Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szkolenia obsługa klienta Dolnośląskie

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2017-01-22

Było:1300zł

Jest:700zł

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Szkolenia obsługa klienta Dolnośląskie

Szkolenia promowane

Akademia Telefonicznej Obsługi Klienta Szkolenie Dofinansowane
Perspecta

Akademia Telefonicznej Obsługi Klienta Szkolenie Dofinansowane

Najbliższy termin: 2017-01-23 - 2017-01-23 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

250.00 zł

307.50 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.
Skuteczny telemarketing i obsługa klienta telefonicznego
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Najbliższy termin: 2017-02-13 - 2017-02-13 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

290.00145.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-50%

Techniki Sprzedaży i obsługa klienta Szkolenia Zamknięte
Perspecta

Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta Szkolenia Zamknięte

Najbliższy termin: 2017-01-23 - 2017-01-23 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

499.00 zł

613.77 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.
Profesjonalna obsługa Klienta
InfoBizTech

Szkolenie w formie warsztatów praktycznych.Rozmowy, różnice, podobieństwa klienta.Sposób postępowania wobec klienta z uwzględnieniem etycznych zasad sprzedaży

Najbliższy termin: 2017-03-10 - 2017-03-10 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

490.00 zł

602.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny
KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Najbliższy termin: 2017-02-15 - 2017-02-15 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

290.00145.00 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-50%

Telefoniczna Obsługa Klienta Szkolenia Zamknięte
Perspecta

Telefoniczna Obsługa Klienta Szkolenia Zamknięte

Najbliższy termin: 2017-01-23 - 2017-01-23 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

499.00 zł

613.77 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.
Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta
K2 Coaching Szkolenia i Doradztwo

Podczas warsztatów uczestnicy poznają najważniejsze zasady budowania pożądanego kontaktu z Klientem,a także dowiedzą się jak reagować w trudnych sytuacjach.Będzie potrafił spokojnie i skutecznie rozładowywać napięte sytuacje i unikać ich eskalacji.

Najbliższy termin: 2017-03-08 - 2017-03-08 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

970.00870.00 zł

870.00 zł brutto (Vat 0%)

Szkolenie otwarte.

-100zł

Sterowanie zapasami w przedsiębiorstwie i optymalizacja poziomów zapasów
Effect Group Sp. z o.o.

Szkolenie ma na celu analizę zapasów w przedsiębiorstwie, określenie optymalnych ilości zapasów dostosowanych do potrzeb produkcyjnych i rynkowych, określenie zapasów maksymalnych, zapasów bezpieczeństwa.

Najbliższy termin: 2017-04-06 - 2017-04-07 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

1290.00 zł

1586.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Nowoczesne techniki sprzedaży. Świadomy Klient, Świadomy Sprzedawca
InfoBizTech

W czasie szkolenia uczestnicy nabędą: umiejętność efektywnego komunikowania się, umiejętność rozpoznawania typów klientów, umiejętność sprzedaży usług i produktów, umiejętność reagowania na stres(...)

Najbliższy termin: 2017-03-22 - 2017-03-22 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

490.00 zł

602.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
SKUTECZNY TELEMARKETING EFEKTYWNE METODY I TECHNIKI SPRZEDAŻY ORAZ OBSŁUGI KLIENTA PRZEZ TELEFON- w
Ekspert Handlowy

SKUTECZNY TELEMARKETINGEFEKTYWNE METODY I TECHNIKI  SPRZEDAŻY ORAZ OBSŁUGI KLIENTA PRZEZ TELEFONKORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW: Nabycie umiejętności nawiązywania relacji z klientem w kontakcie werbalnym. (...)

Najbliższy termin: 2017-03-22 - 2017-03-22 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

999.00899.10 zł

(brutto)

Szkolenie otwarte.

-10%

stron: 1 2 314

Szukaj szkolenia poprzez

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe BOSS
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Warszawa, Mazowieckie
Więcej...
Hotel Sofia*** Wrocław
Hotel Wrocław, Dolnośląskie
Więcej...
SCANDIC WROCŁAW
Hotel Wrocław, Dolnośląskie
Więcej...
Dwór Sieraków
Hotel Dobczyce, Małopolskie
Więcej...
Restauracja Filharmonia
Sala(e) Konferencyjne Gdańsk, Pomorskie
Więcej...
Hotel La Siesta
Hotel Jastrzębia Góra, Pomorskie
Więcej...
Hotel Groman
Hotel Sękocin Stary, Mazowieckie
Więcej...
SOLPARK Kleszczów
Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy Kleszczów, Łódzkie
Więcej...

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.