Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

DECISION MAKING MASTERCLASS

  • Termin: 2021-04-22 - 2021-04-23
  • Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
  • Cena netto: 1350.00 zł
  • Cena brutto: 1660.50 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

  • 00-867 Warszawa, Mazowieckie
  • al. Jana Pawła II 27
  • Telefon: 607710797
  • Fax: 607710797
  • Email: szkolenia@szkoleniaatrium.pl
  • www: szkoleniaatrium.pl
Firma szkoleniowa Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Czy rzeczywiście „ludzie nie myślą o tym, co czują, nie mówią tego, co myślą, i nie robią tego, co mówią”? [D.Ogilvy].

Dlaczego ludzie mądrzy nie podejmują zawsze… dobrych decyzji? Czyli wiemy, tak naprawdę, jak działamy i podejmujemy decyzje? Autorskie szkolenie o tym jak myślimy i decydujemy, w jakie „pułapki” i nawyki myślenia wpadamy (nie zdając sobie sprawy) oraz jak możemy pomóc naszym działaniom, by podejmować lepsze decyzje a w efekcie osiągać mądrzejsze efekty w obszarze pracy marketingowej i biznesie.
Z badań wiemy, że kiedy organizacje starają się redukować skutki uprzedzeń i "skłonności" (my nazywamy to nawykami myślenia) w procesach decyzyjnych, ich zyski są o minimum 7 punktów procentowych wyższe [McKinsey].
Podejmuj więc lepsze decyzje i myśl krytycznie, dzięki wiedzy evidence-based o tym jak działa, myśli i czuje człowiek.

Podejmuj lepsze decyzje i myśl krytycznie, dzięki wiedzy o tym jak działa, myśli i czuje człowiek.
Autorskie szkolenie rozwijające kompetencje osadzone w kontekście biznesowym i oparte na dowodach naukowych.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

  • Autorski program zbierający zweryfikowane, aktualne i najważniejsze mechanizmy, nawyki poznawcze i „skróty myślenia” wpływające na zachowania, tendencje „myślowe” i decyzje człowieka (a także konteksty). Poznasz wiedzę  i praktyczne  narzędzia wzmacniające efektywność osobistą jak również biznesową w obszarze podejmowania decyzji, krytycznego myślenia, współpracy, zarządzania i komunikacji.
  • Przekładam solidną teorię na konkretne rekomendacje zachowań w biznesie, do zastosowania od zaraz, oraz do wzmocnienia krytycznego myślenia i większej świadomości tego jak działają ludzie, oraz jak jak działa sam zespół i jego lider.
  • Szkolenie obejmuje trzy spojrzenia i kategorie wiedzy:
    Perspektywa indywidualna (poznawcza, emocjonalna, atrybucji i ocen), członka zespołu i lidera marketingowego/projektowego.
    Perspektywa grupy/zespołu i wpływu społecznego.
    Perspektywa wpływu sytuacji i uwarunkowań zewnętrznych.
    Otrzymasz autorskie narzędzie - KARTY DECISION THINKINGTM które w pigułce zbierają wiedzę i wnioski z poruszanej tematyki, aby móc samodzielnie kontynuować pracę w tych obszarach po szkoleniu (indywidualnie, zespołowo lub warsztatowo) o wartości 250 zł.

PROGRAM SZKOLENIA:

  1. Mechanizmy uwagi leżące u podstaw błędów poznawczych oraz jak przeciwdziałać pułapkom naszej uwagi.
  2. Wybrane heurystyki (uproszczone schematy podejmowania decyzji), które sprawiają, że nasz mózg chodzi na myślowe skróty oraz czym jest krytyczne myślenie.
  3. W jaki sposób emocje wpływają na nasze wybory oraz jak wykorzystać ich potencjał (zarówno pozytywnych jak i negatywnych).
  4. Wybrane, najważniejsze, aktualne koncepty natury człowieka oraz wnioski z nich płynące do codziennego funkcjonowania w biznesie, zespołach, projektach i funkcjonowania zespołu marketingu.
  5. Mechanizmy oceny - w jaki sposób człowiek wydaje sądy o sobie samym oraz innych ludziach - oraz jak czasem niewielkie niuanse mogą na nie wpłynąć.
  6. Pułapki jakie wiążą się z pracą w zespole oraz jaki wpływ grupa ma na funkcjonowanie człowieka, co pozwoli to maksymalizować potencjał zespołów, z którymi współpracujesz. Na co zwrócić uwagę, gdy pracujesz w zespole, facylitujesz czy moderujesz grupę, by wspomagać proces (np. service design, projektowanie marketingowe, design thinking i in.) a nie go ograniczać.
  7. Najważniejsze mechanizmy wpływu społecznego oraz będziesz umieć je rozpoznawać i konstruktywnie na nie reagować.
  8. Gotowe narzędzia i inspiracje do pracy. Aktualną wiedza poprzez działanie. W części warsztatowej przepracujemy wyżej wymienione tematy w praktyce, sukcesywnie uzupełniając jeszcze Twoją wiedzę i narzędzia na każdym z etapów.
  9. Wybrane zagadnienia marketingowe w kontekście przepracowanej wiedzy podczas szkolenia (np. pułapki pracy burzą mózgów, krytyczne spojrzenie na pracę podczas spotkań, design thinking i
  • Szkolenia online
  • Szczecin
  • woj. Zachodniopomorskie
Termin: 2021-04-22 - 2021-04-23
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1350.00 zł
Termin: 2021-04-22 - 2021-04-23
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1350.00 zł

Najnowsze szkolenia:

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. PLANY I STRATEGIE SPRZEDAŻOWE W PRAKTYCE
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. PLANY I STRATEGIE SPRZEDAŻOWE W PRAKTYCE. Szkolenie sprzedażowe Warszawa. Kurs dla sprzedawców. Warszawa

E-COMMERCE. JAK ZDOBYĆ KLIENTÓW W INTERNECIE.
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Dzień 1 Customer journey w praktyce – budowanie strategii i plan taktyczny w digital marketingu1. Customer journey map w praktyce – jak identyfikować touchpointy i projektować ścieżkę zakupową klienta? (...)

MARKETING INTERNETOWY - PROMOCJA I REKLAMA FIRMY W INTERNECIE
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Dzień I Strategia aktywności online1. BUDOWANIE STRATEGII PROMOCJI ONLINE I DZIAŁANIA TAKTYCZNE W E-MARKETINGU Ćwiczenie praktyczne – strategia promocji online – planowanie kampanii online2. Projektowanie (...)

MERCHANDISING - ORGANIZACJA POWIERZCHNI SKLEPU
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Samodzielnie projektowanie powierzchni handlowych uwzględniając różne branże i formaty punktów handlowych, umiejętność zaplanowania planogramów w zależności od rodzaju asortymentu i miejsca sprzedaży. Wyróżnianie produktu producenta.

Trade marketing. Marketing handlowy dla działów sprzedaży
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Celem szkolenia jest osiągniecie wysokiego poziomu konkurencyjności na rynku poprzez: podniesienie efektywności działań w zakresie trade marketingu, poznanie nowoczesnych narzędzi analizy i weryfikacji skuteczności działań trade marketingowych.

JAK ZROBIĆ DOBRĄ REKLAMĘ? KREATYWNE POMYSŁY I PSYCHOLOGIA REKLAMY
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Kreatywne szkolenie z zakresu tworzenia skutecznych i dobrych reklam marketingowych. Psychologia reklamy.

MOBILE MARKETING
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Efekty:Uczestnik szkolenia pozna polski rynek reklamy mobilnej i profil mobilnego konsumenta w sieci.Nauczy się tworzyć strategię mobile marketingu, planować reklamę mobilną, dobrać odpowiednie narzędzia (...)

Kreatywność w reklamie i marketingu
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Cel:zwiększenie kompetencji w zakresie samodzielnego tworzenia rozwiązań kreatywnych i komunikatów reklamowych,poznanie narzędzi i metod pomagających na uwolnienie potencjału kreatywnego.Korzyść:skuteczniejsza (...)

MARKETING INTERKULTUROWY. PUŁAPKI I WYMOGI KULTUROWE W MARKETINGU
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Szkolenie adresowane jest do pracowników działu eksportu oraz marketingu, w tym dla osób zajmujących się pozyskiwaniem kontrahentów z zagranicy lub lokowaniem produktów na rynkach zagranicznych.

AGILE W MARKETINGU
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Gdzie Agile się sprawdzi?Wszędzie tam, gdzie efektywność zależy od zaangażowania całego zespołu, a sukces przedsięwzięcia od włączenia klienta (wewnętrznego lub zewnętrznego) we wspólną pracę od samego (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



DECISION MAKING MASTERCLASS, Szkolenie Marketingowe, Biznesowe, zarządzanie zespołem, kompetencje biznesowe, marketing i sprzedaż, zarządzanie, biznesowe, komunikacja wewnętrzna, Szczecin. otwarte

© 2010 - 2021 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.