Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

APARTAMENTY OSTRÓDA
Apartamentowo-Konferencyjny Ostróda, Warmińsko - Mazurskie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Dolina Charlotty Resort & SPA
Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy Słupsk, Pomorskie
Więcej...
Hotel Tobaco
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Pałac Mortęgi Hotel & SPA
Hotel Lubawa, Warmińsko - Mazurskie
Więcej...
Perła Leśna
Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy Nadarzyn, Mazowieckie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Czy każdy klient może być kluczowy?
2010-01-15 11:08:23

O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korzyści, wiemy prawie wszyscy. Co zatem możemy zrobić, aby zyskać pewność że nasze działania i nakłady są współmierne do korzyści osiąganych ze współpracy z danym klientem. Na pewno warto odpowiedzieć sobie na pytanie kto dla nas jest ważnym klientem.

Kongresie Polskich Menedżerów Jakości - ISO Poland 2010.
2010-04-08 15:44:56

Do dyrektora zakładu oraz pełnomocnika jakości. Zapraszamy do udziału w Kongresie Polskich Menedżerów Jakości

Artykuł Kongresie Polskich Menedżerów Jakości - ISO Poland 2010.
2 marca - koniec promocji na szkolenie "Sztuka Prezentacji"
2010-02-28 19:22:48

2 marca - koniec promocji (15% rabatu) na szkolenie "Sztuka Prezentacji - Techniki Aktorskie".

Co po kryzysie? Perspektyw rozwoju polskich przedsiębiorstw w 2010 r
2010-03-18 14:35:50

Plany przedsiębiorstw na 2010 rok były jednym z elementów ankiety skierowanej na przełomie 2009 i 2010 roku przez Konfederację Pracodawców Polskich do swoich członków. W badaniu wzięli udział przedsiębiorcy praktycznie ze wszystkich obecnych na polskim rynku branż i regionów.

Motywowanie pracowników nie powinno odciągać uwagi szefa od jego rzeczywistych zadań, twierdzi Frank Krause.
2010-04-27 14:06:32

Zarządzanie powinno wychodzić od sztuki motywacji

Artykuł Motywowanie pracowników nie powinno odciągać uwagi szefa od jego rzeczywistych zadań, twierdzi Frank Krause.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia Sopot

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.