Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Pałac Wojanów
Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy Jelenia Góra, Dolnośląskie
Więcej...
Dwór Sieraków
Hotel Dobczyce, Małopolskie
Więcej...
Pałac Paulinum
Miejsce konferencyjne Jelenia Góra, Dolnośląskie
Więcej...
Hotel SANVIT Lake Resort & Spa
Ośrodek Wypoczynkowy Okuninka, Lubelskie
Więcej...
Centrum Konferencyjno - Szkoleniowe w Zebra Tower
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Warszawa, Mazowieckie
Więcej...
WAW Hotel
Hotel Warszawa, Mazowieckie
Więcej...
Hotel*** Dal Kielce
Hotel Kielce, Świętokrzyskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Potencjał Marketingu Konferencyjnego „Jakie korzyści wynikają z udziału w konferencjach”
2009-03-02 14:30:13

Szanowni Państwo, Konferencje "w Domenie Silesia", w których być może mieliście Państwo okazję już uczestniczyć, organizowane są w ramach tzw. sponsoringu konferencyjnego. Firmy eksponujące swoje oferty współfinansują przedsięwzięcie - sponsorując je. Taka formuła nie jest jednoznacznie zdefiniowana, ale - za to - dobrze rozumiana i jak sądzimy - akceptowana.

Artykuł Potencjał Marketingu Konferencyjnego „Jakie korzyści wynikają z udziału w konferencjach”
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
2008-11-05 13:29:13

27 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.

Artykuł Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
XII ŁÓDŹKIE TARGI EDUKACYJNE 2009
2008-10-31 10:02:44

Data 11 - 14 lutego 2009Tereny targowe Hala nr 1, Łódź, ul. Stefanowskiego 30

Artykuł XII ŁÓDŹKIE TARGI EDUKACYJNE 2009
Szkolenie i wypoczynek – czemu nie.
2008-09-18 15:53:09

Jeszcze do niedawna firmy szkoleniowe oferowały kursy organizowane w godzinach popołudniowych, często w weekendy, a wszytko po to, aby czas szkolenia nie kolidował z czasem pracy zawodowej.

Artykuł Szkolenie i wypoczynek – czemu nie.
Polskie uczelnie coraz chętniej wprowadzają e-learning
2008-05-28 14:19:25

W Polsce pierwsze studia przez Internet uruchomiono ponad sześć lat temu. Obecnie ponad 20 uczelni, w tym Politechnika Warszawska prowadzi e-studia na wybranych kierunkach.

Artykuł Polskie uczelnie coraz chętniej wprowadzają e-learning

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia marketing Turystyczne szkolenia zarządzanie

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.