Szkolenia polecane | |
Obsługa Trudnego KlientaWSTRONEROZWOJUSkuteczne komunikowanie się drogą do porozumienia się z KlientemReguły efektywnej komunikacjiReguły dobrego kontaktu i porozumiewania sięBlokady i zakłócenia w komunikacjiAutoanaliza - Moje (...) Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Cała Polska - różne miasta, Mazowieckie |
Do uzgodnienia (brutto) |
Obsługa klienta z niepełnosprawnością i ze szczególnymi potrzebami – szkolenie dla instytucji publicJ.G.Training szkolenia specjalistyczneObsługa klienta z niepełnosprawnością/szczególnymi potrzebami staje się coraz ważniejszym tematem, szczególnie w kontekście ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Najbliższy termin: 2024-06-18 - 2024-06-18 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
940.00 zł 1156.20 zł brutto (Vat 23%) |
Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie – warsztaty dla pracowników administracjiJ.G.Training szkolenia specjalistycznePodczas szkolenia omówimy następujące zagadnienia: komunikacja z klientem urzędu, reguły profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji werbalna i niewerbalna, zasady komunikacji mailowej, badanie potrzeb klienta, typy osobowości klienta. Najbliższy termin: 2024-06-14 - 2024-06-14 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
940.00 zł 1156.20 zł brutto (Vat 23%) |
Telefoniczna obsługa Klienta- Twoim AtutemWSTRONEROZWOJUObsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center Najbliższy termin: 2024-04-25 - 2024-04-26 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) |
Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. Najbliższy termin: 2024-04-25 - 2024-05-24 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) |
Procedury i standardy obsługi pacjentów z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami – szkoleniJ.G.Training szkolenia specjalistycznePodczas szkolenia omówimy m.in.: podnoszenie jakości obsługi pacjenta, obsługa pacjenta z niepełnosprawnością, komunikacja z osobami ze szczególnymi potrzebami, procedury i standardy obsługi pacjenta, savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnością. Najbliższy termin: 2024-05-13 - 2024-05-13 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
940.00 zł 1156.20 zł brutto (Vat 23%) |
Profesjonalna Obsługa KlientaWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się bezpośrednią obsługą Klienta Najbliższy termin: 2024-04-25 - 2024-04-26 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) |
Sztuka profesjonalnej obsługi klienta oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach – szkolenie z efektyJ.G.Training szkolenia specjalistyczneindywidualne motywy zakupu, kryteria podejmowania decyzji, style komunikacji i zachowań, czynniki satysfakcji klienta, efektywna komunikacja z klientem, praca z „trudnym” klientem, asertywna komunikacja. Najbliższy termin: 2024-05-06 - 2024-05-07 Lokacja: online, Mazowieckie |
1390.00 zł 1709.70 zł brutto (Vat 23%) |
Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznegoKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu. Najbliższy termin: 2024-05-22 - 2024-05-22 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie |
450.00225.00 zł (brutto) -50% |
Reklamacje, jako źródło wiedzy o oczekiwaniach i potrzebach Pacjentów- 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników, którzy obsługują klientów zgłaszających reklamacje. Najbliższy termin: 2024-04-25 - 2024-04-26 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) |
Szkolenia obsługa Mazowieckie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.