Cele szkolenia
Program szkolenia
1. WPROWADZENIE DO ZARZĄDZANIA ZAPASAMI
2. ZAPASY I ICH FUNKCJE W SYSTEMACH LOGISTYCZNYCH
4. PROGNOZOWANIE W ZARZĄDZANIU ZAPASAMI
5. KOSZTY ZAPASÓW
6. METODY UZUPEŁNIANIA ZAPASÓW
7. MIERNIKI I WSKAŹNIKI ZARZĄDZANIA ZAPASAMI
8. KONCEPCJE ZARZĄDZANIA ŁAŃCUCHAMI DOSTAW
NEGOCJACJE W BIZNESIE i SPRZEDAŻY. Szkolenie zaawansowaneB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Szkolenie "Negocjacje w Biznesie i Sprzedaży. Szkolenie zaawansowane" jest przeznaczone dla doświadczonych managerów i specjalistów, którzy wykorzystują swoje kompetencje negocjacyjne w pracy zawodowej. |
|
ZARZĄDZANIE ZAPASAMI (szkolenie zamknięte)B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. ... |
|
MATEMATYKA HANDLOWA. Jak zwiększyć rentowność sprzedaży i skuteczność negocjacjiB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Matematyka handlowa, to zestaw podstawowych kompetencji z zakresu finansów, które są potrzebne do prowadzenia działań w obszarze handlu, sprzedaży, negocjacji. |
|
PLANOWANIE SPRZEDAŻY. Warsztaty z wykorzystaniem MS ExcelB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Szkolenie "Planowanie Sprzedaży. Warsztat z wykorzystaniem MS Excel" ma na celu zaprezentowanie sposobów i metod profesjonalnego planowania sprzedaży (m.in. prognozowania sprzedaży i określenia popytu rynkowego na oferowane... |
|
TECHNIKI OBRONY CENYB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Techniki obrony ceny, to szkolenie w całości poświęcone tylko jednemu zagadnieniu - skutecznym metodom radzenia sobie z obiekcjami cenowymi klientów, czyli tzw. "technikom obrony ceny". |
|
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTAB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta. Cele szkolenia: Pogłębienie wiedzy na temat sposobów budowania długotrwałych relacji z klientami. Pogłębieniu umiejętności docierania do rzeczywistych potrzeb i oczekiwań klientów. |
|
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTAB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Każdy z nas zapewne ma swoje doświadczenia z tak zwanym trudnym klientem.Szczególnie pamiętamy sytuacje kiedy krytyka klienta była skierowana bezpośrednio na naszą osobę lub firmę bądź klient wymagał od nas rzeczy nierealnych do zrealizowania. |
|
STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA (szkolenie zamknięte)B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Szkolenie standardy obsługi klienta. Przygotowane i prowadzone przez ekspertów marki 3T (Train the Traders). Szkolenie standardy obsługi klienta uczy najlepszych i sprawdzonych standardów obsługi klienta w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym i emai |
|
Tajemnice strategii z niską ceną [szkolenie online / webinar]B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.To nieprawda, że zastosowanie niskiej ceny zawsze jest takie samo. Strategii niskocenowych jest co najmniej kilka. |
|
20 trików psychologicznych w zarządzaniu ceną [szkolenie online]B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Triki psychologiczne zawsze wywołują wiele emocji. Często jako odbiorcy komunikatów cenowych nie jesteśmy nawet świadomi, że im ulegamy. |
Obsługa Trudnego KlientaB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Każdy z nas zapewne ma swoje doświadczenia z tak zwanym trudnym klientem.Szczególnie pamiętamy sytuacje kiedy krytyka klienta była skierowana bezpośrednio na naszą osobę lub firmę bądź klient wymagał od nas rzeczy nierealnych do zrealizowania. Taki |
|
ZARZĄDZANIE KOSZTAMI LOGISTYKI. Metody identyfikacji, kalkulacji i optymalizacji kosztów logistykiB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Koszty logistyki, w tym m.in. koszty magazynowania oraz koszty związane z utrzymaniem zapasów wpływają na wynik finansowy i bilans przedsiębiorstwa. Nic więc dziwnego, że od managerów i specjalistów odpowiedzialnych za szeroko rozumianą logistykę... |
|
MAGAZYN KONSYGNACYJNY (SKŁAD KONSYGNACYJNY). Zarządzanie, zalety i wadyB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Szkolenie "Magazyn konsygnacyjny (Skład Konsygnacyjny). Zarządzanie, zalety i wady" usystematyzuje wiedzę każdej osoby, która spotyka się z zagadnieniami współpracy z partnerem zagranicznym w zakresie eksportu lub importu... |
|
AUTOPREZENTACJA. Trening zarządzania pierwszym wrażeniem i efektem haloB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Autoprezentacja, to Twoja kluczowa kompetencja. Dlaczego? To proste, nigdy nie będziesz mieć drugiej szansy, żeby zrobić dobre pierwsze wrażenie i świadomie zbudować wokół siebie efekt aureoli (anielski efekt halo). |
|
NETWORKING HANDLOWY. Wszystko o wykorzystaniu networkingu w sprzedażyB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Networking jest umiejętnością budowania osobistej sieci kontaktów w celu wzajemnej wymiany informacji, możliwości i kontaktów np. biznesowych. Ze względu na swój relacyjny charakter networking staje się niezwykle ważnych, wręcz nie zastąpionym... |
|
SYSTEMY WYNAGRODZEŃ W DZIAŁACH HANDLOWYCHB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.System wynagradzania i premiowania handlowców jest jednym z kluczowych elementów funkcjonowania zespołów i działów sprzedaży. W jednoznaczny sposób wpływa na jakość pracy handlowców, ich motywację, zaangażowanie i poziom odpowiedzialność za ... |
|
MANAGER ZESPOŁU COACHEM. Jak wykorzystać coaching w zarządzaniu pracownikamiB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Nasze doświadczenie w pracy z managerami różnych szczebli pokazuje prostą zależność - im bardziej kompetentny i przygotowany do pełnienia swojej roli manager - tym bardziej efektywny i wydajny staje się jego zespół. |
|
ZAMYKANIE SPRZEDAŻY. DOMYKANIE KLIENTAB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Największy odsetek utraconych szans sprzedaży wynika z braku lub niewłaściwego zamknięcia procesu sprzedaży.Symptomy braku zamknięcia sprzedaży (domknięcia klienta) to np.: dobrze przeprowadzone rozmowy handlowe, z których nic nie wynika... |
|
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM. Szkolenie dla Dyrektorów i Kierowników SprzedażyB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Nasze szkolenie to praktyczne kompendium wiedzy o nowoczesnym i efektywnym zarządzaniu zespołem handlowym. Szkolenie to również warsztat podnoszący Twoje umiejętności kierowania handlowcami. |
|
MANAGER SPRZEDAŻY COACHEM. Jak wykorzystać coaching w zarządzaniu handlowcami?B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.Każdy manager sprzedaży dąży do zbudowania jak najskuteczniejszego zespołu handlowców. Jeżeli jesteś managerem zespołu sprzedażowego i zależy ci na pracy nad zaangażowaniem Twoich handlowców, na podnoszeniu motywacji podległego zespołu... |
ZARZĄDZANIE ZAPASAMI (szkolenie zamknięte), Szkolenie Produkcja, Logistyka, zarządzanie, magazynowanie, dystrybucja, planowanie, zarządzanie, logistyka, . zamkniete
© 2010 - 2021 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.