Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. STRATEGIA SPRZEDAŻY. Praktyczne metody planowania, wdrożenia, kontroli i ocen, Szkolenie Sprzedaż, Zarządzanie, handlowe, menedżerskie, zarządzanie sprzedażą, menedżerskie, kierownicze, zarządzanie klientem, Warszawa. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. STRATEGIA SPRZEDAŻY. Praktyczne metody planowania, wdrożenia, kontroli i ocen

  • Termin: 2017-11-30 - 2017-12-01
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: 1740.00 1653.00 zł (Rabat -5%)
  • Cena brutto: 2033.19 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • 03-274 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Kopijników 67C
  • Telefon: 784 010 774, 784 010 775
  • Email: firma@bonavigator.pl
  • www: www.bonavigator.pl
Firma szkoleniowa B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zarządzanie sprzedażą, strategia sprzedaży to pasjonujące i ekscytujące zajęcie, wymagające dużo pracy własnej i dużo wiedzy z różnych i odległych od siebie dziedzin, takich jak matematyka, statystyka, psychologia, socjologia i innych. Każda firma jest zainteresowana zwiększeniem sprzedaży swoich produktów lub usług. W świecie realnym, firma musi posiadać odpowiednio wyszkolony, zmotywowany i prowadzony zespół handlowców, aby to osiągnąć.

Podczas tego szkolenia chcemy zaprezentować stronę praktyczną zarządzania sprzedażą, która wiąże się m.in. z tworzeniem samej strategii sprzedaży i z jej opracowywaniem, wdrożeniem i oceną oraz dopasowanie zespołu handlowego do niej. Ponadto, omówimy zagadnienia związane z prognozowaniem sprzedaży oraz kompleksowym zarządzaniem zespołem handlowców. Przedstawimy również praktyczne rozwiązania w sytuacjach systematycznej malejącej sprzedaży.

Szkolenie Zarządzanie Sprzedażą przeznaczone dla menedżerów handlowych, menedżerów sprzedaży, menedżerów d.s. kluczowych klientów, etc.

PROGRAM SZKOLENIA

1. PROCES PROJEKTOWANIA DZIAŁU SPRZEDAŻY

  • Rola sprzedawcy
  • Ustalanie wielkości działu sprzedaży
  • Proces - fazy tworzenia zespołu
  • Ustalanie obszarów sprzedaży
  • Utrzymanie sprawności działu sprzedaży

2. STRATEGIA SPRZEDAŻY

  • Prognoza popytu i sprzedaży firmy
  • Założenia strategii sprzedaży, cele sprzedażowe firmy
  • Plan sprzedaży
  • Budżet działu sprzedaży

3. ORGANIZOWANIE PROCESU SPRZEDAŻY

  • Dopasowanie ludzi do procesu
  • Kształt struktury sprzedaży
  • Określenie liczebności zespołu sprzedaży
  • Rekrutacja dobrych handlowców
  • Szkolenie wprowadzające i wdrożenie nowych handlowców

4. ZARZĄDZANIE BIEŻĄCĄ DZIAŁALNOŚCIĄ DZIAŁU SPRZEDAŻY I SPRZEDAWCÓW

  • Szkolenie personelu działu sprzedaży jako jeden z kluczowych czynników zarządzania personelem
  • Zarządzanie efektywnością pracy handlowców na rynku
  • Zarządzanie czasem, planowanie działań sprzedażowych, etc.
  • System motywacyjny w dziale sprzedaży
  • Zarządzanie działalnością personelu handlowego
  • Współczynniki efektywności; ocena działania; rentowność sprzedaży a produktywność działu sprzedaży

5. WYBRANE PRAKTYCZNE METODY REAKTYWACJI SPRZEDAŻY

  • Wybrane Promocje pozasezonowe
  • Sprzedaż wiązana lub kaskadowa
  • Klub VIP-owski i inne systemy lojalnościowe
  • sala szkoleniowa w Warszawie
  • Warszawa
  • woj. Mazowieckie
  • MAURICIO VARGAS TAPIAS
  • Trener i ekspert B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
  • Więcej
 MAURICIO VARGAS TAPIAS

Najnowsze szkolenia:

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. ...

OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy z nas zapewne ma swoje doświadczenia z tak zwanym trudnym klientem.Szczególnie pamiętamy sytuacje kiedy krytyka klienta była skierowana bezpośrednio na naszą osobę lub firmę bądź klient wymagał od nas rzeczy nierealnych do zrealizowania.

SYSTEMY WYNAGRODZEŃ W DZIAŁACH HANDLOWYCH
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System wynagradzania i premiowania handlowców jest jednym z kluczowych elementów funkcjonowania zespołów i działów sprzedaży. W jednoznaczny sposób wpływa na jakość pracy handlowców, ich motywację, zaangażowanie i poziom odpowiedzialność za ...

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM. Szkolenie dla Dyrektorów i Kierowników Produkcji
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Zarządzanie zespołem produkcyjnym dostarcza kadrze managerskiej wiedzy i rozwija umiejętności i kompetencje niezbędne do profesjonalnego i efektywnego kierowania pracownikami produkcji na każdym szczeblu zarządzania.

5S - system organizacji miejsca pracy jako element lean manufacturing
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie 5S - system organizacji miejsca pracy jako element lean Manufacturing jest przeznaczone dla kierowników niższego i wyższego szczebla oraz inżynierów jakości i procesu w firmach produkcyjnych.

PLANOWANIE SPRZEDAŻY. Warsztaty z wykorzystaniem MS Excel
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Planowanie Sprzedaży. Warsztat z wykorzystaniem MS Excel" ma na celu zaprezentowanie sposobów i metod profesjonalnego planowania sprzedaży (m.in. prognozowania sprzedaży i określenia popytu rynkowego na oferowane przez firmę produkty...

PRAWO TRANSPORTOWE DLA LOGISTYKÓW I SPEDYTORÓW
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Współcześnie na rynku wygrywa się dysponując lepszymi łańcuchami dostaw. "Krwioobiegiem" łańcucha dostaw jest transport. Żadna firma nie może egzystować bez "krwioobiegu" jakim jest ten system.

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.

ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW. ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM I TRUDNE SYTUACJE W ZESPOLE
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Rozwiązywanie Konfliktów. Zarządzanie Konfliktem i Trudne Sytuacje W Zespole" jest przeznaczone dla menedżerów każdego szczebla, którzy zarządzają zespołami pracowniczymi lub menedżerskimi.

CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie Kategorią Produktów)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie category management (zarządzanie kategorią produktów). Efektywne zarządzanie kategoriami produktów i asortymentem jest oczywistym wyzwaniem managerów zarówno po stronie producenta jak i kanału dystrybucji. Dogłębna analiza klienta, otoczeni

Więcej...

Najnowsze kursy:

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga przynajmniej trzech podstawowych rzeczy: wiedzy ekonomicznej o ...

SYSTEMY WYNAGRODZEŃ W DZIAŁACH HANDLOWYCH
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System wynagradzania i premiowania handlowców jest jednym z kluczowych elementów funkcjonowania zespołów i działów sprzedaży. W jednoznaczny sposób wpływa na jakość pracy handlowców, ich motywację, zaangażowanie i poziom odpowiedzialność za ...

5S - system organizacji miejsca pracy jako element lean manufacturing
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie 5S - system organizacji miejsca pracy jako element lean Manufacturing jest przeznaczone dla kierowników niższego i wyższego szczebla oraz inżynierów jakości i procesu w firmach produkcyjnych.

PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie Produktem). Szkolenie dla Product Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

"Szkolenie Product Management (Zarządzanie Produktem). Szkolenie dla Product Managerów" - celem tego szkolenia jest zapoznanie uczestników z efektywnym zarządzaniem produktem z wykorzystaniem zarządzania strategicznego i marketingu produktu. Uczestni

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.

ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW. ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM I TRUDNE SYTUACJE W ZESPOLE
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

O konflikcie łatwo opowiada się z dystansu… Menedżer który stoi przed zadaniem rozwiązania konfliktu w zespole lub w firmie może czuć przysłowiowy "nóż na gardle". Konflikty powstają między jednostkami i między całymi zespołami. Zarówno struktura pra

CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie Kategorią Produktów)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie category management (zarządzanie kategorią produktów). Efektywne zarządzanie kategoriami produktów i asortymentem jest oczywistym wyzwaniem managerów zarówno po stronie producenta jak i kanału dystrybucji. Dogłębna analiza klienta, otoczeni

Zarządzanie i Obrót Paletami w Standardzie EPAL, UIC, EUR
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Zarządzanie i obrót paletami w standardzie EPAL, UIC, EUR" umożliwia zdobycie wiedzy jak organizować gospodarkę paletową dla palet EPAL/EUR, kiedy wybrać rozwiązania alternatywne np. poole kolorowe (CHEP, LPR, IPP) lub ...

Zarządzanie Łańcuchem Dostaw (Supply Chain Management)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zarządzanie Łańcuchem Dostaw (Supply Chain Management) - zapraszamy na specjalistyczne szkolenie poświęcone tworzeniu i zarządzaniu łańcuchami dostaw. Szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich menedżerów i specjalistów związanych z zarządzaniem

LOGISTYCZNA OBSŁUGA KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Logistyczna Obsługa Klienta pozwoli zrozumieć, że logistyczna obsługa klienta to proces zarządczy w oparciu o controling i kontroli działalności. Logistyczna obsługa klienta to tylko w małej części tylko przemieszczanie produktu. To podejśc

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.