Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Zarządzanie stresem szkolenie i kontrolowanie emocji

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

WSTRONEROZWOJU

  • 03-142 Warszawa, Mazowieckie
  • Winorośli 12/24
  • Telefon: 500 029 886
  • Email: 1biuro24@wstronerozwoju.com
  • www: www.wstronerozwoju.com
Firma szkoleniowa WSTRONEROZWOJU

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zarządzanie Stresem

 

    

 

 

Uczestnicy szkolenia:
Każda osoba, która pragnie świadomie doskonalić przystosowawcze strategie radzenia sobie ze stresem.

 

Korzyści dla uczestnika:

Dzięki dwóm dniom szkolenia prowadzonym w formie warsztatowej, uczestnik zdobędzie i uporządkuje wiedzę na temat:
► roli stresu w codziennym życiu, funkcjonowania organizmu w stresie a także jego wpływu na zdrowie i jakość wykonywanych zadań;
► różnorodnych czynników wywołujących wewnętrzne napięcia i nieprzyjemne emocje w miejscu pracy i w codziennym życiu;
► strategii i stylów radzenia sobie ze stresem;
► narzędzi, które może wykorzystać, aby zapobiegać stresowi oraz łagodzić jego negatywny wpływ w różnych obszarach swojego życia.
 

Ponadto:
► z większą świadomością zacznie obserwować swoje reakcje fizyczne i emocjonalne związane ze stresującymi czynnikami;
► zyska pomysły do zastosowania w różnych trudnych sytuacjach;
► przećwiczy różnorodne zachowania zmniejszające ryzyko szkodliwego stresu i wypalenia zawodowego;
► pozna opinię innych uczestników na temat swoich umiejętności w zakresie radzenia sobie ze stresem;
► określi indywidualne obszary do dalszego rozwoju swoich umiejętności w tym zakresie.

 

Cele szkolenia:

► Rozwój świadomości i umiejętności potrzebnych do skutecznego radzenia sobie ze stresem w różnorodnych sytuacjach.

 

Narzędzia, które poznasz:

 

Doświadczony trener:

 

 

 

Ewa Sokołowska:

Trener, Szkoleniowiec, Psycholog, Coach z 15 letnim doświadczeniem u liderów branży technicznej, w firmach międzynarodowych i krajowych.

 

 

 

  • Kierowała licznymi projektami rozwojowymi i tworzyła modele kompetencyjne
  • Specjalistka ds. szkoleń, w tym e-learningowych; dla Zarządu, Sprzedaży, Pracowników, Klientów
  • Posiada udokumentowane sukcesy w Sprzedaży i Obsłudze Klienta
  • Doświadczona na stanowiskach kierowniczych i w zarządzaniu zespołem

 

Edukacja:
2010-2011: Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
                      Studia Podyplomowe, Psychodietetyka
2003-2008: Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
                       Psychologia Społeczna - studia magisterskie ukończone z wyróżnieniem

Szkolenia:
2015: Profesjonalny Rekruter. Golden Line
2012: Trener jako moderator zmiany kulturowej w organizacji. Grupa TROP
2011: Budowanie Zaangażowania Pracowników. IMPACT.
2011: Świadomość i postawa w biznesie. SHtraining.
2007/2008: Metody pomiaru kompetencji. Centrum Otwartej i Multimedialnej Edukacji. Uniwersytet Warszawski
2006/2007: Umiejętności interpersonalne, uwarunkowania, pomiar i trening. j.w.
2005/2006: Jak pracować z grupą, pomagać innym, radzić sobie ze stresem. Asertywność, Negocjacje.
                      Najlepsze praktyki w HR. Wyższa Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie.
2001: Profesjonalne metody sprzedaży. Lider w każdym z nas. Achieve Global w Warszawie.

 
Firma Wstronerozoju realizowała projekty szkoleniowe z tematów: zarządzanie stresem  i kontrolowanie emocji dla nastepujacych firm:
 
  • IKEA Retail - Zarządzanie stresem i radzenie sobie w sytuacjach trudnych wynikających z kontaktu z klientem
  • ZUS - Sytuacje trudne w pracy Inspektora Kontroli – umiejętność radzenia sobie ze stresem
  • Impel Business Solutions - Trudny klient -  Referencje
  • PKO BP - Trudne sytuacje w obsłudze klienta banku

 

Program szkolenia - 16h ( 2 dni )

 Zarządzanie stresem szkolenie

 

Co wiemy o stresie?

  • Typy reakcji na stres: eustres, dystres, neustres
  • Pojęcie stresu
  • Uczestnicy pracują zespołowo. Poszukując odpowiedzi na zadane pytania,ustalają posiadane informacje na temat stresu, jego źródeł i stosowanych indywidualnych sposobów radzenia sobie ze stresem. Dyskutują i inspirują się wzajemnie. Tworzą definicję stresu.

Co czuję gdy jestem w stresie?

  • Autoanaliza i wzrost świadomości własnych reakcji w sytuacjach stresu.
  • Uczestnicy przywołują w pamięci obraz trudnej, stresującej sytuacji oraz identyfikują własne odczucia fizyczne, myśli i emocje, dotyczące tego co czuli oraz co myśleli, jak się zachowywali w tej sytuacji.

Metody na stres

  • Kinezjologia -pozycja Cooka
  • Uczestnicy poznają jedną z prostych metod pomagającą uspokoić się w stresie, złości, pobudzeniu, frustracji.

Czynniki powodujące stres w pracy w wybranych obszarach.

  • Koszty stresu w miejscu pracy

  • Diagnoza czynników w organizacji

  • Uczestnicy opisują czynniki wpływające na aktywność i poziom stresu w miejscu pracy w wybranych obszarach np. stosunki międzyludzkie, wymagania, kultura i zwyczaje w organizacji, wsparcie itp.

Moje metody radzenia sobie ze stresem

    • Strategie i style radzenia sobie ze stresem
    • Strefa komfortu
    • Strefa zmiany
    • Strefa paniki
    • Uczestnicy dzielą się swoimi sposobami na stres oraz poznają podstawowe strategie: nastawienie na rozwiązanie i nastawienie na regulację emocji. Rozwiązują zagadkę, aby przyjrzeć się swoim schematom działania i reakcjom. Rozpoznają reakcje przystosowawcze i takie, które pogłębiają problemy.

 

Metody na stres

  • Koncentracja na bodźcach sensorycznych
  • Uczestnicy poznają jedną z metod polegającą na byciu „Tu i Teraz” przy pomocy selektywnej koncentracji na różnych bodźcach.

Fizjologia stresu - osobista podatność na stres związana z temperamentem i osobowością

  • Mini wykład. Uczestnicy zdobywają wiedzę na temat funkcjonowania organizmu w stresie oraz wpływu typu osobowości, temperamentu na skłonność do stresu i zdrowie.

Metody na stres - Ćwiczenia rozluźniające

  • Uczestnicy poznają metody pomagającą zmniejszyć napięcia w różnych partiach ciała, grupach mięśni.

Metody na stres - Ćwiczenia oddechowe

  • W trakcie zabawy uczestnicy przekonują się jak ważne jest dobre i głębokie oddychanie. Zwracają uwagę, aby oddychać dokładniej i bardziej świadomie.

Gra Handel wymienny/Stop klatka –rozpoznawanie sytuacji

  • Uczestnicy starają się rejestrować swoje myśli, odczucia fizjologiczne i emocje w trakcie wykonywania zadania w warunkach rywalizacji.

Metody na stres - Ćwiczenia oddechowe

  • Uczestnicy poznają inne metody oddechowe pomagające uspokoić się w stresie, złości, pobudzeniu, frustracji. Mogę je przećwiczyć i wybrać dla siebie najdogodniejsze, najbardziej odpowiadające ich sytuacji i potrzebom.

Metoda Stop Klatki w pracy ze stresem - Trening kontroli poznawczej

  • Uczestnicy poznają i ćwiczą metodę poznawczą dla powstrzymania niekorzystnych stanów fizjologicznych.

Moje przyjemności - Trening przywoływania pozytywnych odczuć

  • Uczestnicy trenują przywoływanie pozytywnych emocji, szukają możliwości systematycznego zwiększania obecności tych emocji w swoim codziennym życiu.

Relaksacja - Trening autogenny Schultza

  • Uczestnicy poznają jeden ze sposobów relaksacji opartej na koncentracji uwagi na oddechu i poszczególnych partiach ciała.

  • Zarządzanie stresem szkolenie

 

Najnowsze szkolenia:

Asertywność w kontaktach z trudnymi klientami- 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Klientami.

Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług

Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty prakty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy.

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Kurs przeznaczony jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności stosowanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania kompetencji i potencjału pracowników. Zapraszamy osoby zarządzające zespołami, liderów, którzy chcą się rozwijać.

Zarządzanie Zmianą -rola i zadania menedżera w przeprowadzaniu zespołu przez zmiany. -2 dniowe warsz
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej.► zapewni wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania zmianą

Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów

Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty prakty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy.

Jak Komunikować sie z pracownikami, aby realizowali Wyznaczone Cele? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do osób kierujących zespołami.

Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami.

Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Więcej...

Najnowsze kursy:

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania.

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania.

Zarządzanie zespołem szkolenie
WSTRONEROZWOJU

Cele szkolenia:► Poznanie cech efektywnego zespołu oraz charakterystyki procesów grupowych► Rozwijanie umiejętności identyfikowania zachowań wspierających i utrudniających realizację celów zespołu► Identyfikowanie własnych predyspozycji w zakresie

Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Zarządzanie stresem szkolenie i kontrolowanie emocji, Szkolenie Menedżerskie, Interpersonalne, asertywność, rozwój osobisty, radzenie sobie ze stresem, interpersonalne, . zamkniete

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.