argumentowana i wywierania wpływu, słuchania, a także pracą nad własnym samorozwojem. Elementy te uzupełnione zostaną pogłębianiem wiedzy dotyczącej samoświadomości związanej z własnymi mocnymi i słabymi stronami, a także wiedzy o możliwościach zespołów, którymi zarządzamy i w których pracujemy.
Szkolenie skierowane jest do osób, które zarządzają zespołami pracowników (kierownicy, dyrektorzy, menedżerowie, liderzy projektów), do specjalistów, a przede wszystkim do wszystkich, którzy chcą praktycznie przećwiczyć swoje umiejętności z tego zakresu.
Ukończyłam studia filozoficzne oraz posiadam specjalizację w zakresie Zarządzania personelem. Wieloletnie doświadczenie trenerskie zdobyłam, realizując szereg projektów szkoleniowych i doradczych dla firm usługowych i produkcyjnych oraz urzędów i instytucji około–biznesowych, a także jako wykładowca Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie. Posiadam także doświadczenie w realizacji projektów szkoleniowych dofinansowywanych z UE.W 2010 roku uzyskałam dyplom instruktora Terapii Ekspresyjnych.
Obszary specjalizacji
W sposób szczególny specjalizuję się w szkoleniach z zakresu:
Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach
Po szkoleniu uczestnicy będą:
I. Rozumienie innych
Metody pracy: Kwestionariusze indywidualne: Analiza EQ, Analiza PQ, ćwiczenie w parach: „Co powiedziałeś?”, ćwiczenie zespołowe: „Krzyżówka”, ćwiczenie w grupach: „Stopniowanie emocji”
II. Wyrażanie własnych poglądów i wywieranie wpływu
Metody pracy: Ćwiczenie zespołowe „Przekonaj grupę”, Ćwiczenie w grupach: „Informacja zwrotna”, Kwestionariusz: „Mapa asertywności”, ćwiczenie indywidualne „Komunikat JA”, ćwiczenie indywidualne: „Krąg źródeł”
III. Relacje interpersonalne w zespole
Metody pracy: Kwestionariusze: „Moja rola zespołowa”, „Mój styl rozwiązywania konfliktu”, ćwiczenie grupowe „Co Tomek miał na myśli”, gra symulacyjna „Kierownik budowy”.
Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.
Kontakt:
Justyna Kudelska
Specjalista ds. Organizacji Szkoleń Otwartych
e-mail: jkudelska@avenhansen.pl
tel. 12 399 41 69, 533 305 542
FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki naAVENHANSEN Sp. z o.o.Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji... |
|
Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacjeAVENHANSEN Sp. z o.o.Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi. |
|
Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanychAVENHANSEN Sp. z o.o.Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych |
|
Negocjacje i rozwiązywanie konfliktówAVENHANSEN Sp. z o.o.Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki. |
|
Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamianiAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamiania procedury prawno-windykacyjnej?>>> Cel główny (...) |
|
Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskichAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich>>> Głównym celem szkolenia jest zaopatrzenie trenerów biznesu w narzędzia i metody (...) |
|
Krótkie filmy w social mediachAVENHANSEN Sp. z o.o.Obrazki z hasłami na Facebooku stały się już standardem. Aby wyróżnić się spośród konkurencji, trzeba robić filmy i animacje. |
|
Różnice międzykulturowe we wspólnej pracy zespołowejAVENHANSEN Sp. z o.o.Szkolenia z zakresu wielokulturowości dają zarówno praktyczną wiedzę, jak i pozwalają zrozumieć zachowania tak innych, jak i swoje własne. Są to bardzo praktyczne szkolenia wskazujące na możliwe błędy interpretacyjne. |
|
Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem w jednostkach finansów publicznychAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem w jednostkach finansów publicznych>>>Szkolenie połączone z praktycznymi warsztatami i możliwością konsultacji (...) |
|
Negocjacje zakupowe w praktyceAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe w praktyce>>> Celem szkolenia jest podniesienie poziomu samowiedzy w zakresie posiadanych umiejętności negocjacyjnych uczestników (...) |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje, Szkolenie Interpersonalne, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, . otwarte
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.