Informacja o szkoleniu
Przedstawione szkolenie ma formę szkolenia zamkniętego, które jest organizowane w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli interesuje Państwa wzięcie udziału w szkoleniu z tego zakresu to prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail: paulina.kasprzak@adept.pl. Więcej informacji na temat szkoleń zamkniętych uzyskać można na http://adept.pl/szkolenia-zamkniete#header.
Adresaci szkolenia
Mikro, średnie i małe firmy posiadające osoby odpowiedzialne za promocję firmy i jej wizerunek rynkowy.
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest przygotowanie osób odpowiedzialnych za strategię rynkową oraz promocję obecności firmy, do ułożenia strategii marketingowej i odnalezienia kluczowych, unikalnych cech produktu w ramach danego przedsiębiorstwa/ produktu/ usługi – i odpowiedniego ich podkreślenia w komunikacji marketingowej. Finalnym celem jest umożliwienie uczestnikom stworzenia unikalnej rynkowo strategii marketingowej dla swojej firmy.
Ramowy program szkolenia
1. Wprowadzenie do strategicznego postrzegania produktu lub usługi
-Czym są działania strategiczne, czym taktyczne a czym operacyjne
2. Analiza obecnej sytuacji marketingowej produktu/ usługi dla którego budowana jest strategia.
3. Obecna strategia marketingowa i jej efekty
-Porównanie i rozpoznanie siły marki na rynkach działania przedsiębiorstwa
-Aktualne postrzeganie rynkowe produktu/ usługi
-Pożądane postrzeganie rynkowe produktu/ usługi
4. Analiza strategii stosowanej prze konkurencję
-Oszacowanie wydatków i skuteczności kampanii konkurencji
-Odnalezienie nisz marketingowych słabo lub w ogóle niezagospodarowanych prze konkurencję i wykorzystanie jej we własnej strategii produktu.
5. Utworzenie planu działań marketingowych w odniesieniu do konkurencyjnych strategii oraz sezonowości i marżowości produktu/ usługi oraz jego sprzedaży w różnych okresach roku
-Utworzenie strategii długoterminowej
-Utworzenie planu działań taktycznych- średnio i krótkoterminowych
6. Utrzymanie strategii w trakcie możliwych zmian działań taktycznych.
Informacja o prelegencie
Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie promocji i reklamy w Internecie oraz tworzenia stron internetowych zarówno pod kątem technicznym jak i marketingowym. Tworzył i współtworzył serwisy tematyczne dla Gazeta.pl, Dziennik.pl, Onet.pl, kierował pracą działu kreacji reklamowej i mailingow w ramach PKT.pl. Prywatnie gorący fan rynków kapitałowych i giełdy czemu wyraz daje pisząc bloga inwestycyjnego.
Opis metodyki szkolenia
Mini wykład, prezentacja PP, praca grupach, praca indywidualna, scenki, analiza przypadków – najczęściej popełniane błędy.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia
Certyfikat ukończenia szkolenia.
Finanse dla niefinansistówADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Szkolenie ma na celu przekazanie wiedzy na temat posługiwania się narzędziami finansowymi w taki sposób by móc skutecznie i efektywnie zarządzać firmą, oraz zaznajomienie uczestników z podstawowymi zagadnieniami i problemami z zakresu finansów. |
|
Windykacja handlowa – czyli jak skutecznie rozmawiać z dłużnikiemADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Podczas szkolenia omówione zostaną m.in. zagadnienia dotyczące podstawowych definicji związanych z windykacja należności, sposoby zachowań zarówno dłużnika jak i windykatora oraz podstawy psychologii dłużnika jak i motywów. |
|
Skuteczne prowadzenie negocjacji i rozwiązywanie konfliktów na różnych płaszczyznach zadaniowychADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Dwudniowe szkolenie w sposób warsztatowy pokaże uczestnikom w jaki sposób prowadzić skuteczne negocjacje i jak właściwie stosować taktyki negocjacyjne. |
|
Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracyADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z problematyką mobbingu od strony psychospołecznej i prawnej oraz wykształcenie umiejętności rozpoznawania zjawisk patologicznych w miejscu pracy, reagowania na nie i przeciwdziałania im. |
|
Marketing polityczny – Jak wygrać wybory samorządowe?ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Program pozwalający przyszłym burmistrzom, wójtom, starostom i radnym stworzyć plan kampanii i strukturę sztabu, wykreować, poprawić wizerunek, dobrać i przygotować narzędzia kampanii, ustalić zasoby potrzebne do realizacji projektu i wygrać wybory. |
|
E-SĄD – ELEKTRONICZNE POSTĘPOWANIE UPOMINAWCZE ORAZ SKUTECZNA WINDYKACJAADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Omówione zostaną m.in. zagadnienia dotyczące podstawowych definicji związanych z windykacją należności, sposoby zachowań zarówno dłużnika jak i windykatora oraz podstawy psychologii dłużnika jak i motywów oraz powstawania długu. |
|
Zarządzanie Kategoriami Zakupowymi i podstawy budowania Strategii ZakupowychADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Zarządzanie Kategoriami Zakupowymi i podstawy budowania Strategii Zakupowych |
|
Klasyfikacja gleboznawcza gruntówi ochrona gruntów rolnych i leśnychADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Klasyfikacja gleboznawcza gruntówi ochrona gruntów rolnych i leśnych |
|
Rezydent biur podróżyADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Rezydent biur podróży |
|
VAT - ZMIANY W ROZLICZENIACH JEDNOSTEK GOSPODARCZYCHADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Przygotowanie kadr samorządowych do wyzwań związanych z uchwalonymi ustawami o zmianie podatku VAT. |
"Aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego” na gruncie ustawy o gospodarce nierucADEPT Sp. z o.o. Sp. K."Aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego” na gruncie ustawy o gospodarce nieruchomościami |
Zysk poprzez strategię, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, reklama, sprzedaż, perswazja, techniki sprzedaży, marketing/reklama, obsługa klienta, . zamkniete
© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.