Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI (szkolenie zamknięte), Szkolenie Produkcja, Logistyka, zarządzanie, magazynowanie, dystrybucja, planowanie, zarządzanie, logistyka, . zamkniete

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2018-01-28

Było:520zł

Jest:468zł

Podstawowe informacje

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI (szkolenie zamknięte)

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: 8980.00 7980 zł (Rabat -1000zł)
  • Cena brutto: 9815.40 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • 03-274 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Kopijników 67C
  • Telefon: 22 877 38 43, 22 877 38 44
  • Email: firma@bonavigator.pl
  • www: www.bonavigator.pl
Firma szkoleniowa B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga przynajmniej trzech podstawowych rzeczy: wiedzy ekonomicznej o funkcjonowaniu zapasów, umiejętności i odpowiednich narzędzi (analizy, wskaźniki) oraz ... doświadczenia.
 
 
Przygotowując szkolenie "Zarządzanie Zapasami" zadbaliśmy o te wszystkie trzy elementy. Wiedzę i umiejętności zapewnia specjalnie przygotowany program, materiały szkoleniowe oraz warsztatowa metoda prowadzenia zajęć. Autorem programu i trenerem, który poprowadzi zajęcia jest praktyk, menedżer z wieloletnim doświadczeniem zawodowym.
 
 
Zapraszamy na szkolenie "Zarządzanie Zapasami" .

 

Cele szkolenia

Biorąc udział w szkoleniu "Zarządzanie Zapasami" zdobędziesz wiedzę i umiejętności niezbędne dla każdego menedżera odpowiedzialnego za nowoczesne i profesjonalne zarządzanie zapasami.
 
W trakcie szkolenia, dzięki wiedzy i doświadczeniu trenera:
  • Usystematyzujesz swoją wiedzę o zapasach i funkcjach, jakie pełnią logistyce nowoczesnego przedsiębiorstwa.
  • Nauczysz się metod prognozowania zapasów, popytu, podaży i cen.
  • Poznasz rodzaje i klasyfikację kosztów zapasów i nauczysz się oceniać ich wpływ na wynik finansowy firmy.
  • Dowiesz się, jakie są metody uzupełniania zapasów, poznasz mierniki i wskaźniki stosowane w zarządzaniu zapasami.
  • Zdobędziesz wiedzę o nowoczesnych koncepcjach zarządzania łańcuchem dostaw.

Program szkolenia

 

1. WPROWADZENIE DO ZARZĄDZANIA ZAPASAMI

  • Definicje zapasów
  • Proces
  • System
  • Zarządzanie
  • Kryteria i metody wyboru produktów i dostawców

2. ZAPASY I ICH FUNKCJE W SYSTEMACH LOGISTYCZNYCH

  • Logistyka a system logistyczny
  • Popyt efektywny, zależny i niezależny
  • Strategie zaopatrywania i reagowania na potrzeby klientów
  • Cykl uzupełniania zapasów
  • Lokalizacja zapasów w łańcuchach dostaw
  • Centra logistyczne - centra dystrybucyjne
3. KLASYFIKACJE ZAPASÓW
  • Algorytm zadania logistycznego
  • Funkcje zapasów
  • Konflikty w obszarze zarządzania zapasami
  • Kryteria klasyfikacji zapasów
  • Reguła 80/20

4. PROGNOZOWANIE W ZARZĄDZANIU ZAPASAMI

  • Metody prognozowania - wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego
  • Prognozowanie popytu krótko i długookresowego
  • Prognozowanie podaży i cen

5. KOSZTY ZAPASÓW

  • Pojęcie kosztów zapasów
  • FIFO
  • Klasyfikacja kosztów zapasów
  • Koszty a wynik finansowy firmy

6. METODY UZUPEŁNIANIA ZAPASÓW

  • Klasyfikacja ABC/XYZ - wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego
  • Stały punkt zamawiania - wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego
  • Stały okres zamawiania
  • Zapas jednookresowy

7. MIERNIKI I WSKAŹNIKI ZARZĄDZANIA ZAPASAMI

  • Inwentaryzacja zapasów magazynowych
  • Wskaźnik rotacji
  • Inne wskaźniki zarządzania zapasami
  • Prawo pierwiastka kwadratowego


8. KONCEPCJE ZARZĄDZANIA ŁAŃCUCHAMI DOSTAW

  • Koncepcja łańcucha dostaw
  • Lean Management (Szczupłe Zarządzanie)
  • Nowoczesne koncepcje zarządzania łańcuchami dostaw
Sprawdź pełny program szkolenia ZARZĄDZANIE ZAPASAMI. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów
  • Bogdan Kroker
  • Trener - Praktyk. Ekspert logistyki
  • Więcej
 Bogdan Kroker

Najnowsze szkolenia:

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta. Cele szkolenia: Pogłębienie wiedzy na temat sposobów budowania długotrwałych relacji z klientami. Pogłębieniu umiejętności docierania do rzeczywistych potrzeb i oczekiwań klientów.

PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Pricing. Polityka cenowa, marketing ceny to bardzo często niedoceniany obszar zarządzania i marketingu. Cena jest przecież równie ważnym obszarem zarządzania marketingowego jak wszystkie pozostałe. A jednak bardzo często jest ustalana intuicyjne ...

Zarządzanie przez Cele (MBO - Management by Objectives)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zarządzanie Przez Cele - (ang. MBO - Management by Objectives) jest jedną z metod kierowania przedsiębiorstwem i pracownikami. Menedżer wykorzystujący w swojej pracy Zarządzanie Przez Cele koncentruje się na zaangażowaniu pracowników w proces ...

ZARZĄDZANIE PROJEKTEM warsztat najlepszych praktyk
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zarządzanie Projektem szkolenie będące kompendium wiedzy i umiejętności niezbędnych do sprawnego i profesjonalnego kierowania projektami.

BADANIA RYNKU. BADANIA MARKETINGOWE. Współpraca z agencjami. Samodzielne prowadzenie badań.
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Badania Rynku. Badania Marketingowe. Współpraca z agencjami. Samodzielne Prowadzenie Badań. Praktyczna Interpretacja Wyników" jest przeznaczone jest dla pracowników działu marketingu różnego szczebla.

GOSPODARKA MAGAZYNOWA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa. Kluczową kwestią dla logistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa.

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie standardy obsługi klienta. Przygotowane i prowadzone przez ekspertów marki 3T (Train the Traders). Szkolenie standardy obsługi klienta uczy najlepszych i sprawdzonych standardów obsługi klienta w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym i emai

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. STRATEGIA SPRZEDAŻY. Praktyczne metody planowania, wdrożenia, kontroli i ocen
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Podczas tego szkolenia chcemy zaprezentować stronę praktyczną zarządzania sprzedażą, która wiąże się m.in. z tworzeniem samej strategii sprzedaży i z jej opracowywaniem, wdrożeniem i oceną oraz dopasowanie zespołu handlowego do niej. Ponadto, omówimy

PRAWO TRANSPORTOWE DLA LOGISTYKÓW I SPEDYTORÓW
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Współcześnie na rynku wygrywa się dysponując lepszymi łańcuchami dostaw. "Krwioobiegiem" łańcucha dostaw jest transport. Żadna firma nie może egzystować bez "krwioobiegu" jakim jest ten system.

Marketing internetowy (e-marketing). Reklama internetowa, Content Marketing, SEO, Social Media, Mark
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Marketing Internetowy przeznaczone dla menedżerów i pracowników działów marketingu odpowiedzialnych za obecność marki i produktów firmy w internecie i mediach społecznościowych.

Więcej...

Najnowsze kursy:

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa. Kluczową kwestią dlalogistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa.

5S - system organizacji miejsca pracy jako element lean manufacturing
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie 5S - system organizacji miejsca pracy jako element lean Manufacturing jest przeznaczone dla kierowników niższego i wyższego szczebla oraz inżynierów jakości i procesu w firmach produkcyjnych.

SYSTEMY WYNAGRODZEŃ W DZIAŁACH HANDLOWYCH
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System wynagradzania i premiowania handlowców jest jednym z kluczowych elementów funkcjonowania zespołów i działów sprzedaży. W jednoznaczny sposób wpływa na jakość pracy handlowców, ich motywację, zaangażowanie i poziom odpowiedzialność za ...

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM. Szkolenie dla Dyrektorów i Kierowników Sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Nasze szkolenie to praktyczne kompendium wiedzy o nowoczesnym i efektywnym zarządzaniu zespołem handlowym. Szkolenie to również warsztat podnoszący Twoje umiejętności kierowania handlowcami.

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta. Ojciec, współczesnego zarządzania, Drucker, powiedział, że szefa mamy tylko jednego i jest nim nasz klient. Może on pozbawić pracy każdego z nas, wystarczy, że przestanie u nas kupować.

ZAMYKANIE SPRZEDAŻY. DOMYKANIE KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Największy odsetek utraconych szans sprzedaży wynika z braku lub niewłaściwego zamknięcia procesu sprzedaży.Symptomy braku zamknięcia sprzedaży (domknięcia klienta) to np.: dobrze przeprowadzone rozmowy handlowe, z których nic nie wynika...

Pozyskiwanie klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Handlowcy profesjonalnie zajmujący się tylko pozyskiwaniem nowych klientów są jednymi z najlepiej opłacanych ludzi w sprzedaży. Skąd bierze się ich sukces?

ETAPY WIZYTY HANDLOWEJ
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Etapy Wizyty Handlowej to szkolenie, które przygotowaliśmy z myślą o tych wszystkich handlowcach i managerach sprzedaży, którzy pracują w bezpośrednim kontakcie z klientem.

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Jaka powinna być obsługa klienta? Na to pytanie znasz odpowiedź i bez szkolenia.Powinna być solidna, uprzejma, profesjonalna, szybka, realizująca potrzeby klienta, budująca pozytywny wizerunek firmy, itd.

Techniki efektywnej sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Dzięki technikom, które opanujesz w trakcie szkolenia sprzedaż, Twoje rozmowy z klientami staną się skuteczniejsze i bardziej profesjonalne. Szkolenia handlowców są już nieodłącznym elementem ich pracy.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.