Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Coaching dla managerów. Skuteczne zarządzanie i motywowanie pracowników., Szkolenie Biznesowe, Coachingowe, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, w biznesie, rozwój osobisty, menedżerski, komunikacja wewnętrzna, Wrocław. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2017-01-22

Było:2040zł

Jest:1740zł

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Coaching dla managerów. Skuteczne zarządzanie i motywowanie pracowników.

  • Termin: 2017-01-11 - 2017-01-11
  • Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
  • Cena netto: 970.00 zł
  • Cena brutto: 1193.10 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

K2 Coaching Szkolenia i Doradztwo

  • 55-040 Bielany Wrocławskie, Dolnośląskie
  • Ogrodowa 19c lok. 1
  • Telefon: 667-67-33-22
  • Email: biuro@k2coaching.pl
  • www: k2coaching.pl
Firma szkoleniowa K2 Coaching Szkolenia i Doradztwo

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zarządzanie przez coaching dla managerów.

 

Opinie Uczestników o naszych szkoleniach:
Marek B. Wrocław: "Bardzo wysoko oceniam warsztaty z zarządzania przez coaching, trener poruszyła bardzo dużo ciekawych zagadnień, atmosfera bardzo miła i sprzyjająca rozwojowi",
Aleksandra Z. Grodków:"To było moje pierwsze szkolenie z tego obszaru i dzięki temu szkoleniu wiem, że chcę dalej pogłębiać wiedzę z zakresu coachingu. Super atmosfera, dziękuję".
Jolanta Sz. Olesnica:"Bardzo praktyczne szkolenie, dużo przykładów i zastosować narzędzi coachingowych, polecam".
 

Korzyści:

  • Poznanie podstawowych zasad coachingu (jako metody rozwoju) i filozofii coachingowej (jako nowego sposobu myślenia i zarządzania zespołem),

  • Praktyczne wykorzystanie coachingowego stylu zarządzania,

  • skutecznie zmotywujesz i zaangażujesz swój zespół do realizacji wspólnych celów,

  • Efektywne komunikowanie się z zespołem i udzielanie konstruktywnych informacji zwrotnych,

  •  zdobędziesz umiejętności elastycznego stosowania stylu zarządzania do poziomu dojrzałości zawodowego 
     pracowników, 

  • Wzrost skuteczności działań i efektywne zmotywowanie zespołu,

  • Swobodne posługiwanie się podstawowymi narzędziami coachingu,

  • Umiejętność realizacji procesów coachingowych w oparciu o elementarne modele.

Program:

1. Wprowadzenie do coachingu

  • Skąd wziął się coaching

  • Między psychologią, biznesem a sportem. Definicja i miejsce coachingu

  • Kto jest kim. trener, doradca, coach

  • Boisko w mózgu. Koncepcja wewnętrznej gry

  • Relacja coachingowa – inność postrzegania

2. Współczesny przywódca – lider, a coaching

  • Kim jestem? Tożsamość lidera,

  • Nieugięty i niereformowalny - stereotypy i zniekształcenia w kształtowaniu roli menedżera,

  • Rozmowa coachingowa jako główne narzędzie stymulowania efektywności zespołów,

  • IWIYS - bezcenna wartość empatii.

3. Dwoje uszu i jedne usta. Komunikacja w coachingu

  • Siła drzemie w prostocie. Sztuka zadawania pytań w coachingu,

  • Dlaczego nie „dlaczego”? O słowach blokujących komunikację,

  • Słuch absolutny. Trzy poziomy słuchania w coachingu,

  • Skuteczna informacja zwrotna i ocena 360 stopni

4. Zmiana, czyli wzrost. Podstawowe modele pracy coachingowej

  • Transakcyjny i transformacyjny cel zespołu,

  • Model GROW w praktyce

  • Model SMART jako narzędzie badania celów

  • Pytania w procesie zmiany

  • Kawa na ławę. Siła konkretyzacji

5. W poszukiwaniu przeoczonego. Praca na zasobach.

  • Jak tutaj dotarłeś? Skalowanie osiągnięć

  • Nic nie jest oczywiste. Metafory, przypowieści i narracje budujące zespół

  • Patrząc w słońce. Przeformułowanie i zmiana perspektywy

  • pozafinansowe metody motywacji pracowników

  • Skrzynka z narzędziami. Podręczne techniki pracy rozwojowe

6. Podsumowanie i zakończenie.

  • ewaluacja i wręczenie imiennych certyfikatów

Praktyka w czasie warsztatów:

  • Sesje w parach.

  • Sesje w trójkach: Coach, Klient, Obserwator.

Metody szkolenia:

80% - czasu szkolenia poświęcone jest na praktykę, czyli warsztaty, ćwiczenia, studia przypadków,
symulacje, odgrywanie ról, gry sytuacyjne, gry analizę prawdziwych sytuacji zawodowych podawanych również przez uczestników.
20% - teoria jako inspiracja poparta przekazanymi przykładami z życia.

Nasze szkolenia charakteryzują się zawsze małą, kameralną grupą, po to aby trener mógł poświęcić maksymalną uwagę każdemu uczestnikowi.
Wierzymy że tylko taki sposób kontaktu trenera z grupą może zapewnić prawdziwie indywidualny i najbardziej skuteczny sposób przekazania wiedzy i odpowiednich narzędzi. Dzięki temu również każdy z uczestników ma szansę przedstawić swój przypadek lub sytuację zawodową, która może zostać szerzej omówiona i rozwiązana.

Cena szkolenia zawiera:

- uczestnictwo w 16 h szkoleniu (2 dni) w wysokiej klasy salach konferencyjnych,
- materiały szkoleniowe,
- lunch oraz przerwy kawowe,
- imienny certyfikaty,
- a także pomoc, doradztwo i konsultacje Trenera po szkoleniu, (telefonicznie lub e-mail) bezterminowo.

Jeśli chcesz zwiększyć skuteczność swoich działań – nasze szkolenie dostarczy Ci narzędzi i umiejętności niezbędnych każdemu managerowi.

Zgłoś swój udział, szkolimy się w bezpiecznej i przyjaznej atmosferze, dbając o dobre samopoczucie uczestników,
ale przede wszystkim o skuteczność i osiągnięcie oczekiwanych rezultatów szkolenia.

Jeśli jeszcze się wahasz, zapraszamy do zapoznania się z opiniami i referencjami naszych klientów, lub prosimy o kontakt z nami, doradzimy i pomożemy w wybraniu najlepszej opcji dla Państwa.

                                                                        Serdecznie Zapraszamy

                                                                       biuro@k2coaching.pl
                                                           tel. 667-67-33-22
                                                          www.k2coaching.pl




  • Wrocław
  • woj. Dolnośląskie
Termin: 2017-01-16 - 2017-01-16
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 970.00 zł
Termin: 2017-02-01 - 2017-02-01
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2017-02-08 - 2017-02-08
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2017-02-27 - 2017-02-27
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2017-03-15 - 2017-03-15
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2017-03-16 - 2017-03-16
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2017-03-22 - 2017-03-22
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2017-04-20 - 2017-04-20
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2017-04-26 - 2017-04-26
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2017-05-18 - 2017-05-18
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2017-05-24 - 2017-05-24
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2017-05-31 - 2017-05-31
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Termin: 2017-06-28 - 2017-06-28
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 970.00 870 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Najnowsze szkolenia:

Coaching dla managerów. Skuteczne zarządzanie i motywowanie pracowników.
K2 Coaching Szkolenia i Doradztwo

Podczas warsztatów uczestnicy poznają najważniejsze zasady budowania pożądanego kontaktu z Klientem,a także dowiedzą się jak reagować w trudnych sytuacjach.Będzie potrafił spokojnie i skutecznie rozładowywać napięte sytuacje i unikać ich eskalacji.

Kierowanie Zespołem i motywowanie Pracowników
K2 Coaching Szkolenia i Doradztwo

Zarządzanie i motywowanie pracowników to jedna z kluczowych kompetencji managera.Jak wzmocnić swój wizerunek i jak wydobyć z zespołu to co najlepsze oraz jakie metody zarządzania stosować w zależności od rozwoju pracownika-o tym jest szkolenie.

Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta
K2 Coaching Szkolenia i Doradztwo

Podczas warsztatów uczestnicy poznają najważniejsze zasady budowania pożądanego kontaktu z Klientem,a także dowiedzą się jak reagować w trudnych sytuacjach.Będzie potrafił spokojnie i skutecznie rozładowywać napięte sytuacje i unikać ich eskalacji.

Efektywna Komunikacja z elementami asertywnej postawy i rozwiązywanie konfliktów
K2 Coaching Szkolenia i Doradztwo

Od sposobu w jaki się komunikujesz,jaką masz postawę życiową i jak reagujesz w różnych sytuacjach zależy twoja pozycja w firmie,stopień osiągania celów i satysfakcja z życia.Właściwa komunikacja jest kluczem do tego wszystkiego.Można się jej nauczyć.

Skuteczne Techniki Sprzedaży
K2 Coaching Szkolenia i Doradztwo

Czy jesteś ekspertem w tym co robisz?Czy stawiasz sobie coraz wyżej poprzeczkę?Pokażemy Ci co możesz zrobić, aby stać się skuteczniejszym w działaniu,a poznane na naszym szkoleniu techniki i narzędzia, zwiększą Twoją efektywność i skuteczność w pracy

Zarządzanie przez coaching
K2 Coaching Szkolenia i Doradztwo

poznasz założenia coachingowego stylu zarządzania,zdobędziesz umiejętności rozwijania kompetencji zespołu poprzez rozmowę coachingową oraz zastosowanie narzędzi, poznasz elastyczny stylu zarządzania dostosowany do dojrzałości zawodowej pracowników

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.