* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Sztuka rozmów oceniających- jak wyznaczać cele, jak oceniać by motywować? -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej. Rozmowa oceniająca jest ważnym elementem, ponieważ służy podsumowaniu pracy oraz wzmocnieniu motywacji pracownika. Termin: 2025-09-29 - 2025-09-30 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.001225.50 zł 1507.37 zł brutto (Vat 23%) ![]() -5% |
Weksel IN BLANCO jako instrument zabezpieczania roszczeń – aspekty prawne i wykorzystanie praktyczneJ.G.Training szkolenia specjalistyczneCelem szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami wykorzystania weksla, jako środka służącego zabezpieczeniu roszczeń. Termin: 2025-09-12 - 2025-10-12 Lokacja: online, Mazowieckie |
990.00 zł 1217.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Nasze katalogi objęły patronat medialny nad targami EVENT 20092009-04-07 17:06:49Współpraca pomiędzy Międzynarodowymi Targami Polska a internetowymi serwisami www.organizatorzyimprez.pl rozpoczęta. |
|
Matura 2009 – czas na języki obce2008-12-29 13:19:47Nowy rok to dla maturzystów maraton, w którym biorą udział słabsi i lepsi uczniowie, maraton który ruszył i zatrzyma się dopiero pod koniec maja. |
![]() |
E-edukacji, czy faktycznie dla wszystkich?2008-11-17 11:04:40E-edukacja zagnieździła się już mocna w świadomości społeczeństwa polskiego. O e-learningu wiedzę posiadają już nie tylko firmy korporacyjne, które korzystały z tej formy nauczania już od początku jej istnienia na rynku polskim, stosowną wiedzę mają także studenci, uczniowie szkół ponadgimnazjalnych, gimnazjalnych i osoby prywatne wkraczające nierzadko po raz drugi na rynek pracy. |
![]() |
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
![]() |
XII ŁÓDŹKIE TARGI EDUKACYJNE 20092008-10-31 10:02:44Data 11 - 14 lutego 2009Tereny targowe Hala nr 1, Łódź, ul. Stefanowskiego 30 |
![]() |
Szkolenia szkolenia warszawa ON-LINE PEWNE, Zagraniczne
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.