Szkolenia polecane | |
Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kłCentrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty (...) Najbliższy termin: 2023-12-11 - 2023-12-12 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie |
1190.001130.50 zł 1390.52 zł brutto (Vat 23%) ![]() ![]() -5% |
Monitorowanie i pomiar zadowolenia klienta wg wytycznych PN-ISO 10004:2018SGP - Training & ConsultingWykorzystaj dobre praktyki zawarte w wytycznych PN-ISO 10004:2018 w ustanowieniu, wdrożeniu, utrzymaniu i doskonaleniu skutecznego i efektywnego procesu monitorowania i pomiaru zadowolenia klientów Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
Obsługa Klienta Trudnego - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia sobie w kłopotliwych sytuacjCentrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Obsługa Klienta Trudnego - profesjonalne warsztaty i ćwiczenia radzenia (...) Najbliższy termin: 2023-12-13 - 2023-12-13 Lokacja: Do uzgodnienia. |
1000.00950.00 zł 1168.50 zł brutto (Vat 23%) ![]() ![]() -5% |
Lean w obsłudze klientaSGP - Training & ConsultingSzkolenie jest skierowane dla osób odpowiedzialnych za koordynowanie pracy w Zespołach Obsługi Klienta, pracowników Działów Obsługi Klienta i Specjalistów wiążących swoją karierę zawodową z obsługą Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
Obsługa klienta - kursKM Studio - szkoleniaKursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy Najbliższy termin: 2023-12-12 - 2023-12-13 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Obsługa klienta - warsztatyKM Studio - szkoleniaKursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy Najbliższy termin: 2023-12-12 - 2023-12-13 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Obsługa klienta - treningKM Studio - szkoleniaKursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy Najbliższy termin: 2023-12-12 - 2023-12-13 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty pozwalające na ...Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalna Obsługa Klienta w praktyce. Interdyscyplinarne warsztaty (...) Najbliższy termin: 2024-01-22 - 2024-01-23 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie |
1390.001320.50 zł 1624.22 zł brutto (Vat 23%) ![]() ![]() -5% |
Obsługa klienta - standardy, sytuacje konfliktowe, panowanie nad emocjamiKM Studio - szkoleniaKursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy Najbliższy termin: 2023-12-12 - 2023-12-13 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
1500.00 zł 1845.00 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Odblokuj Kreatywność w Podejściu Doświadczenia Klienta w swoim ZespoleGO 4 EX CXNasze kreatywne warsztaty są idealne dla zespołów, które są zaznajomione z tematyką CX i potrzebują odświeżyć swoje informacje oraz podkręcić kreatywność, aby lepiej zrozumieć swoich klientów. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
1800.001620.00 zł 1620.00 zł brutto (Vat 0%) ![]() -10% |
Szkolenia obs��uga klienta
© 2010 - 2023 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.