Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Zarządzanie zespołem - Trening umiejętności menedżerskich

  • Termin: 2019-04-25 - 2019-04-25
  • Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie
  • Cena netto: 490.00 zł
  • Cena brutto: 602.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

InfoBizTech

  • 00-844 Warszawa, Mazowieckie
  • Grzybowska 80-82
  • Telefon: (22) 250 12 15
  • Fax: (22) 250 12 13
  • Email: infobiztech@infobiztech.pl
  • www: www.infobiztech.pl/
Firma szkoleniowa InfoBizTech

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Trening umiejętności menedżerskich - Zarządzanie zespołem

Głównym celem szkolenia jest usystematyzowanie wiedzy niezbędnej do kierowania zespołami pracowniczymi.

Uczestnicy po szkoleniu będą potrafili precyzyjnie określić stawiane im cele, delegować zadania, zarządzać priorytetami, angażując przy tym wszystkich członków zespołu.

Szczególny nacisk zostanie położony na komunikację z pracownikami, udzielanie informacji zwrotnej, motywowanie 
i organizację pracy własnej i zespołu.

W ostateczności wpłynie to na zwiększenie wydajności poszczególnych zespołów i całej organizacji.

 Profil uczestnika

Szkolenie jest skierowane do menedżerów średniego i wyższego szczebla zarządzania na wszystkich płaszczyznach funkcjonowania przedsiębiorstwa, którzy chcą usprawnić kierowanie i odpowiednio efektywnie kształtować zachowania uczestników organizacji oraz relacje interpersonalne.

 Program szkolenia

  1. Kierowanie zespołem –kompetencje i umiejętności, rola i zadania lidera zespołu, zespół
    • przywództwo - rola i zadania lidera zespołu
    • diagnozowanie własnych predyspozycji przywódczych
    • expose szefa - autorytet, asertywność, zasady
    • formalne i nieformalne źródła autorytetu
    • mój zespół
    • typy pracowników – typy zachowań w zespole
  2. Organizacja pracy, monitowanie
    • cele/zadania indywidualne i zespołowe: SMART, CLEAR
    • analiza wykorzystania czasu - ocena czasu trwania czynności
    • zarządzanie priorytetami - klasyfikacja zadań pod kątem ważności i pilności - Zasada Eisenhowera
    • złodzieje czasu i sposoby ich eliminacji
    • krzywa wydajności
    • plan dnia
    • reguła 60/40
    • kontrola realizacji zadań
    • czerwone i zielone godziny
  3. Komunikacja w zespole, udzielanie informacji zwrotnej
    • efektywna komunikacja kluczem sukcesu w budowaniu zaangażowanego zespołu
    • reguły i zasady dotyczące dobrej komunikacji zarówno ustnej jak i pisemnej
    • mechanizmy rządzące w grupie
    • sytuacje trudne i konfliktowe
  4. Motywowanie i budowanie zangażowania wśród pracowników
    • model zaangażowania organizacyjnego: wymiar myślenia, odczuwania, działania
    • jasny podział zadań i obowiązków
    • role zespołowe, współpraca oraz odpowiedzialność członków zespołu
    • zidentyfikowanie kluczowych motywatorów i umiejętność dopasowywania ich do pracowników
    • model współpracy czy rywalizacji
    • zasady prawidłowego stosowania nagród i kar
  5. Delegowanie zadań -wspieranie i egzekwowanie wykonania powierzonych zadań
    • podejmowanie decyzji – decydowanie, a działanie
    • wydawanie poleceń kontra delegowanie zadań i uprawnień
    • precyzja w delegowaniu zadań i przekazywaniu informacji
    • wspieranie w wykonaniu zadania
    • sztuka motywowania przez delegowane zadanie
    •  „miękka” kontrola zleconych i delegowanych zadań
    • rozliczanie pracy wykonanej – kryteria, terminy, ocena, informacja zwrotna
  6. Zwiększanie efektywności zespołu- spotkania, informacja zwrotna, wsparcie przełożonego
  7. Podsumowanie szkolenia i wspólne wypracowanie planu wdrożenia, do codziennej pracy, praktyk nabytych na szkoleniu

 Metody szkoleniowe

Szkolenie jest prowadzone metodami warsztatowymi, aktywizującymi wszystkich uczestników. Metody opierają się na zasadzie „nauki przez doświadczenie”, pozwalającej uczestnikom szkolenia odnaleźć się w realnym otoczeniu i w praktyczny sposób poznać i zastosować treści wykorzystywane na szkoleniu.

Podczas szkolenia wykorzystane zostaną następujące metody szkoleniowe:

  • Krótkie wykłady interaktywne z prezentacją multimedialną przekazują wiedzę niezbędną do zarządzania zespołem
  • Testy autodiagnostyczne - wskazują mocne i słabe strony uczestników szkolenia w budowaniu i utrzymywaniu relacji interpersonalnych, komunikacji werbalnej (wyniki do wiadomości uczestników)
  • Ćwiczenia zarówno indywidualne, jak i grupowe wpływają na kształtowanie pożądanych postaw i zachowań
  • Symulacje sytuacji trudnych i konfliktowych
  • Scenki z odgrywaniem ról – motywowanie, udzielanie informacji zwrotnych, delegowane zadań – wskazanie przez uczestników i trenera prowadzącego mocnych stron i obszarów do poprawy
  • Dyskusje moderowane mają na celu wymianę doświadczeń oraz rozwiązywanie problemów związanych z omawianymi zagadnieniami

 Termin i miejsce szkolenia

  • 17.04.2019, Warszawa
  • 18.04.2019, Poznań
  • 18.04.2019, Kraków
  • 25.04.2019, Zielona Góra
  • 29.04.2019, Katowice
  • 10.05.2019, Gdańsk
  • 13.05.2019, Wrocław

Cena szkolenia

490 PLN*

Cena obejmuje:

  • czynny udział w intensywnych warsztatach
  • bogate materiały autorskie zawierające praktyczne narzędzia i procedury, które będą wykorzystane podczas szkolenia jak również będą stanowić cenną pomoc po jego zakończeniu
  • notes, długopis
  • przerwy kawowe i lunch
  • imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia

* Cena szkolenia jest ceną netto. Do podanej ceny należy doliczyć podatek VAT (23%). Jeżeli szkolenie jest finansowane ze środków publicznych i stanowi element kształcenia zawodowego, zwolnione z VAT

 

Informacje i zgłoszenia:

marta.czechowska@infobiztech.pl 

kom. 723 278 101 

fax: (22) 250 12 13 

Rabat w wysokości – 40 PLN, koniecznie z dopiskiem "PORTAL SZKOLENIA 24H" !

 

 

  • Zielona Góra
  • woj. Lubuskie
Termin: 2019-04-29 - 2019-04-29
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 490.00 zł
Termin: 2019-05-10 - 2019-05-10
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 490.00 zł
Termin: 2019-05-13 - 2019-05-13
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 490.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Wsparcie zarządzania zasobami ludzkimi - przygotowanie do wdrożenia narzędzi i procesów personalnych
InfoBizTech

Szkolenie jest skierowane głównie do menedżerów i pracowników działów odpowiedzialnych za realizację polityki kadrowej, pracowników odpowiedzialnych za kształtowanie stosunków międzyludzkich, menedżerów wyższego i średnie szczebla zarządzania.

Employer branding - Budowanie wizerunku pracodawcy.
InfoBizTech

Employer branding (EB - budowanie wizerunku pracodawcy) jest pojęciem, które pojawiło się w Polsce stosunkowo niedawno i nadal jest w fazie rozwoju.Główne zadanie, jakie stawia sobie EB to zmiana w postrzeganiu pracodawcy (...)

Profesjonalna rekrutacja i selekcja pracowników
InfoBizTech

Dobór właściwych ludzi to jeden z najważniejszych czynników sukcesu firmy. Prawidłowe przeprowadzenie procesu rekrutacji,podjęcie decyzji o zatrudnieniu odpowiedniego kandydata, to najważniejsze zadanie, jakie stoi przed każdym rekrutującym menadżera

Wsparcie procesów rekrutacji - współpraca z agencjami
InfoBizTech

Cel szkoleniaGłównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami współpracy z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wsparcia procesów rekrutacji.Profil uczestnikaSzkolenie jest skierowane (...)

Exit interview - przygotowanie do wdrożenia
InfoBizTech

Exit interview - przygotowanie do wdrożenia

Rozwój pracowników - budowanie ścieżek rozwoju zawodowego
InfoBizTech

 .Program szkoleniaStruktura organizacyjna i plany działania organizacjiKwalifikacje zawodowe w służbie cywilnej – opisy stanowiskpodstawowe wymaganiakwalifikacje wg. tabel zaszeregowańDostosowywać (...)

Zarządzanie szkoleniami - analiza potrzeb szkoleniowych, badanie efektywności szkoleń
InfoBizTech

„Uczenie się jest zdefiniowane jako zmiana zachowania. Nie nauczyłeś się niczego, dopóki nie potrafisz zastosować tego w działaniu” - Don Shula

Opisy stanowisk pracy w procesie zarządzania zasobami ludzkimi
InfoBizTech

Głównym celem szkolenia jest przygotowanie do wdrożenia wartościowania stanowisk pracy. Uczestnicy nabędą wiedzę jaką metodę wybrać, jak ustalić kategorię zaszeregowania czy jak przenieść wyniki na system płac w organizacji.

Controlling personalny- analiza kosztów pracy
InfoBizTech

Głównym celem szkolenia jest poznanie podstawowych założeń controllingu i jego wpływu na efektywność funkcjonowania przedsiębiorstwa, jak również wykształcenie umiejętności skutecznego controllera w procesach personalnych.

Prawo Pracy - Zmiany 2019
InfoBizTech

Cel szkolenia Głównym celem szkolenia jest praktyczne omówienie najnowszych i planowanych zmian w zakresie prawa pracy.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Zarządzanie zespołem - Trening umiejętności menedżerskich, Szkolenie Interpersonalne, Zarządzanie, asertywność, efektywna komunikacja, menedżerskie, kierownicze, podejmowanie decyzji, Zielona Góra. otwarte

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.