Zarządzanie zespołem, to szkolenie, które kompleksowo i jak najbardziej praktycznie rozwija kompetencje niezbędne managerowi do profesjonalnego i skutecznego zarządzania zespołem pracowniczym. Wśród wielu umiejętności niezbędnych managerowi do zarządzania zespołem, a które rozwijamy na szkoleniu, znajdują się określenie własnego stylu zarządzania, rekrutacja pracowników, planowanie i wyznaczanie celów dla zespołu, budowanie i rozwijanie zespołu, motywowanie pracowników, kontrolowanie realizacji celów i rozwiązywanie konfliktów.
Zapraszamy do bliższego zapoznania się z programem szkolenia "Zarządzanie zespołem" i wzięcia w nim aktywnego udziału.
Podniesienie i rozwinięcie Twoich kompetencji managerskich a poprzez to zwiększenie efektywności w zarządzaniu zespołem jest głównym celem szkolenia "Zarządzanie Zespołem".
Biorąc udział w szkoleniu z zarządzania zespołem:
Szkolenie Zarządzanie zespołem jest prowadzone w formie praktycznym warsztatów aktywizujących jego uczestników. W trakcie szkolenia weźmiesz udział w ćwiczeniach (indywidualnych, w małych grupach, zespołowych), scenkach, dyskusjach moderowanych, burzach mózgów.
Podsumowaniem każdej części warsztatowej są mini-wykłady i prezentacje prowadzone przez trenera praktyka zarządzania.
GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka MagazynowaB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Szkolenie Gospodarka magazynowa. System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa.logistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodark |
|
ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand ManagerówB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych. |
|
ZARZĄDZANIE ZAPASAMI (szkolenie zamknięte)B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. ... |
|
Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka ZapasówB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Szkolenie Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów. Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga pr |
|
PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product ManagerówB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu. |
|
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEMB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Zarządzanie zespołem, to szkolenie, które kompleksowo i jak najbardziej praktycznie rozwija kompetencje niezbędne managerowi do profesjonalnego i skutecznego zarządzania zespołem pracowniczym. |
|
Jak manager powinien radzić sobie ze stresem własnym i pracowników? [webinar]B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Stres związany z epidemią i ograniczeniami spowodowanymi kwarantanną dopadł nas wszystkich. Właściciele firm, managerowie martwią się o przyszłość swoich biznesów. Ich podwładni i pracownicy boją się o swoje zatrudnienie. |
|
PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania CenamiB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.W trakcie zajęć:Dowiesz się w jaki sposób polityka cenowa wpływa na funkcjonowanie Twojej firmy. Dowiesz się jak wygląda proces decyzyjny przy ustalaniu cen i jakie są metody kształtowania cen. |
|
Sprzedaż Przez TelefonB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Sprzedaż przez telefon to zadanie, przed którym stoi każdy handlowiec. Rozmowa handlowa prowadzona przez telefon, podobnie jak bezpośrednie spotkanie z klientem wymaga od handlowca odpowiedniego przygotowania, znajomości technik sprzedaży... |
|
CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie Kategorią Produktów). Szkolenie dla Category ManagerówB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Szkolenie "Category Management (Zarządzanie Kategorią Produktów)" dostarczy category managerom i specjalistom odpowiedzialnym za zarządzanie kategorią kompleksową wiedzę i rozwinie umiejętności dotyczące tak szerokiego i strategicznego obszaru... |
GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka MagazynowaB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa. Kluczową kwestią dlalogistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa. |
|
ZARZĄDZANIE ZAPASAMI. Gospodarka Zapasami i Logistyka ZapasówB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga przynajmniej trzech podstawowych rzeczy: wiedzy ekonomicznej o ... |
|
Sprzedaż przez TelefonB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Kurs "Sprzedaż przez telefon" jest doskonałym warsztatem, dzięki któremu uczestnicy podnoszę swoje umiejętności i kompetencje potrzebne do prowadzenia skutecznych, czyli zakończonych sprzedażą, rozmów telefonicznych z klientami. |
|
Pozyskiwanie klientów (Prospecting). Szkolenie handloweB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Handlowcy profesjonalnie zajmujący się tylko pozyskiwaniem nowych klientów są jednymi z najlepiej opłacanych ludzi w sprzedaży. Skąd bierze się ich sukces? |
|
Techniki efektywnej sprzedażyB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Techniki sprzedaży, to szkolenie, na którym podniesiesz swoje umiejętności sprzedażowe i nauczysz się profesjonalnych, nowoczesnych technik sprzedaży. |
|
PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania CenamiB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.W trakcie zajęć:Dowiesz się w jaki sposób polityka cenowa wpływa na funkcjonowanie Twojej firmy. Dowiesz się jak wygląda proces decyzyjny przy ustalaniu cen i jakie są metody kształtowania cen. |
|
Obsługa Trudnego KlientaB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Każdy z nas zapewne ma swoje doświadczenia z tak zwanym trudnym klientem.Szczególnie pamiętamy sytuacje kiedy krytyka klienta była skierowana bezpośrednio na naszą osobę lub firmę bądź klient wymagał od nas rzeczy nierealnych do zrealizowania. Taki |
|
OBSŁUGA REKLAMACJIB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Badania rynkowe pokazały, że ok. 25% klientów jest niezadowolonych z dokonanych zakupów. Jak często wyrażają swoje niezadowolenie? |
|
STANDARDY OBSŁUGI KLIENTAB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Jaka powinna być obsługa klienta? Na to pytanie znasz odpowiedź i bez szkolenia.Powinna być solidna, uprzejma, profesjonalna, szybka, realizująca potrzeby klienta, budująca pozytywny wizerunek firmy, itd. |
|
ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand ManagerówB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych. |
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM, Szkolenie Menedżerskie, Zarządzanie, zarządzanie, interpersonalne, motywacja, HR, menedżerskie, kierownicze, Warszawa. otwarte
© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.