Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Podstawowe informacje

Zarządzanie sobą w czasie szkolenie

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

WSTRONEROZWOJU

  • 03-142 Warszawa, Mazowieckie
  • Winorośli 12/24
  • Telefon: 500 029 886
  • Email: 1biuro24@wstronerozwoju.com
  • www: www.wstronerozwoju.com
Firma szkoleniowa WSTRONEROZWOJU

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Uczestnicy:
Każda osoba, która pragnie świadomie doskonalić strategie zarządzania sobą i swoją produktywnością.

 

Cele szkolenia:

► Rozwój świadomości i umiejętności potrzebnych do skutecznego gospodarowania swoim czasem w kontekście realizacji zamierzonych celów


Korzyści dla uczestnika:

Dzięki dwóm dniom szkolenia prowadzonym w formie warsztatowej, uczestnik zdobędzie i uporządkuje wiedzę na temat:
► osobistej motywacji i wagi wizji swojego życia dla zarządzania celami i zadaniami w czasie;
► różnorodnych czynników i nawyków wywołujących problemy w zakresie własnej produktywności;
► narzędzi, które może wykorzystać, aby zapobiegać dezorganizacji dnia i stresowi w codziennym funkcjonowaniu.


Ponadto:


► z większą świadomością zacznie obserwować swoje zachowania związane z celami i produktywnością;
► zyska praktyczne umiejętności wyznaczania celów i planowania zadań w czasie;
► przećwiczy różnorodne zachowania zmniejszające ryzyko zwlekania i przeciążenia zadaniami;
► pozna swoje mocne strony, które może wykorzystać dla automotywacji do zmiany;
► określi indywidualne obszary do dalszego rozwoju swoich umiejętności w zakresie zarządzania sobą w czasie.

 


Doświadczony trener:

Ewa Sokołowska - Trener, Szkoleniowiec, Psycholog, Coach z 15 letnim doświadczeniem u liderów branży technicznej, w firmach międzynarodowych i krajowych.

  • Kierowała licznymi projektami rozwojowymi i tworzyła modele kompetencyjne
  • Specjalistka ds. szkoleń, w tym e-learningowych; dla Zarządu, Sprzedaży, Pracowników, Klientów
  • Posiada udokumentowane sukcesy w Sprzedaży i Obsłudze Klienta
  • Doświadczona na stanowiskach kierowniczych i w zarządzaniu zespołem

 

EDUKACJA
2010-2011: Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
                      Studia Podyplomowe, Psychodietetyka
2003-2008: Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
                       Psychologia Społeczna - studia magisterskie ukończone z wyróżnieniem

SZKOLENIA
2015: Profesjonalny Rekruter. Golden Line
2012: Trener jako moderator zmiany kulturowej w organizacji. Grupa TROP
2011: Budowanie Zaangażowania Pracowników. IMPACT.
2011: Świadomość i postawa w biznesie. SHtraining.
2007/2008: Metody pomiaru kompetencji. Centrum Otwartej i Multimedialnej Edukacji. Uniwersytet Warszawski
2006/2007: Umiejętności interpersonalne, uwarunkowania, pomiar i trening. j.w.
2005/2006: Jak pracować z grupą, pomagać innym, radzić sobie ze stresem. Asertywność, Negocjacje.
                      Najlepsze praktyki w HR. Wyższa Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie.
2001: Profesjonalne metody sprzedaży. Lider w każdym z nas. Achieve Global w Warszawie.


 

 

Program szkolenia

Mój stosunek do czasu- „Ile warta jest minuta mojego czasu?”

  • Uczestnicy dyskutują, analizują osobiste nawyki gospodarowania czasem oraz określają powody motywujące do zmiany

Kompas zmiany

  • Uczestnicy określają swoje wartości i tworzą wizję życia dającego większe spełnienie
  • Ćwiczenie mentalnej gotowości do zmiany

Wyznaczanie celów i planowanie

  • Uczestnicy ćwiczą definiowanie celów SMART do swojej wizji życia. Rozkładają cele na zadania. Ustalają zasoby i przeszkody. Planują zadania na osi czasu.

Relaksacja

  • Ćwiczenie Ładowanie baterii

Planowanie dnia

  • Uczestnicy ćwiczą nadawanie priorytetów zadaniom.
  • Poznają zasady planowania dnia zgodnie z matrycą sprawy ważne/pilne, biorytmu energetycznego, zasady Pareto, „wymuszonej skuteczności”, trójpolówki, czasozmianu itp oraz dzielą się doświadczeniami i trudnościami

Moje niebezpieczne nawyki

  • Uczestnicy analizują swoje nawyki w organizacji dnia, tworzą Koło Konsultantów poszukujących rozwiązań najczęstszych problemów związanych z nawykami przeszkadzającymi w realizacji celów

Podsumowanie I dnia pracy

  • Uczestnicy porządkują zdobyte informacje i doświadczenia z pierwszego dnia warsztatów

Nawyki jako przeszkody - Podstawowe style radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych stresujących

  • Uczestnicy poznają najczęstsze style radzenia sobie ze stresem i kryzysami. Mają okazję podzielić się swoimi metodami radzenia sobie w tym zakresie - Mini wykład

Nawyki jako przeszkody 

  • Odkładanie
  • Negatywne komunikaty
  • Uczestnicy poszukują indywidualnych sposobów na mobilizację do wykonywania zadań i wzmacniają poczucie wiary w swoje możliwości. Analizują wpływ komunikatów negatywnych na myślenie i motywację. Ćwiczą zamianę komunikatów negatywnych na racjonalne i przystosowawcze

Nawyki jako przeszkody

  • Zbyt wiele rzeczy na raz
  • Zyski i straty
  • Uczestnicy analizuję emocjonalne powody unikania wyrażania próśb. Ćwiczą asertywne komunikaty.Pogłębiają, porządkują wiedzę na temat swoich umiejętności, kompetencji i atutów.

Relaksacja - Koncentracja na różnych bodźcach sensorycznych

  • Uczestnicy poznają metodę relaksacji i relaksują się – do zastosowania w sytuacjach stresujących

Postawa wobec innych - odmawianie – asertywność w relacjach z innymi

  • Ćwiczenie Ile trwają trzy minuty? Uczestnicy doświadczają różnic w odczuwaniu czasu przez różne osoby. Poznają rodzaje postaw w relacjach z innymi osobami. Ćwiczą asertywne odmawianie

Automotywacja do zmiany

  • Uczestnicy na bazie doświadczeń porządkują wiedzę o swoich zasobach, które pomagają im podjąć działania w kierunku zmiany, przygotować się do niej i wzmocnić swoje możliwości skutecznego działania.

Podsumowanie i zakończenie warsztatów/Ankiety

  • Uczestnicy podsumowują zdobytą wiedzy, wyznaczają sobie cele w zakresie przeciwdziałania i pokonywania trudności w organizacji swojego czasu

 

zarządzanie sobą  szkolenie

Najnowsze szkolenia:

Asertywność w kontaktach z trudnymi klientami- 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Klientami.

Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług

Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty prakty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy.

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Kurs przeznaczony jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności stosowanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania kompetencji i potencjału pracowników. Zapraszamy osoby zarządzające zespołami, liderów, którzy chcą się rozwijać.

Zarządzanie Zmianą -rola i zadania menedżera w przeprowadzaniu zespołu przez zmiany. -2 dniowe warsz
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej.► zapewni wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania zmianą

Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów

Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty prakty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy.

Jak Komunikować sie z pracownikami, aby realizowali Wyznaczone Cele? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do osób kierujących zespołami.

Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami.

Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Więcej...

Najnowsze kursy:

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania.

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania.

Zarządzanie zespołem szkolenie
WSTRONEROZWOJU

Cele szkolenia:► Poznanie cech efektywnego zespołu oraz charakterystyki procesów grupowych► Rozwijanie umiejętności identyfikowania zachowań wspierających i utrudniających realizację celów zespołu► Identyfikowanie własnych predyspozycji w zakresie

Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Zarządzanie sobą w czasie szkolenie, Szkolenie Interpersonalne, Zarządzanie, zarządzanie sobą w czasie, menedżerskie, kierownicze, zarządzanie klientem, . zamkniete

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.