Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Aktualne obowiązki podmiotów związane z gospodarką odpadami, kogo obowiązuje w 2025 r. zakres rejest

  • Termin: 2025-06-25 - 2025-06-25
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: 790.00 750.50 zł (Rabat -5%)
  • Cena brutto: 923.12 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

  • 61-706 Poznań, Wielkopolskie
  • ul. Libelta 1a/2
  • Telefon: 61/3070303, 508 393 926
  • Fax: 61/ 6 247 936
  • Email: info@szkolenia-semper.pl
  • www: www.szkolenia-semper.pl
Firma szkoleniowa Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:

 

Aktualne obowiązki podmiotów związane z gospodarką odpadami, kogo obowiązuje w 2025 r. zakres rejestracji i sprawozdawczości - elektroniczny rejestr BDO, ewidencja odpadów i sprawozdawczość – 1-dniowe warsztaty praktyczne.

 

Aby sprawdzić aktualne terminy tego szkolenia oraz pobrać formularz zgłoszenia: >> KLIKNIJ TUTAJ <<

 

 

Grupa docelowa 

Do udziału w szkoleniu serdecznie zachęcamy:
  • pracowników przedsiębiorstw
  • specjalistów ds. ochrony środowiska
  • specjalistów ds. gospodarki odpadami -osoby zajmujące się kwestiami środowiskowymi oraz gospodarką odpadami, w tym odpowiedzialnymi zorganizowanie transportu odpadów oraz wystawanie /zatwierdzanie kart przekazania odpadów
  • wszystkie osoby zainteresowane omawianą tematyką.

Cel szkolenia 

• Celem szkolenia jest przekazanie Uczestnikom wiedzy i kwalifikacji w zakresie gospodarki odpadami oraz prowadzenia ewidencji odpadów w systemie BDO.
• Udział w szkoleniu pozwoli Uczestnikom na zdobycie cennych praktycznych umiejętności wypełniania elektronicznych dokumentów związanych z gospodarką odpadami dzięki aktywnym warsztatom z wypełniania sprawozdań i dokumentów ewidencyjnych.

Korzyści dla uczestników 

• Uczestnicy zdobędą kompleksową wiedzę i umiejętności z zakresu:
-odpowiedzialności prawnej i obowiązków w zakresie gospodarki odpadami
-kwalifikowania odpadów zgodnie z katalogiem odpadów
-decyzji administracyjnych z zakresu gospodarki odpadami
-zasad wpisu do rejestru prowadzonego przez marszałka BDO
-prowadzenia ewidencji odpadów e elektronicznym systemie BDO
-weryfikacji odbiorcy odpadów
-wyznaczania miejsc i sposobów magazynowania odpadów
• Utrwalenie przekazanej wiedzy poprzez ćwiczenia, analizę konkretnych przypadków oraz rozwiązywanie trudności z jakimi spotykają się Uczestnicy w codziennej pracy.

Program szkolenia 

Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.


1.Przepisy prawne regulujące gospodarkę odpadami w Polsce.
2.Decyzje administracyjne: od przygotowania wniosku po weryfikację uzyskanej decyzji:

-pozwolenie na wytwarzanie odpadów,
-zezwolenie na przetwarzanie odpadów,
-zezwolenie na zbieranie odpadów,
-zezwolenie na transport odpadów.
3.Klasyfikacja odpadów – katalog odpadów, nadawanie odpadom odpowiednich kodów - ćwiczenie.
4.Obowiązki wytwórcy odpadów, zasady postępowania z odpadami, w tym przekazywania ich osobom fizycznym (weryfikacja odbiorców, potwierdzanie odbioru).
5.Sposoby magazynowania i przekazywania odpadów , jak przygotować i oznaczyć miejsca magazynowania odpadów, planowane zmiany- projekt rozporządzenia ws szczegółowych wymagań dla magazynowania odpadów.
6.Informacje ogólne o bazie danych o odpadach BDO.
7.Podmioty zobowiązane do rejestracji w bazie danych o odpadach.
8.Elektroniczny wniosek o wpis/aktualizację wpisu do rejestru BDO.
9.Numer rejestrowy BDO – na jakich dokumentach trzeba go umieszczać.
10.Rejestracja w BDO i logowanie do konta w bazie BDO, nadawanie uprawnień użytkownikom głównym i podrzędnym.

11.Wypełnianie elektronicznej karty przekazania odpadu i karty ewidencji
-Statusy KPO – planowane, zatwierdzone, potwierdzenie wygenerowane, zrealizowane przyjęcie, potwierdzony transport, wycofane, odrzucone – omówienie różnic
-Jak przekazać odpad w BDO – omówienie krok po kroku procedury wystania KPO
-Wycofanie KPO – kiedy i w jaki sposób można zrezygnować z wystawionej KPO
-Jak dokonać wpisów w karcie ewidencji odpadów przy przekazaniu osobom fizycznym i poza RP
-Jakie dokumenty trzeba posiadać podczas transportu odpadów
-Odpady wytwarzane w ramach usług (ewidencja, przekazanie).
12.Ocena nowelizacji – korzyści, błędy, uwagi, spostrzeżenia.
13.Zbiorcze zestawienie danych o odpadach za 2024 rok.
14.Planowane kolejne zmiany w ustawie o odpadach i wynikające z nich obowiązki dla przedsiębiorców (okres przejściowy dopuszczający sporządzanie papierowych KPO, uregulowania dotyczące awarii systemu BDO).
15.Kary pieniężne za nieprzestrzeganie przepisów.
16. Planowane zmiany do ustawy o odpadach.
17. Podsumowanie. 

W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.
 
Inwestycja 
Szkolenie stacjonarne
890.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

Szkolenie on-line
790.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej)
-konsultacje poszkoleniowe
-10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.


Uwagi 
Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.
 
 
Termin: 2025-04-29 - 2025-04-29
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 890.00 845.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2025-04-29 - 2025-04-29
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 790.00 750.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2025-05-28 - 2025-05-28
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 790.00 750.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2025-05-28 - 2025-05-28
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 890.00 845.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2025-06-25 - 2025-06-25
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 890.00 845.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Najnowsze szkolenia:

Organizacja pracy menedżera w praktyce -2-dniowe warsztaty budowania efektywności i satysfakcji zawo
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Organizacja pracy menedżera w praktyce -2-dniowe warsztaty budowania (...)

Organizacja pracy menedżera w praktyce -2-dniowe warsztaty budowania efektywności i satysfakcji zawo
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Organizacja pracy menedżera w praktyce -2-dniowe warsztaty budowania (...)

Zamówienia publiczne na usługi i dostawy informatyczne w praktyce. 2-dniowe warsztaty ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Zamówienia publiczne na usługi i dostawy informatyczne w praktyce. (...)

Zamówienia publiczne na usługi i dostawy informatyczne w praktyce. 2-dniowe warsztaty ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Zamówienia publiczne na usługi i dostawy informatyczne w praktyce. (...)

Zarządzanie projektami w praktyce - planowanie, kontrolowanie, zarządzanie czasem.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Zarządzanie projektami w praktyce - planowanie, kontrolowanie, zarządzanie (...)

Zarządzanie projektami w praktyce - planowanie, kontrolowanie, zarządzanie czasem.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Zarządzanie projektami w praktyce - planowanie, kontrolowanie, zarządzanie (...)

Zamówienia publiczne w projektach unijnych - jak prawidłowo przeprowadzić procedurę. Warsztaty ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zamówienia publiczne w projektach unijnych - jak prawidłowo przeprowadzić (...)

Zamówienia publiczne w projektach unijnych - jak prawidłowo przeprowadzić procedurę. Warsztaty ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zamówienia publiczne w projektach unijnych - jak prawidłowo przeprowadzić (...)

Zamówienia publiczne do 130 tysięcy zł oraz Tryb podstawowy w Nowym Prawie Zamówień Publicznych – ..
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Zamówienia publiczne do 130 tysięcy zł oraz Tryb podstawowy w Nowym (...)

Podstawy rachunkowości z uwzględnieniem najnowszych zmian - 2-dniowe warsztaty praktyczne.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Podstawy rachunkowości z uwzględnieniem najnowszych zmian - 2-dniowe (...)

Więcej...

Najnowsze kursy:

Organizacja pracy menedżera w praktyce -2-dniowe warsztaty budowania efektywności i satysfakcji zawo
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Organizacja pracy menedżera w praktyce -2-dniowe warsztaty budowania (...)

Zamówienia publiczne na usługi i dostawy informatyczne w praktyce. 2-dniowe warsztaty ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Zamówienia publiczne na usługi i dostawy informatyczne w praktyce. (...)

Zarządzanie projektami w praktyce - planowanie, kontrolowanie, zarządzanie czasem.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Zarządzanie projektami w praktyce - planowanie, kontrolowanie, zarządzanie (...)

Zamówienia publiczne w projektach unijnych - jak prawidłowo przeprowadzić procedurę. Warsztaty ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zamówienia publiczne w projektach unijnych - jak prawidłowo przeprowadzić (...)

Podstawy rachunkowości z uwzględnieniem najnowszych zmian - 2-dniowe warsztaty praktyczne.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Podstawy rachunkowości z uwzględnieniem najnowszych zmian - 2-dniowe (...)

Windykacja należności w ujęciu prawnym oraz postępowanie egzekucyjne i zabezpieczające w praktyce ..
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Windykacja należności w ujęciu prawnym oraz postępowanie egzekucyjne (...)

Zmowa przetargowa, ryzyka i inne trudności w realizacji zamówień publicznych z uwzględnieniem analiz
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zmowa przetargowa, ryzyka i inne trudności w realizacji zamówień publicznych (...)

Jak czytać odpisy i analizować poszczególne działy ksiąg wieczystych? 1-dniowe szkolenie praktyczne.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Jak czytać odpisy i analizować poszczególne działy ksiąg wieczystych? (...)

Zeroemisyjność – efektywność energetyczna i zielona energia dla firm (aspekty prawne). 1-dniowe wars
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zeroemisyjność – rozwiązania prawne dla firm. 1-dniowe warsztaty praktyczne. (...)

Wykorzystanie sztucznej inteligencji (artificial intelligence, AI) w pracy urzędnika- 2-dniowe warsz
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Wykorzystanie sztucznej inteligencji (artificial intelligence, AI) w (...)

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Aktualne obowiązki podmiotów związane z gospodarką odpadami, kogo obowiązuje w 2025 r. zakres rejest, Szkolenie Prawne, Ekologiczne, edukacja ekologiczna, ochrona środowiska, gospodarka odpadami, administracyjne, administracji publicznej, prawo ochrony środowiska, . otwarte, e-learning

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.