Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI (szkolenie zamknięte)

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: 7500.00 6500 zł (Rabat -1000zł)
  • Cena brutto: 7995.00 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • 03-274 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Kopijników 67C
  • Telefon: 22 877 38 43, 22 877 38 44
  • Email: firma@bonavigator.pl
  • www: www.bonavigator.pl
Firma szkoleniowa B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga przynajmniej trzech podstawowych rzeczy: wiedzy ekonomicznej o funkcjonowaniu zapasów, umiejętności i odpowiednich narzędzi (analizy, wskaźniki) oraz ... doświadczenia.
 
 
Przygotowując szkolenie "Zarządzanie Zapasami" zadbaliśmy o te wszystkie trzy elementy. Wiedzę i umiejętności zapewnia specjalnie przygotowany program, materiały szkoleniowe oraz warsztatowa metoda prowadzenia zajęć. Autorem programu i trenerem, który poprowadzi zajęcia jest praktyk, menedżer z wieloletnim doświadczeniem zawodowym.
 
 

 

Cele szkolenia

Biorąc udział w szkoleniu "Zarządzanie Zapasami" zdobędziesz wiedzę i umiejętności niezbędne dla każdego menedżera odpowiedzialnego za nowoczesne i profesjonalne zarządzanie zapasami.
 
W trakcie szkolenia, dzięki wiedzy i doświadczeniu trenera:
  • Usystematyzujesz swoją wiedzę o zapasach i funkcjach, jakie pełnią logistyce nowoczesnego przedsiębiorstwa.
  • Nauczysz się metod prognozowania zapasów, popytu, podaży i cen.
  • Poznasz rodzaje i klasyfikację kosztów zapasów i nauczysz się oceniać ich wpływ na wynik finansowy firmy.
  • Dowiesz się, jakie są metody uzupełniania zapasów, poznasz mierniki i wskaźniki stosowane w zarządzaniu zapasami.
  • Zdobędziesz wiedzę o nowoczesnych koncepcjach zarządzania łańcuchem dostaw.

Program szkolenia

 

1. WPROWADZENIE DO ZARZĄDZANIA ZAPASAMI

  • Definicje zapasów
  • Proces
  • System
  • Zarządzanie
  • Kryteria i metody wyboru produktów i dostawców

2. ZAPASY I ICH FUNKCJE W SYSTEMACH LOGISTYCZNYCH

  • Logistyka a system logistyczny
  • Popyt efektywny, zależny i niezależny
  • Strategie zaopatrywania i reagowania na potrzeby klientów
  • Cykl uzupełniania zapasów
  • Lokalizacja zapasów w łańcuchach dostaw
  • Centra logistyczne - centra dystrybucyjne
3. KLASYFIKACJE ZAPASÓW
  • Algorytm zadania logistycznego
  • Funkcje zapasów
  • Konflikty w obszarze zarządzania zapasami
  • Kryteria klasyfikacji zapasów
  • Reguła 80/20

4. PROGNOZOWANIE W ZARZĄDZANIU ZAPASAMI

  • Metody prognozowania - wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego
  • Prognozowanie popytu krótko i długookresowego
  • Prognozowanie podaży i cen

5. KOSZTY ZAPASÓW

  • Pojęcie kosztów zapasów
  • FIFO
  • Klasyfikacja kosztów zapasów
  • Koszty a wynik finansowy firmy

6. METODY UZUPEŁNIANIA ZAPASÓW

  • Klasyfikacja ABC/XYZ - wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego
  • Stały punkt zamawiania - wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego
  • Stały okres zamawiania
  • Zapas jednookresowy

7. MIERNIKI I WSKAŹNIKI ZARZĄDZANIA ZAPASAMI

  • Inwentaryzacja zapasów magazynowych
  • Wskaźnik rotacji
  • Inne wskaźniki zarządzania zapasami
  • Prawo pierwiastka kwadratowego


8. KONCEPCJE ZARZĄDZANIA ŁAŃCUCHAMI DOSTAW

  • Koncepcja łańcucha dostaw
  • Lean Management (Szczupłe Zarządzanie)
  • Nowoczesne koncepcje zarządzania łańcuchami dostaw
Na pewno zainteresują Cię też inne propozycje z kategorii "Szkolenia Logistyka" prowadzone przez trenerów praktyków zarządzania logistyką w przedsiębiorstwie.
  • Bogdan Kroker
  • Trener - Praktyk. Ekspert logistyki
  • Więcej
 Bogdan Kroker

Najnowsze szkolenia:

NEGOCJACJE W BIZNESIE i SPRZEDAŻY. Szkolenie zaawansowane
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Negocjacje w Biznesie i Sprzedaży. Szkolenie zaawansowane" jest przeznaczone dla doświadczonych managerów i specjalistów, którzy wykorzystują swoje kompetencje negocjacyjne w pracy zawodowej.

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. ...

MATEMATYKA HANDLOWA. Jak zwiększyć rentowność sprzedaży i skuteczność negocjacji
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Matematyka handlowa, to zestaw podstawowych kompetencji z zakresu finansów, które są potrzebne do prowadzenia działań w obszarze handlu, sprzedaży, negocjacji.

PLANOWANIE SPRZEDAŻY. Warsztaty z wykorzystaniem MS Excel
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Planowanie Sprzedaży. Warsztat z wykorzystaniem MS Excel" ma na celu zaprezentowanie sposobów i metod profesjonalnego planowania sprzedaży (m.in. prognozowania sprzedaży i określenia popytu rynkowego na oferowane...

TECHNIKI OBRONY CENY
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Techniki obrony ceny, to szkolenie w całości poświęcone tylko jednemu zagadnieniu - skutecznym metodom radzenia sobie z obiekcjami cenowymi klientów, czyli tzw. "technikom obrony ceny".

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta. Cele szkolenia: Pogłębienie wiedzy na temat sposobów budowania długotrwałych relacji z klientami. Pogłębieniu umiejętności docierania do rzeczywistych potrzeb i oczekiwań klientów.

OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy z nas zapewne ma swoje doświadczenia z tak zwanym trudnym klientem.Szczególnie pamiętamy sytuacje kiedy krytyka klienta była skierowana bezpośrednio na naszą osobę lub firmę bądź klient wymagał od nas rzeczy nierealnych do zrealizowania.

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie standardy obsługi klienta. Przygotowane i prowadzone przez ekspertów marki 3T (Train the Traders). Szkolenie standardy obsługi klienta uczy najlepszych i sprawdzonych standardów obsługi klienta w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym i emai

Tajemnice strategii z niską ceną [szkolenie online / webinar]
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

To nieprawda, że zastosowanie niskiej ceny zawsze jest takie samo. Strategii niskocenowych jest co najmniej kilka.

20 trików psychologicznych w zarządzaniu ceną [szkolenie online]
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Triki psychologiczne zawsze wywołują wiele emocji. Często jako odbiorcy komunikatów cenowych nie jesteśmy nawet świadomi, że im ulegamy.

Więcej...

Najnowsze kursy:

Obsługa Trudnego Klienta
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy z nas zapewne ma swoje doświadczenia z tak zwanym trudnym klientem.Szczególnie pamiętamy sytuacje kiedy krytyka klienta była skierowana bezpośrednio na naszą osobę lub firmę bądź klient wymagał od nas rzeczy nierealnych do zrealizowania. Taki

ZARZĄDZANIE KOSZTAMI LOGISTYKI. Metody identyfikacji, kalkulacji i optymalizacji kosztów logistyki
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Koszty logistyki, w tym m.in. koszty magazynowania oraz koszty związane z utrzymaniem zapasów wpływają na wynik finansowy i bilans przedsiębiorstwa. Nic więc dziwnego, że od managerów i specjalistów odpowiedzialnych za szeroko rozumianą logistykę...

MAGAZYN KONSYGNACYJNY (SKŁAD KONSYGNACYJNY). Zarządzanie, zalety i wady
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Magazyn konsygnacyjny (Skład Konsygnacyjny). Zarządzanie, zalety i wady" usystematyzuje wiedzę każdej osoby, która spotyka się z zagadnieniami współpracy z partnerem zagranicznym w zakresie eksportu lub importu...

AUTOPREZENTACJA. Trening zarządzania pierwszym wrażeniem i efektem halo
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Autoprezentacja, to Twoja kluczowa kompetencja. Dlaczego? To proste, nigdy nie będziesz mieć drugiej szansy, żeby zrobić dobre pierwsze wrażenie i świadomie zbudować wokół siebie efekt aureoli (anielski efekt halo).

NETWORKING HANDLOWY. Wszystko o wykorzystaniu networkingu w sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Networking jest umiejętnością budowania osobistej sieci kontaktów w celu wzajemnej wymiany informacji, możliwości i kontaktów np. biznesowych. Ze względu na swój relacyjny charakter networking staje się niezwykle ważnych, wręcz nie zastąpionym...

SYSTEMY WYNAGRODZEŃ W DZIAŁACH HANDLOWYCH
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System wynagradzania i premiowania handlowców jest jednym z kluczowych elementów funkcjonowania zespołów i działów sprzedaży. W jednoznaczny sposób wpływa na jakość pracy handlowców, ich motywację, zaangażowanie i poziom odpowiedzialność za ...

MANAGER ZESPOŁU COACHEM. Jak wykorzystać coaching w zarządzaniu pracownikami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Nasze doświadczenie w pracy z managerami różnych szczebli pokazuje prostą zależność - im bardziej kompetentny i przygotowany do pełnienia swojej roli manager - tym bardziej efektywny i wydajny staje się jego zespół.

ZAMYKANIE SPRZEDAŻY. DOMYKANIE KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Największy odsetek utraconych szans sprzedaży wynika z braku lub niewłaściwego zamknięcia procesu sprzedaży.Symptomy braku zamknięcia sprzedaży (domknięcia klienta) to np.: dobrze przeprowadzone rozmowy handlowe, z których nic nie wynika...

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM. Szkolenie dla Dyrektorów i Kierowników Sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Nasze szkolenie to praktyczne kompendium wiedzy o nowoczesnym i efektywnym zarządzaniu zespołem handlowym. Szkolenie to również warsztat podnoszący Twoje umiejętności kierowania handlowcami.

MANAGER SPRZEDAŻY COACHEM. Jak wykorzystać coaching w zarządzaniu handlowcami?
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy manager sprzedaży dąży do zbudowania jak najskuteczniejszego zespołu handlowców. Jeżeli jesteś managerem zespołu sprzedażowego i zależy ci na pracy nad zaangażowaniem Twoich handlowców, na podnoszeniu motywacji podległego zespołu...

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



ZARZĄDZANIE ZAPASAMI (szkolenie zamknięte), Szkolenie Produkcja, Logistyka, zarządzanie, magazynowanie, dystrybucja, planowanie, zarządzanie, logistyka, . zamkniete

© 2010 - 2021 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.