Szkolenia polecane | |
Obsługa trudnego klienta. Trening radzenia sobie z obiekcjami i negatywnymi emocjami klientów.EVOLVO SZKOLENIAIntensywny trening radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze klienta. TAKŻE ONLINE Najbliższy termin: 2024-05-09 - 2024-05-10 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
1750.001490.00 zł 1832.70 zł brutto (Vat 23%) -260zł |
LEAN SIX SIGMA GREEN BELTLUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCICzym jest Six Sigma?Sześć Sigma jest to metoda zarządzania jakością wprowadzona w Motoroli w połowie lat 80 przez Boba Galvina oraz Billa Smitha. Za to osiągnięcie w 1988 Motorola otrzymała Amerykańską Nagrodę Jakości im. M. Baldridge’a. Najbliższy termin: 2024-05-13 - 2024-06-11 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie |
5900.00 zł 7257.00 zł brutto (Vat 23%) |
LEAN SIX SIGMA GREEN BELTLUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCICzym jest Six Sigma?Sześć Sigma jest to metoda zarządzania jakością wprowadzona w Motoroli w połowie lat 80 przez Boba Galvina oraz Billa Smitha. Za to osiągnięcie w 1988 Motorola otrzymała Amerykańską Nagrodę Jakości im. M. Baldridge’a. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Szkolenia | |
Problem Solving – identyfikacja i skuteczne rozwiązywanie problemówOne Step Up Sp. z o. o.Opis i cel szkoleniaUmiejętność efektywnego i trwałego rozwiązywania problemów jest jedną z kluczowych kompetencji w nowoczesnym zarządzaniu. Rozwiązywanie problemów jest możliwe bez wykorzystania jakichkolwiek (...) Najbliższy termin: 2024-04-29 - 2024-04-30 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie |
1600.00 zł 1968.00 zł brutto (Vat 23%) |
Szkolenia inne Jakość komunikacja
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.