Inteligencja emocjonalna - jak zrozumieć i zarządzać swoimi emocjami oraz doskonalić relacje z innymi. Warsztaty online
Na warsztacie omówimy następujące zagadnienia: co to jest inteligencja emocjonalna, składowe inteligencji emocjonalnej i ich znaczenie, teorie i modele inteligencji emocjonalnej, różnice między inteligencją emocjonalną a ilorazem inteligencji (IQ), wpływ emocji na zachowanie i podejmowanie decyzji, techniki radzenia sobie z negatywnymi emocjami, empatia, asertywność i perswazja.
Inteligencja emocjonalna to niezwykle ważna kompetencja - na szczęście coraz bardziej zauważana, zarówno na rynku pracy, jak i prywatnie. Jej świadomość oraz rozwój są kluczowe dla rozwoju każdego człowieka - bez względu na jego stanowisko, wiek, płeć oraz pozycje w hierarchii firmy.
Inteligencja emocjonalna (znana również jako iloraz emocjonalny lub EQ) to zdolność do rozumienia, używania i zarządzania emocjami w pozytywny sposób. Dzięki niej jesteś w stanie m.in.:
Warsztaty z inteligencji emocjonalnej to kompleksowy program skupiający się na zrozumieniu i rozwoju umiejętności emocjonalnych i interpersonalnych. Uczestnicy będą mieli okazję dowiedzieć się, czym jest inteligencja emocjonalna, poznać jej składowe, a także zgłębić swoją samoświadomość emocjonalną w różnych sytuacjach, co pozwoli im budować lepsze relacje z innymi.
Cele szkolenia:
Korzyści ze szkolenia:
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
Uczestnicy nabędą umiejętności:
Adresaci szkolenia:
Metody szkoleniowe:
action learning, wykłady z prezentacjami multimedialnymi, ćwiczenia praktyczne, dyskusje i wymiana doświadczeń między uczestnikami, case studies
>> W celu uzyskania pełnych informacji o tym szkoleniu zapraszamy na naszą stronę internetową: https://www.jgt.pl/szkolenia,inteligencja-emocjonalna-iek.html
Skuteczna windykacja należności w aspekcie prawnym i negocjacyjnymJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie składa się z części prawnej, która zajmuje ok. 3/4 czasu szkolenia oraz części ćwiczeniowej - 1/4 czasu szkolenia. |
|
Składniki kosmetyczne - uregulowania prawne i trendy marketingoweJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie, na którym omówimy wymagania prawne oraz zasady prawidłowego stosowania składników kosmetycznych w recepturach produktów kosmetycznych. |
|
Kosmetyki – sprzedaż, oznakowanie, reklama. Obowiązki podmiotów zaangażowanych w obrót kosmetykami.J.G.Training szkolenia specjalistyczne1 stycznia 2019 roku weszła w życie nowa ustawa o produktach kosmetycznych, uchwalona przez Sejm 4 października 2018. Nowe prawo nakłada nowe obowiązki na przedsiębiorców i wprowadza kary pieniężne. |
|
Stosowanie procedury uproszczonej w obsłudze celnejJ.G.Training szkolenia specjalistycznePodczas szkolenia omawiamy zagadnienia: rodzaje procedur uproszczonych, jak uzyskać pozwolenie na korzystanie z procedury uproszczonej, obowiązek zabezpieczenia majątkowego, miejsca uznane, wpis do rejestru zgłaszającego. |
|
Komunikacja interpersonalna - warsztaty efektywnej komunikacjiJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie skierowane jest do wszystkich osób dążących do zwiększenia umiejętności w obszarze komunikacji. |
|
Odporność psychiczna– jak dbać o siebie w trudnej sytuacjiJ.G.Training szkolenia specjalistyczneCelem szkolenia jest poznanie czym jest odporność psychiczna i jak ją wzmacniać, aby lepiej radzić sobie z trudnymi emocjami i zmianami. |
|
Warsztaty Design Thinking – jak wychodzić poza schemat i szukać nowych rozwiązańJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSkąd wziąć nowe pomysły? Jak wymyślić rozwiązanie, które sprawdzi się w praktyce i przyniesie oczekiwany efekt, a nie tylko pozostanie być może innowacyjnym, ale bezużytecznym projektem? Metoda Design Thinking ma w tym pomóc. |
|
Emisja głosu – profesjonalny trening pracy z głosemJ.G.Training szkolenia specjalistyczneGłos to dla wielu z nas narzędzie pracy. To od jego siły, barwy i tonu zależy często jak zostaniemy odebrani przez innych – zarówno klientów jak i współpracowników, przełożonych, podwładnych. |
|
Wystąpienia publiczne - online i offlineJ.G.Training szkolenia specjalistyczneWystąpienia publiczne są dla wielu osób bardzo trudne. Powodów jest wiele - po pierwsze trema, po drugie konieczność zainteresowania audytorium, do niełatwych zadań należy także umiejętność doboru tematu i technik prezentacji. |
|
FEEDBACK, A MOŻE FEEDFORWARD – informacja zwrotna jako narzędzie menedżeraJ.G.Training szkolenia specjalistyczneNa szkoleniu dowiedzą się Państwo: jak udzielać feedback, jak konstruować i przyjmować informację zwrotną, co to feedforward i jak go wykorzystać. Jak udzielać informacji zwrotnej w sposób konstruktywny, motywujący i przynoszący korzyści pracownikowi |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Inteligencja emocjonalna - jak zrozumieć i zarządzać swoimi emocjami oraz doskonalić relacje z innym, Szkolenie Interpersonalne, efektywna komunikacja, inteligencja emocjonalna, online. otwarte
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.