Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Employee Experience – jak budować doświadczenie pracowników, najlepsze praktyki, trendy, standardy

  • Termin: 2024-06-24 - 2024-06-25
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: 1390.00 zł
  • Cena brutto: 1709.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

J.G.Training szkolenia specjalistyczne

  • 02-548 Warszawa, Mazowieckie
  • Olesińska 21
  • Telefon: 22 845 52 53
  • Fax: 22 880 06 25
  • Email: szkolenia@jgt.pl
  • www: www.jgt.pl/
Firma szkoleniowa J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Employee Experience – jak budować doświadczenie pracowników, najlepsze praktyki, trendy, standardy


 

Szkolenie 2-dniowe
Szkolenie dla specjalistów HR obejmuje zagadnienia: budowanie pozytywnego doświadczenia pracownika (employee experience), dobrostan pracownika (total well-being), poczucie spełnienia pracownika (employee fulfillment), badanie doświadczeń i potrzeb pracownika, empoyer branding, indywidualny rozwój zawodowy, onboarding, zarządzanie talentami, feedback i kultura nagradzania, kształtowanie kultury organizacyjnej. 

 

Cel szkolenia:

 

Celem szkolenia jest przedstawienie najlepszych praktyk, trendów oraz wypracowanie standardów i konkretnych narzędzi do budowania pozytywnego doświadczenia pracownika (employee experience) w organizacji.

 

Korzyści ze szkolenia:

 

  • Zwiększenie satysfakcji i zaangażowania pracowników 
  • Zatrzymanie pracowników i wzmocnienie ich potencjału zawodowego
  • Podniesienie efektywności biznesowej i konkurencyjności organizacji

 

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

 

  • Sprawdzonych rozwiązaniach i dobrych praktykach w zakresie kształtowania pozytywnego EX
  • Nowych trendach w odpowiedzi na zmieniającą się rzeczywistość 
  • Działaniach dopasowanych do potrzeb różnych pokoleń i person pracowników
  • Narzędziach służących badaniu EX w różnych obszarach i procesach
  • Rozwiązaniach systemowych wspierających pozytywne EX na różnych etapach cyklu życia pracownika

 

Uczestnicy nabędą umiejętności:

 

  • Projektowania działań w zakresie różnych procesów HR (od rekrutacji, poprzez rozwój, zarządzanie karierami, po kształtowanie kultury organizacyjnej) w celu zbudowania dobrego EX
  • Identyfikacji kluczowych czynników decydujących o pozytywnym EX na różnych etapach cyklu życia pracownika
  • Doboru metod i technik do badania prawdziwych potrzeb oraz doświadczeń pracowników w swojej organizacji
  • Lepszej komunikacji i współpracy z biznesem, aby wpływać na kształtowanie postaw i umiejętności sprzyjających budowaniu pozytywnego EX

 

Adresaci szkolenia:

 

  • pracownicy działu HR
  • kadra zarządzająca

 

Metody szkoleniowe:

 

Prezentacja dobrych praktyk i trendów, przekazanie gotowych narzędzi, miniwykłady systematyzujące i uzupełniające wiedzę, praca warsztatowa kształtująca wśród Uczestników przede wszystkim praktyczne umiejętności wdrażania wiedzy na stanowisku pracy.

 

 

>> W celu uzyskania pełnych informacji o tym szkoleniu zapraszamy na naszą stronę internetową: https://www.jgt.pl/szkolenia,employee-experience-eek.html


  • Warszawa/ ONLINE
  • Warszawa
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2024-06-24 - 2024-06-25
Lokacja: online, Mazowieckie
Cena: 1390.00 zł
Termin: 2024-06-24 - 2024-06-25
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1690.00 zł
Termin: 2024-10-16 - 2024-10-17
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1690.00 zł
Termin: 2024-10-16 - 2024-10-17
Lokacja: online, Mazowieckie
Cena: 1390.00 zł
Termin: 2024-12-12 - 2024-12-13
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1690.00 zł
Termin: 2024-12-12 - 2024-12-13
Lokacja: online, Mazowieckie
Cena: 1390.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Skuteczna windykacja należności w aspekcie prawnym i negocjacyjnym
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie składa się z części prawnej, która zajmuje ok. 3/4 czasu szkolenia oraz części ćwiczeniowej - 1/4 czasu szkolenia.

Składniki kosmetyczne - uregulowania prawne i trendy marketingowe
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie, na którym omówimy wymagania prawne oraz zasady prawidłowego stosowania składników kosmetycznych w recepturach produktów kosmetycznych.

Kosmetyki – sprzedaż, oznakowanie, reklama. Obowiązki podmiotów zaangażowanych w obrót kosmetykami.
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

1 stycznia 2019 roku weszła w życie nowa ustawa o produktach kosmetycznych, uchwalona przez Sejm 4 października 2018. Nowe prawo nakłada nowe obowiązki na przedsiębiorców i wprowadza kary pieniężne.

Stosowanie procedury uproszczonej w obsłudze celnej
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Podczas szkolenia omawiamy zagadnienia: rodzaje procedur uproszczonych, jak uzyskać pozwolenie na korzystanie z procedury uproszczonej, obowiązek zabezpieczenia majątkowego, miejsca uznane, wpis do rejestru zgłaszającego.

Komunikacja interpersonalna - warsztaty efektywnej komunikacji
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób dążących do zwiększenia umiejętności w obszarze komunikacji.

Odporność psychiczna– jak dbać o siebie w trudnej sytuacji
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Celem szkolenia jest poznanie czym jest odporność psychiczna i jak ją wzmacniać, aby lepiej radzić sobie z trudnymi emocjami i zmianami.

Warsztaty Design Thinking – jak wychodzić poza schemat i szukać nowych rozwiązań
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Skąd wziąć nowe pomysły? Jak wymyślić rozwiązanie, które sprawdzi się w praktyce i przyniesie oczekiwany efekt, a nie tylko pozostanie być może innowacyjnym, ale bezużytecznym projektem? Metoda Design Thinking ma w tym pomóc.

Emisja głosu – profesjonalny trening pracy z głosem
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Głos to dla wielu z nas narzędzie pracy. To od jego siły, barwy i tonu zależy często jak zostaniemy odebrani przez innych – zarówno klientów jak i współpracowników, przełożonych, podwładnych.

Wystąpienia publiczne - online i offline
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Wystąpienia publiczne są dla wielu osób bardzo trudne. Powodów jest wiele - po pierwsze trema, po drugie konieczność zainteresowania audytorium, do niełatwych zadań należy także umiejętność doboru tematu i technik prezentacji.

FEEDBACK, A MOŻE FEEDFORWARD – informacja zwrotna jako narzędzie menedżera
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Na szkoleniu dowiedzą się Państwo: jak udzielać feedback, jak konstruować i przyjmować informację zwrotną, co to feedforward i jak go wykorzystać. Jak udzielać informacji zwrotnej w sposób konstruktywny, motywujący i przynoszący korzyści pracownikowi

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Employee Experience – jak budować doświadczenie pracowników, najlepsze praktyki, trendy, standardy, Szkolenie Dział Personalny HR, zarządzanie talentami, Warszawa. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.