Szkolenia polecane | |
Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowychKC Centrum RozwojuPraktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej. Najbliższy termin: 2024-03-28 - 2024-03-28 Lokacja: Opole, Opolskie |
470.00235.00 zł (brutto) -50% |
Efektywny kierownik- skuteczne zarządzanie personelemKC Centrum RozwojuSzef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową. Najbliższy termin: 2024-03-28 - 2024-03-28 Lokacja: Opole, Opolskie |
590.00295.00 zł (brutto) -50% |
Kierowanie zespołem – warsztaty menedżerskieKC Centrum RozwojuSzkolenie umożliwi uczestnikom przećwiczenie praktycznych umiejętności kierowniczych w komunikacji z podwładnymi. Wskaże, które środki i czynności przełożonego pomagają podwładnym w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania. Najbliższy termin: 2024-03-29 - 2024-03-29 Lokacja: Opole, Opolskie |
450.00225.00 zł (brutto) -50% |
Negocjacje i psychomanipulacjeKC Centrum RozwojuUczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne. Najbliższy termin: 2024-05-07 - 2024-05-07 Lokacja: Opole, Opolskie |
450.00225.00 zł (brutto) -50% |
Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktycznyKC Centrum RozwojuOpanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR. Najbliższy termin: 2024-05-08 - 2024-05-08 Lokacja: Opole, Opolskie |
430.00215.00 zł (brutto) -50% |
Szkolenia Op
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.