Adresaci szkolenia
► kadra menedżerska
► kadra kierownicza wyższego i średniego szczebla
► firmy będące w okresie fuzji lub przejęć innych podmiotów
► firmy przeprowadzające głęboką reorganizacje swej działalności
► Dostarczenie wiedzy na temat mechanizmów rządzących procesem wdrożenia zmian organizacyjnych
► Wykształcenie u uczestników pozytywnego stosunku do zmian
► Uświadomienie uczestnikom roli i zadań menedżera w przeprowadzaniu zespołu przez zmiany
► Prezentacja narzędzi pozwalających na skuteczne komunikowanie się podczas procesu zmian
► Doskonalenie umiejętności konstruktywnego oddziaływania na zespół w czasie zmian
► Przećwiczenie rozpoznawania i radzenia sobie z oporem pracowników podczas wdrażania zmian
► Przećwiczenie komunikowania trudnych decyzji
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:
► Sprawne komunikowanie zmian
► Skuteczne reagowanie menedżerów w sytuacjach trudnych
► Wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania zmianą
► Mniejsza ilość konfliktów w zespole
Blok wstępny
• Przedstawienie trenera i tematu szkolenia
• Integracja
• Prezentacja programu i celów szkolenia
• Kontrakt
WPROWADZENIE DO ZARZĄDZANIA ZMIANĄ
• Czym jest zmiana?- cele i istota zmian
• Zmiana- szansa, czy konieczność?- jakie korzyści dla firmy, menedżerów, pracowników niesie zmiana?
• Jak radzisz sobie z sytuacją zmiany?- autodiagnoza nastawienia i gotowości do zmiany
• Zarządzanie zmianą- psychologia zmiany
ZARZĄDZANIE PROCESEM ZMIAN W FIRMIE
• Kluczowe czynniki sukcesu wpływające na powodzenie procesu zarządzania zmianą
• Gotowość do zmian- czyli o tym, czy na poziomie organizacyjnym istnieje gotowość do wprowadzania zmian
• Na jakim etapie modelu zmiany jest menedżer i jego zespół? – przygotowanie indywidualnego planu działania w zespole w związku ze zmianami
• Analiza potencjalnych źródeł ryzyka i zagrożeń dla realizacji procesu zmiany – co może nas spotkać po drodze i jak się do tego przygotować?
LIDER W PROCESIE ZMIAN
• Menedżer jako promotor zmian- określenie roli i zadań menedżera
• Kompetencje szczególnie potrzebne podczas wdrażania zmian w organizacji
• Kompetencje szczególnie potrzebne podczas wdrażania zmian w organizacji
PSYCHOLOGICZNE I EMOCJONALNE ASPEKTY ZMIAN– reakcje pracowników na zmiany
• Dlaczego ludzie obawiają się zmian?
• Postawy wobec zmian- reakcje na zmiany i ich uwarunkowania
• Rodzaje i źródła oporu wobec zmian. Rozpoznawanie symptomów oporu i metody przełamywania go
KOMUNIKOWANIE ZMIAN
• Znaczenie efektywnej komunikacji w procesie zmian
• Metody skutecznej komunikacji- czyli o sztuce prezentowania decyzji, argumentowania
• Prowadzenie spotkań w czasach zmiany – czyli jak prawidłowo zaplanować i przeprowadzić spotkanie
• Okoliczności utrudniające sprawną komunikację w przedsiębiorstwie
PODSUMOWANIE
• Podsumowanie kluczowych treści szkolenia
• Wskazówki dotyczące wdrożenia nabytych umiejętności w praktyce
• Zapowiedź follow up
• Praca domowa
Opis metodyki szkolenia
• Publiczne prezentacje
• Nagrania video i audio
• Mini wykłady
• Symulacje
• Scenki
• Dyskusje grupowe
• Studium przypadku
Prognozowane korzyści z uczestnictwa w szkoleniu
• Sprawne komunikowanie zmian
• Skuteczne reagowanie menedżerów w sytuacjach trudnych
• Wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania zmianą
• Mniejsza ilość konfliktów w zespole
Zakres usług wchodzących w szkolenie
• imienny certyfikat uczestnictwa
• autorskie materiały szkoleniowe
• przerwy kawowe
• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 6 miesiąca po szkoleniu
• zarządzanie zmianą szkolenie
Współpracowaliśmy między innymi z:
- Orange Polska
- Coca Cola
- PZU
- Grupa Lotos
- Amplico Life
- Lafarge
- FM GROUP
- Fiat AutoPoland
- KIA Motors Polska
- Impel S.A
- Otawa Group. Sp.j.
- Meble BRW
- Medicover
- Sygma Bank
- Inicjatywa Mikro Sp. z.o.o
- E-Commerce Services Sp. z o.o. grupa Empik
- Cementownia Kraków
- Salony Krzysztof
- Wojewódzki urząd pracy w Olsztynie
- Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki NFZ
- Pomorskie Forum na rzecz Wychodzenia z Bezdomności
- Impuls Szkolenia-
- Emotion, Szkolenia, Doradztwo, Coaching
- ADEX - Biuro Tłumaczy
Asertywność w kontaktach z trudnymi klientami- 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Klientami. |
|
Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług |
|
Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy. |
|
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUKurs przeznaczony jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności stosowanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania kompetencji i potencjału pracowników. Zapraszamy osoby zarządzające zespołami, liderów, którzy chcą się rozwijać. |
|
Zarządzanie Zmianą -rola i zadania menedżera w przeprowadzaniu zespołu przez zmiany. -2 dniowe warszWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej.► zapewni wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania zmianą |
|
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów |
|
Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy. |
|
Jak Komunikować sie z pracownikami, aby realizowali Wyznaczone Cele? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do osób kierujących zespołami. |
|
Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)WSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami. |
|
Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. |
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania. |
|
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztatyWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania. |
|
Zarządzanie zespołem szkolenieWSTRONEROZWOJUCele szkolenia:► Poznanie cech efektywnego zespołu oraz charakterystyki procesów grupowych► Rozwijanie umiejętności identyfikowania zachowań wspierających i utrudniających realizację celów zespołu► Identyfikowanie własnych predyspozycji w zakresie |
|
Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. |
Zarządzanie Zmianą -rola i zadania menedżera w przeprowadzaniu zespołu przez zmiany. -2 dniowe warsz, Szkolenie Interpersonalne, Zarządzanie, efektywna komunikacja, kierownicze, . zamkniete
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.