Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Szkolenia empatia

Szkolenia polecane

Twórz kreatywne reklamy
Akademia Marketingu ATRIUM

Cel:zwiększenie kompetencji w zakresie samodzielnego tworzenia rozwiązań kreatywnych i komunikatów reklamowych,poznanie narzędzi i metod pomagających na uwolnienie potencjału kreatywnego.Korzyść:skuteczniejsza (...)

Najbliższy termin: 2023-04-24 - 2023-04-25 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

1250.00 zł

1537.50 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Sztuka prezentacji i autoprezentacji
ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.

Rozwinięcie i wzmocnienie predyspozycji do występowania publicznego.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Inteligencja emocjonalna (EQ): zarządzanie emocjami.
EVOLVO SZKOLENIA

Także w wersji ONLINE

Najbliższy termin: 2023-03-30 - 2023-03-31 Lokacja: ONLINE PEWNE, Małopolskie

1750.001490.00 zł

1832.70 zł brutto (Vat 23%)

-260zł

SZKOLENIE ON-LINE: Efektywna praca zdalna
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:SZKOLENIE ON-LINE: Efektywna praca zdalna>>>  Z tego szkolenia dowiesz się:Jakie nawyki będą wspierać pracę zdalną?Jak zorganizować przestrzeń do pracy i unikać (...)

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
SZKOLENIE ON-LINE: Kompetencje menedżera w czasach kryzysu
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:SZKOLENIE ON-LINE: Kompetencje menedżera w czasach kryzysu>>>  Korzyści dla uczestnika. Z tego szkolenia dowiesz się:Jakie kompetencje są dla menedżera najważniejsze (...)

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta. Cele szkolenia: Pogłębienie wiedzy na temat sposobów budowania długotrwałych relacji z klientami. Pogłębieniu umiejętności docierania do rzeczywistych potrzeb i oczekiwań klientów.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta. Cele szkolenia: Pogłębienie wiedzy na temat sposobów budowania długotrwałych relacji z klientami. Pogłębieniu umiejętności docierania do rzeczywistych potrzeb i oczekiwań klientów.

Najbliższy termin: 2023-05-12 - 2023-05-12 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

960.00860.00 zł

1057.80 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-100zł

SZKOLENIE ON-LINE: Team work w czasie pracy zdalnej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:SZKOLENIE ON-LINE: Team work w czasie pracy zdalnej>>>  Korzyści dla uczestnika:Z tego szkolenia dowiesz sięJaki powinien być zgrany zespół zdalny? (...)

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
SZKOLENIE ON-LINE: Jak zarządzać pracą zdalną zespołu?
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę intenertową:SZKOLENIE ON-LINE: Jak zarządzać pracą zdalną zespołu?>>> Z tego szkolenia dowiesz się:W jaki sposób zorganizować swoją pracę zdalną i całego zespołu? Dlaczego (...)

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Profesjonalna obsługa klienta w praktyce. Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Lojalny i oddany klient jest podstawą sukcesu każdej firmy. Nastawienie firmy na klienta to specyficzna forma pracy firmy, gdzie wyraźnie widać, że podmiotem każdej aktywności pracowników firmy jest klient.

Najbliższy termin: 2023-05-15 - 2023-05-16 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

1480.001380.00 zł

1697.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-100zł

stron: 1 2 35

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Hotel Amber***
Hotel Gdańsk, Pomorskie
Więcej...
Hotel Jakubus
Hotel Wilków, Opolskie
Więcej...
Pałac Wojanów
Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy Jelenia Góra, Dolnośląskie
Więcej...
CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...
Dolina Charlotty Resort & SPA
Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy Słupsk, Pomorskie
Więcej...
Q Hotel Plus Wrocław Bielany
Hotel Bielany Wrocławski, Dolnośląskie
Więcej...
Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
HOTEL MRĄGOWO RESORT & SPA
Hotel Mrągowo, Warmińsko - Mazurskie
Więcej...

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia empatia

© 2010 - 2023 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.