Szkolenia polecane | |
Sztuka profesjonalnej obsługi klienta oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach – szkolenie z efektyJ.G.Training szkolenia specjalistyczneindywidualne motywy zakupu, kryteria podejmowania decyzji, style komunikacji i zachowań, czynniki satysfakcji klienta, efektywna komunikacja z klientem, praca z „trudnym” klientem, asertywna komunikacja. Najbliższy termin: 2024-05-06 - 2024-05-07 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1690.00 zł 2078.70 zł brutto (Vat 23%) |
Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznegoKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu. Najbliższy termin: 2024-05-22 - 2024-05-22 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie |
450.00225.00 zł (brutto) -50% |
Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowychKC Centrum RozwojuPraktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej. Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-23 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie |
470.00235.00 zł (brutto) -50% |
Negocjacje i psychomanipulacjeKC Centrum RozwojuUczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne. Najbliższy termin: 2024-05-21 - 2024-05-21 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie |
450.00225.00 zł (brutto) -50% |
Relacyjna obsługa klienta - jak rozmawiać z KlientamiAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Od NIE do TAK w procesie sprzedaży>>> Szkolenie skierowane jest dla pracowników których zadaniem jest efektywna sprzedaż. GŁÓWNY CEL SZKOLENIA Wzmocnienie (...) Najbliższy termin: 2024-05-06 - 2024-05-07 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie |
1480.001380.00 zł 1697.40 zł brutto (Vat 23%) -100zł |
Obsługa TurystyWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się obsługą Turysty Najbliższy termin: 2024-06-27 - 2024-06-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) |
Negocjacje w biznesie. Kluczowe zasady i techniki negocjacyjne.EVOLVO SZKOLENIANajważniejsze taktyki negocjacyjne sprawdzające się w praktyce oraz sprzyjające budowaniu relacji ułatwiających osiągnięcie porozumienia.Pokażą, jak trudne sytuacje negocjacyjne przekuć w sukces. Najbliższy termin: 2024-04-25 - 2024-04-26 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1950.001650.00 zł 2029.50 zł brutto (Vat 23%) -300zł |
Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie – warsztaty dla pracowników administracjiJ.G.Training szkolenia specjalistycznePodczas szkolenia omówimy następujące zagadnienia: komunikacja z klientem urzędu, reguły profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji werbalna i niewerbalna, zasady komunikacji mailowej, badanie potrzeb klienta, typy osobowości klienta. Najbliższy termin: 2024-06-14 - 2024-06-14 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
940.00 zł 1156.20 zł brutto (Vat 23%) |
Profesjonalna Obsługa KlientaWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się bezpośrednią obsługą Klienta Najbliższy termin: 2024-04-25 - 2024-04-26 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) |
Prezentacja i autoprezentacja - wystąpienia publiczneAVENHANSEN Sp. z o.o.Jeśli prowadzisz spotkania, seminaria, warsztaty, konferencje lub po prostu jesteś kimś kto od czasu do czasu ma za zadanie przekazać i zaprezentować jakąś koncepcję, informację, raport etc. grupie innych ludzi - to to szkolenie jest dla Ciebie. Najbliższy termin: 2024-06-20 - 2024-06-21 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie |
1580.001480.00 zł 1820.40 zł brutto (Vat 23%) -100zł |
stron: 1 2
Szkolenia Sprzedaż komunikacja Warszawa
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.