Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Zarządzanie szkoleniami i rozwojem pracowników - czyli trening mistrzów rozwoju.

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

  • Czy szkolenia są ważne na rozwoju zasobów ludzkich we współczesnym przedsiębiorstwie?
  • Do czego służy RAPS (badanie potrzeb szkoleniowych) i dlaczego warto je przeprowadzać planując szkolenia?
  • Jakie konsekwencje może wywołać organizacja tzw. szkoleń „bez celu”?
  • Jakimi metodami można badać efektywność szkoleń?
  • Co zrobić, by wiedza i umiejętności zdobyte podczas warsztatów znalazły zastosowanie w praktycznym działaniu?
  • Kto jest odpowiedzialny za sukces projektów szkoleniowych w przedsiębiorstwie?
  • Jak wykorzystać AC, coaching, e-learning, outdoor do wspierania rozwoju pracowników
  • Jaką firmę szkoleniową wybrać, aby się nie rozczarować?

 
Korzyści dla uczestników

Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:

  • poznanie  praktycznych wskazówek dotyczących wszystkich zagadnień dotyczących tematyki zarządzania działami szkoleń i rozwoju w przedsiębiorstwie
  • poznanie narzędzi i roli analizy potrzeb szkoleniowych
  • zapoznanie się z metodami planowania i konstruowania planów szkoleniowych i programów szkoleniowych
  • uświadomienie sobie wagi planowania i przeprowadzania tzw. ewaluacji szkoleń w celu podniesienia ich efektywności
  • poznanie głównych narzędzi rozwojowych dostępnych na rynku
 

Szkolenia polecamy dla

Specjalistów ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju Pracowników (aktualnych i planujących rozpoczęcie pracy w tym zawodzie).

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:

  • pracę w zespołach
  • gry symulacyjne / ćwiczenia praktyczne – oparte na rzeczywistych przykładach
  • dyskusje na forum grupy
  • testy / ankiety
  • wykład z prezentacją multimedialną (20%)
 

Program szkolenia

MODUŁ I. OD KSZTAŁCENIA DO SZKOLENIA - CZYLI KRÓTKA HISTORIA ZAISTNIENIA SZKOLEŃ W BIZNESIE

  1. Istota szkoleń - definicje, cel i funkcje działań szkoleniowych w przedsiębiorstwie
  2. Powody popularności szkoleń i ich wkładu w rozwój i motywację pracowników
  3. Podział szkoleń ze względu na osiągane przez nie cele
  4. Jak uczą się dorośli - rola metod warsztatowych i wykładowych w wyborze programów szkoleniowych


MODUŁ II. ROLA SZKOLEŃ W POLITYCE PERSONALNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA

  1. Zasoby Ludzkie w przedsiębiorstwie - jako koszty, czy jako aktywa
  2. Przedsiębiorstwa w tzw. proszkoleniową kulturą organizacyjną a sukces w zarządzaniu zasobami ludzkimi
  3. Klasyfikacja i rodzaje szkoleń
  4. Szkolenia a rozwój pracowników (miejsce szkoleń w systemie zarządzania zasobami ludzkimi)
  5. Rola działu szkoleniowego w przygotowaniu efektywnych szkoleń - plan PR dla HR
  6. Ekspert ds. Szkoleń i Rozwoju - rola i kompetencje


MODUŁ III. BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH (RAPS)

  1. Modele kompetencyjne i ich wykorzystanie w badaniu potrzeb szkoleniowych
  2. Potencjalne źródła informacjo o potrzebach szkoleniowych
  3. Narzędzia badania potrzeb szkoleniowych (ankiety, wywiady, burza mózgów, ocena okresowa)
  4. Cele badania potrzeb szkoleniowych


MODUŁ IV. TWORZENIE PROCEDURY SZKOLENIOWEJ I PLANU SZKOLEŃ

  1. Określanie celu szkolenie - PO CO - organizujemy dany projekt szkoleniowy?
  2. Elementy planu szkoleń- 14 zasad do stworzenia realnego harmonogramu szkoleń
  3. Przygotowanie i rola projektu szkoleniowego


MODUŁ V. BADANIE EFEKTYWNOŚCI SZKOLEŃ

  1. Najczęstsze przyczyny niepowodzeń programów szkoleniowych
  2. Narzędzia do badania efektów szkoleniowych - wywiady, kwestionariusze, obserwacja, ocena okresowa
  3. Ocena szkolenia - 4 poziomy oceny
  4. ROI - badanie poziomu zwrotu inwestycji w szkolenia i rozwój


MODUŁ VI. NARZĘDZIA WSPIERAJACE ROZWÓJ PRACOWNIKÓW

  1. Przeprowadzanie i rola Ośrodków Oceny (AC)
  2. Alternatywne metody edukacji dorosłych

 

MODUŁ VII. ORGANIZACJA I LOGISTYKA SZKOLEŃ I SPOTKAŃ TYPU OUTDOOR

  1. Organizacja spotkania - kosztorys, plan, hotel

 

MODUŁ VIII. ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM TRENERÓW WEWNĘTRZNYCH

  1. Wybór i szkolenie trenerów wewnętrznych
  2. Wady i zalety trenerów wewnętrznych


MODUŁ IX. WSPÓŁPRACA Z FIRMAMI SZKOLENIOWYMI

  1. Rynek usług szkoleniowych - gdzie szukać i jak wybrać dobrą firmę szkoleniową
  2. Cechy dobrego trenera zewnętrznego
  3. Styl pracy trenera a kultura organizacyjna firmy    
  4. Elementy, na które należy zwrócić uwagę przy wyborze firmy


MODUŁ X. PODSUMOWANIE SZKOLENIA



TEST WIEDZY:
Chętni uczestnicy mają możliwość przystąpić do testu wiedzy na zakończenie zajęć (test pisemny). Ocena z testu zostanie uwidoczniona na certyfikacie ukończenia. Uczestnicy, którzy nie zdecydują się przystąpić do testu, otrzymają certyfikat uczestnictwa w kursie.

 

Szkolenie prowadzi:
Agnieszka Olejnik

Dyplomowany trener biznesu i coach, doświadczony menedżer i ekspert w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju

 

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl


Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi.

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...)

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Formy prowadzenia działalności gospodarczej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Formy prowadzenia działalności gospodarczej>>> Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości (...)

Jak prowadzić skuteczną komunikację wewnętrzną w placówce medycznej i jak stworzyć motywacyjne oraz
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjenta w całym cyklu opieki medycznej>>> Program szkolenia jest efektem szeregu przeprowadzonych analiz, badań (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Zarządzanie szkoleniami i rozwojem pracowników - czyli trening mistrzów rozwoju., Szkolenie Zarządzanie, Coachingowe, w biznesie, rozwój osobisty, trenerów, aktywizacja zawodowa, menedżerskie, kierownicze, . otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.