Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Zarządzanie zespołem sprzedaży

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte. Szkolenie efs - dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.

  • 05-500 Piaseczno, Mazowieckie
  • Zielona 10/5
  • Telefon: 22 756 21 35
  • Email: biuro@machconsulting.pl
  • www: www.machconsulting.pl
Firma szkoleniowa Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zakres merytoryczny szkolenia:

Kształtowanie pożądanego wizerunku Managera Sprzedaży
  • Czym jest zarządzanie? Omówienie 4 funkcji kierowniczych.
  • Zrozumienie pojęć przywództwa i zarzadzania oraz związanych z nimi czynników sukcesu
  • Rozwijanie osobistego aspektu przywództwa
  • Budowanie autorytetu lidera/managera
  • Czynniki osłabiające Twój autorytet
Kluczowe umiejętności w zarządzaniu sprzedażą
  • Sprzedaż jako podstawowy element strategii firmy
  • Strategie sprzedażowe w firmie ; współpraca z dotychczasowymi Klientami, pozyskiwanie nowych Klientów, cross selling
  • Procesy sprzedaży i ich dostosowanie do specyfiki firmy
  • Zarządzanie przez ustalanie celów - Model trzech wymiarów zarządzania RAF
  • Definiowanie celów sprzedaży, określenie celów indywidualnych i zespołowych
  • Określanie i stawianie efektywnych celów ilościowych, jakościowych i kierunkowych – KIJ
  • Planowanie sprzedaży – koncepcja Platformy Klientów
  • Monitorowanie procesów sprzedaży – pipeline (prawdopodobieństwo sukcesu)
  • Usystematyzowane podejście do pracy z rynkiem i Klientami 
Przygotowanie mentalne – jak poradzić sobie ze stresem i lękiem przed spotkaniem T2T
  • Optymizm kontra pesymizm w trudnej pracy KAM-a
  • Jak przeciwdziałać sabotażowi negatywnych myśli i presji otoczenia
  • Wysokie PWW i zdrowa samoocena jako niezbędna baza do odnoszenia sukcesów w rozmowach rocznych
  • Źródła stresu
  • Techniki redukcji stresu 
Roczne rozmowy handlowe - negocjacje
  • Różnica między negocjacjami, a sprzedażą
  • Przestrzeń negocjacyjna podczas rozmów rocznych
  • Taktyka i psychologia w negocjacjach rocznych z kupcami
  • Analiza VI „złotych reguł” w negocjacjach kupieckich
  • Sposoby właściwej reakcji w sytuacji mocnego narzekania ze stron kupca
  • Stanowczość, konsekwencja i profesjonalizm zamiast agresji
  • Triki wywierania wpływu stosowane przez kupców
  • Jak przygotowują się do negocjacji rocznych kupcy

 Czas trwania: 2 dni

Najnowsze szkolenia:

Rola i główne zadania Managera oraz proces budowania zespołu
Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.

Zakres merytoryczny: Rola i główne zadania Managera- Jakie predyspozycje i umiejętności są potrzebne początkującemu Managerowi?- Główne zadania Managera- Budowanie wiary w siebie i pewności w roli (...)

Komunikacja managerska – prowadzenie rozmów z Pracownikami
Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.

Zakres merytoryczny: Prawidłowy przepływ informacji w zespole – sztuka komunikacji- Komunikacja w zespole – najistotniejsze zasady- Koncentracja na odbiorcach, jako podstawowy element efektywnej wymiany (...)

Sztuka motywacji, coaching oraz istota przywództwa
Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.

Zakres merytoryczny:   Rola Managera w motywowaniu swojego zespołu- Różne style kierowania zespołem i ich wpływ na sukces motywacyjny- Osobiste predyspozycje Managera do motywacyjnego kierowania ludźmi (...)

Turkusowe zarządzanie organizacją – jak wdrażać ideę empowermentu w praktyce
Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.

Wprowadzenie do zarządzania turkusowego – na czym polega i jak je wdrażać z poziomu organizacji  - Pojęcie turkusu – na czym polega w praktyce i czego wymaga od całej organizacji  - Cykl wprowadzenia (...)

SAVOIR - VIVRE W BIZNESIE etykieta i elegancja w kontaktach z ludźmi
Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.

Cel szkolenia:Celem szkolenia jest znajomość zasad obowiązujących w relacjach służbowych.Szkolenie to daje poczucie bezpieczeństwa, pewność siebie, umiejętność znalezienia wyjścia z trudnych sytuacji, (...)

Sprzedaż na rynki zagraniczne – warsztaty rozwoju kompetencji
Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.

Zimny telefon – jak skutecznie prowadzić rozmowy telefoniczne przy sprzedaży na zagranicznych rynkach?- Jak przygotować się do rozmowy – praktyczne wskazówki- Właściwy wybór osoby do kontaktu- Różne (...)

Matematyka handlowa - pułapki w kalkulowaniu ofert, wyliczanie warunków handlowych, zarządzanie marż
Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.

Zakres merytoryczny szkolenia "Matematyka handlowa":Warunki handlowe – główne elementy oraz działania i kalkulacjeStruktura warunków handlowych – poszczególnych elementów kontraktu handlowegoRodzaje (...)

KLIENT W CENTRUM UWAGI - Skuteczna rozmowa telefoniczna oraz wiadomość e-mailowa
Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.

Zakres merytoryczny:Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez najwyższe, nowoczesne standardy usług firmy - Przejście z postawy pasywnej do aktywnej- Jak pokazać ważność klienta, satysfakcję ze (...)

Zarządzanie projektami – planowanie, realizacja, narzędzia
Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.

 Zarządzanie projektami - wprowadzenie- Definicja oraz cechy projektu- Czym jest, czym nie jest projekt?- Korzyści wynikające z kultury pracy metodą projektową- Zarządzanie projektem – czym jest (...)

Sześć kroków wizyty handlowej
Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.

Przygotowanie do spotkania handlowego- Gromadzenie informacji przed spotkaniem- Ustalanie celów spotkania- Przygotowanie materiałów dla klienta Nawiązanie relacji z klientem  - Co to jest komunikacja (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Zarządzanie zespołem sprzedaży, Szkolenie Sprzedaż, Zarządzanie, menedżerskie, zarządzanie sprzedażą, . zamkniete, efs

© 2010 - 2020 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.