Od kilku lat na całym świecie obserwowane jest zjawisko „Great Resignation” - polegające na masowym odchodzeniu
z dotychczasowej pracy. Zjawisku sprzyjają: rynek pracownika oraz niski poziom bezrobocia. Zamiast rozmowy
z pracodawcą - decydują się na zmianę firmy. Celem rozmowy Exit interview jest zatrzymanie pracownika lub poznanie głównych przyczyn rezygnacji z pracy. Dobrze przeprowadzone wywiady wyjściowe mogą być doskonałym narzędziem do zbierania otwartych i szczerych informacji o firmie, które ostatecznie pomogą przeciwdziałać rotacji pracowników oraz wpłynąć na usprawnienia w całej organizacji.
Głównym celem szkolenia jest przygotowanie do wdrożenia rozmów wyjściowych – exit interview.
Szkolenie jest skierowane do osób pełniących funkcje kierownicze oraz przedstawicieli działów HR.
2. Exit Interview – przygotowanie procedury
3. Przygotowanie rozmowy wyjściowej
4. Jeśli nie rozmowa to ankieta wyjściowa
5. Analiza rozmów i ankiet wyjściowych
6. Zarządzanie zespołem w sytuacji zmiany - przekazanie informacji innym pracownikom zespołu
7. Podsumowanie - korzyści wynikające z dobrze wdrożonych Exit Interview
Szkolenie jest prowadzone metodami warsztatowymi, aktywizującymi uczestników.
Metody opierają się na zasadzie „nauki przez doświadczenie”, pozwalającej uczestnikom szkolenia odnaleźć się w realnym otoczeniu zawodowym i w praktyczny sposób nauczyć się prowadzić efektywną rekrutacje
i selekcje kandydatów do pracy.
Podczas szkolenia wykorzystane zostaną następujące metody szkoleniowe:
590 PLN*/ szkolenie online
Cena obejmuje:
* Cena szkolenia jest ceną netto. Do podanej ceny należy doliczyć podatek VAT (23%).
Cena szkolenia stacjonarnego
790 PLN*/**osoba
Cena obejmuje:
*Cena szkolenia jest ceną netto. Do podanej ceny należy doliczyć podatek VAT (23%).
* Jeżeli szkolenie jest finansowane ze środków publicznych i stanowi element kształcenia zawodowego zwolnione z VAT
tel.: 739 278 100
fax: (22) 250 12 13
infobiztech@infobiztech.pl
Badanie efektywności szkoleńINFOBIZTECH Sp. z o.o.„Uczenie się jest zdefiniowane jako zmiana zachowania. Nie nauczyłeś się niczego, dopóki nie potrafisz zastosować tego w działaniu” - Don Shula |
|
Profesjonalna obsługa KlientaINFOBIZTECH Sp. z o.o.Szkolenie w formie warsztatów praktycznych.Rozmowy, różnice, podobieństwa klienta.Sposób postępowania wobec klienta z uwzględnieniem etycznych zasad sprzedaży |
|
Profesjonalna rekrutacjaINFOBIZTECH Sp. z o.o.Profesjonalna rekrutacja i selekcja pracownikówW dzisiejszych czasach dobór odpowiednich pracowników do organizacji i zespołu staje się wyzwaniem. Rynek wymusza rezygnacje ze starych nawyków rekrutacyjnych. (...) |
|
Jawność wynagrodzeń - wdrożenie dyrektywy w sprawie jawności wynagrodzeńINFOBIZTECH Sp. z o.o.Jawność wynagrodzeń - wdrożenie dyrektywy w sprawie jawności wynagrodzeńW styczniu skierowano do czytania na posiedzeniu Sejmu poselski projekt ustawy o zmianie ustawy – Kodeks pracy (druk nr 934). Celem (...) |
|
Umowa zlecenia, umowa o dzieło, kontrakt menadżerski po ZMIANACHINFOBIZTECH Sp. z o.o.Szkolenie ma na celu kompleksowe przedstawienie zagadnień związanych z zawieraniem i funkcjonowaniem umów zlecenia, umów o dzieło, kontraktu menadżerskiego. Uczestnicy poznają nowe regulacje obowiązujące (...) |
|
CIT ESTOŃSKIINFOBIZTECH Sp. z o.o.27 stycznia 2023 roku Prezydent podpisał ustawę nowelizującą przepisy Kodeksu pracy.Głównym celem szkolenie jest przestawienie oczekiwanych przez 3 lata zmian Kodeksu pracy. nowelizacja Kodeksu pracy (...) |
|
Wypadki przy pracyINFOBIZTECH Sp. z o.o.Celem szkolenia jest zapoznanie Uczestników z obowiązkami oraz praktyką sporządzania dokumentacji z ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy z uwzględnieniem typowych nieprawidłowości występujących (...) |
|
OnboardingINFOBIZTECH Sp. z o.o.Sukces odnoszą te organizacje, które rozumieją potrzeby swoich obecnych i potencjalnych pracowników tak dobrze, jak większość organizacji rozumie potrzeby swoich klientów.Według Harvard Business Review, (...) |
|
Efektywna komunikacja interpersonalnaINFOBIZTECH Sp. z o.o.Było czterech ludzi o wdzięcznych imionach: Każdy, Ktoś, Ktokolwiek oraz Nikt. Trzeba było wykonać ważne zadanie i Każdy miał to zrobić. Każdy był pewien, że Ktoś to zrobi. Ktokolwiek mógł to zrobić, (...) |
|
Delegowanie zadańINFOBIZTECH Sp. z o.o.Głównym celem szkolenia jest rozwijanie kompetencji interpersonalnych w obszarze delegowania zadań o motywowania podwładnych.W szczególności treści szkolenia koncentrować będą na:czytelnym komunikowaniu (...) |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Exit interview, Szkolenie Dział Personalny HR, Interpersonalne, rekrutacja i selekcja personelu, optymalizacja zatrudnienia, kadry i płace, asertywność, rozwój osobisty, podejmowanie decyzji, Szkolenie o n l i n e. otwarte
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.