Cele szkolenia
Program szkolenia
1. WPROWADZENIE DO ZARZĄDZANIA ZAPASAMI
2. ZAPASY I ICH FUNKCJE W SYSTEMACH LOGISTYCZNYCH
4. PROGNOZOWANIE W ZARZĄDZANIU ZAPASAMI
5. KOSZTY ZAPASÓW
6. METODY UZUPEŁNIANIA ZAPASÓW
7. MIERNIKI I WSKAŹNIKI ZARZĄDZANIA ZAPASAMI
8. KONCEPCJE ZARZĄDZANIA ŁAŃCUCHAMI DOSTAW
ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand ManagerówB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych. |
|
ZARZĄDZANIE ZAPASAMI (szkolenie zamknięte)B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. ... |
|
Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka ZapasówB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Szkolenie Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów. Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga pr |
|
PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product ManagerówB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu. |
|
STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA (szkolenie zamknięte)B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Szkolenie standardy obsługi klienta. Przygotowane i prowadzone przez ekspertów marki 3T (Train the Traders). Szkolenie standardy obsługi klienta uczy najlepszych i sprawdzonych standardów obsługi klienta w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym i emai |
|
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTAB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta. Cele szkolenia: Pogłębienie wiedzy na temat sposobów budowania długotrwałych relacji z klientami. Pogłębieniu umiejętności docierania do rzeczywistych potrzeb i oczekiwań klientów. |
|
Analiza rynku dla Product Managera [szkolenie online]B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Podczas szkolenia online "Analiza rynku dla Product Managera" poznasz kluczowe aspekty rynkowe, jakie należy przeanalizować , aby skutecznie zarządzać produktem / grupą produktów oraz przygotować i wdrażać skuteczne strategie produktowe. |
|
Proces projektowania i wdrażania nowego produktu [szkolenie online]B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Jak w czasie kryzysu i po nim sprawnie i skutecznie wprowadzić produkt na rynek? To pytanie, przed którym staną managerowie marketingu. Jak zmienią się oczekiwania i potrzeby konsumentów i klientów? |
|
TECHNIKI MOTYWACJI POZAFINANSOWEJB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Zapraszamy na szkolenie "Techniki motywacji pozafinansowej" w całości poświęcone może tylko jednemu zagadnieniu, ale za to niezbędnemu każdemu, kto chce nazywać się menedżerem - umiejętności motywowania pracowników. |
|
Perswazja w sprzedaży (Sprzedaż perswazyjna)B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Program szkolenia handlowców, który prezentujemy w całości jest poświęcony kształceniu umiejętności związanych z perswazją w procesie sprzedaży. |
ZARZĄDZANIE ZAPASAMI. Gospodarka Zapasami i Logistyka ZapasówB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga przynajmniej trzech podstawowych rzeczy: wiedzy ekonomicznej o ... |
|
Analiza rynku dla Product Managera [szkolenie online]B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Podczas szkolenia online "Analiza rynku dla Product Managera" poznasz kluczowe aspekty rynkowe, jakie należy przeanalizować , aby skutecznie zarządzać produktem / grupą produktów oraz przygotować i wdrażać skuteczne strategie produktowe. |
|
Proces projektowania i wdrażania nowego produktu [szkolenie online]B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Jak w czasie kryzysu i po nim sprawnie i skutecznie wprowadzić produkt na rynek? To pytanie, przed którym staną managerowie marketingu. Jak zmienią się oczekiwania i potrzeby konsumentów i klientów? |
|
SOCIAL MEDIA MARKETING. Szkolenie dla zarządzających wizerunkiem i sprzedażą w mediach społecznościoB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Podczas szkolenia "Social media w marketingu" nauczysz się aktywnie prowadzić profil społecznościowy firmy i dzięki temu, znaleźć nowych klientów, docierając do nich z reklamą. |
|
PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product ManagerówB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu. |
|
ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand ManagerówB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych. |
|
TRADE MARKETING. Metody wsparcia wzrostu sprzedażyB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o."Trade marketing to taki dziwny twór zawieszony pomiędzy sprzedażą a marketingiem. Niby marketing, ale nie do końca. To mniej prestiżowa wersja marketingu" - takie słowa usłyszałam kiedyś od Brand Managera jednej z bardziej rozpoznawalnych marek w... |
|
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ I STRATEGIE SPRZEDAŻY W SEGMENCIE B2BB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Szkolenie "Zarządzanie sprzedażą i strategie sprzedaży w segmencie B2B" jest warsztatem, prowadzonym przez trenera praktyka biznesu, Pana Marka Pieńkowskiego, eksperta w zarządzaniu sprzedażą w branży B2B. |
|
Obsługa Trudnego KlientaB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Każdy z nas zapewne ma swoje doświadczenia z tak zwanym trudnym klientem.Szczególnie pamiętamy sytuacje kiedy krytyka klienta była skierowana bezpośrednio na naszą osobę lub firmę bądź klient wymagał od nas rzeczy nierealnych do zrealizowania. Taki |
|
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTAB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta. Ojciec, współczesnego zarządzania, Drucker, powiedział, że szefa mamy tylko jednego i jest nim nasz klient. Może on pozbawić pracy każdego z nas, wystarczy, że przestanie u nas kupować. |
ZARZĄDZANIE ZAPASAMI (szkolenie zamknięte), Szkolenie Produkcja, Logistyka, zarządzanie, magazynowanie, dystrybucja, planowanie, zarządzanie, logistyka, . zamkniete
© 2010 - 2023 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.