Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2022-12-11

Było:1740zł

Jest:1566zł

Podstawowe informacje

Zarządzanie produktem. Wprowadzanie nowych produktów na rynek

  • Termin: 2022-12-13 - 2022-12-14
  • Lokacja: Katowice, Śląskie
  • Cena netto: 1350.00 zł
  • Cena brutto: 1660.50 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Akademia Marketingu ATRIUM

  • 00-867 Warszawa, Mazowieckie
  • al. Jana Pawła II 27
  • Telefon: 607710797
  • Fax: 607710797
  • Email: szkolenia@szkoleniaatrium.pl
  • www: szkoleniaatrium.pl
Firma szkoleniowa Akademia Marketingu ATRIUM

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

SZKOLENIE ONLINE

GODZINY SZKOLENIA:10:00-15:00

Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platoformy ClickMeeting.com.

W trakcie szkolenia:

  • szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym
  • bieżący kontakt z trenerm i pozostałymi uczestnikami szkolenia
  • dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y. 
  • przewidziane przerwy  

 

Zapisz się za pomocą formularz zgłoszeniowego:

http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/innowacje-szkolenie/

 

PROGRAM SZKOLENIA

Dzień 1 – Zarządzanie nowymi produktami i innowacjami

1. Dynamika zmian w zarządzaniu produktami w różnych sektorach:

  • Nowe podejście do segmentacji klientów różnych produktów
  • Zmiana w zaufaniu do informacji o produktach
  • Nowe role product managerów w drugiej dekadzie XXI wieku
    Case-studies, inspiracje, ilustracje nowych koncepcji na przykładach, wyniki najnowszych badań

2. Symulacyjna gra strategiczna PRODUCT MANAGEMENT

  • Poznanie instrukcji symulacji rynkowej i podział na rywalizujące ze sobą zespoły
  • Etap 1 symulacji – STP (segmentacja, targeting, pozycjonowanie)
  • Etap 2 symulacji – consumer insights i polityka cenowa (pricing)
  • Etap 3 symulacji – narzędzia dystrybucji i komunikacji produktów
  • Etap 4 symulacji – prognozowanie sprzedaży, rozstrzygnięcie wyników oraz wnioski

3. Wprowadzanie nowych produktów na rynek krok po kroku – praktyczne podsumowanie + narzędzia

  • Praktyka wprowadzania nowych produktów na rynek – poszczególne etapy
  • Narzędzia rozwoju innowacji produktowych i ich oceny
  • Kluczowe narzędzia planowania rozwoju nowych produktów na rynku
  • Wdrażanie nowych produktów i monitoring ich pozycji rynkowej

Quiz warsztatowy z etapów wprowadzania nowego produktu na rynek, praktyczne narzędzia (także w Excelu) do wykorzystania w codziennej pracy, inspirujące case-studies sukcesów i porażek nowych produktów na rynku

Dzień 2 – Zarządzanie portfelem produktów i plan rozwoju produktów

1. Profil kompetencji product managerów

  • Role w zespole zarządzania produktami
  • Dyscyplina wdrażania strategii i szczegółowy plan działania
  • Kreatywność i wyszukiwanie nieszablonowych rozwiązań

Testy rozwojowe, pozwalające każdemu z uczestników zdiagnozować indywidualny profil kompetencji w zakresie zarządzania, ról zespołowych i innowacyjności

2. Ocena portfela produktowego w praktyce

  • Kategoryzacja portfela produktów
  • Narzędzia analiz porfelowych – BCG i McKinsey w praktyce
  • Praktyczne wnioski i wskazówki z zarządzania portfelem produktowym

Praktyczne narzędzia w MS Excel do wykorzystnia w codziennej pracy, case-study
i mini-grywalizacja na podstawie realnych danych rynkowych

3. Plan rozwoju produktów

  • Audyt zarządzania produktami
  • Analiza konkurencji – profesjonalna analiza cross-SWOT, analiza pozycjonowania produktów przez konkurencję
  • Analiza rynku I analiza potencjału segmentów rynku
  • Strategia rozwoju produktu w układzie produkt-rynek
  • Pozycjonowanie produktu na rynku
  • Wdrażanie i kontrola strategii produktowej

Mini-rywalizacja międzyzespołowa z wykorzystaniem realnych danych rynkowych oraz praktycznych narzędzi w MS-Excel do wykorzystania w codziennej pracy

4. Wdrażanie strategii produktowej oraz marketing-mix

  • Wyznaczanie cen nowego produktu w praktyce i psychologia cen
  • Kluczowe wskaźniki zarządzania dystrybucją i sprzedażą produktów B2C i B2B
  • Monitorowanie pozycji rynkowej produktu z wykorzystaniem wskaźników komunikacyjnych (product development funnel)
  • Przykłady (case-studies) sukcesów I porażek zarządzania produktami w Polsce
    i na świecie

Praktyczne narzędzia i wskaźniki zarządzania cenami, dystrybucją i komunikacją produktów – do wykorzystania w codziennej pracy, inspiracje z różnych branż (także z sektorów uczestników szkolenia), wskazówki i rekomendacje dotyczące wdrażania narzędzi zarządzania produktami w codziennej pracy.

 

OPINIE KLIENTÓW

"Bardzo merytoryczne. Dobry balans pomiędzy teorią, a praktyka." Adrian Rzeczkowski, Somfy

"Bardzo wartościowe szkolenie, naładowane emocjonujacymi praktycznymi grami oraz bazą praktycznych narzędzi. Zachęcam, bo warto!" Paulina Pawlus, Synthos S.A.

"Ciekawe szkolenie, przeprowadzone w profesjonalny sposób i w miłej atmosferze. Polecam." Maciej Lipiński, ABB Sp. z o.o.

"Nieszablonowe, czasami do bólu praktyczne. Polecam "starym" i 'młodym" project managerom :)" Marzanna Mróz, Dr Irena Eris

"Świetny prowadzący. Dużo zadań praktycznych, które bardzo pomogą mi w przyszłości. Poszłabym ponownie" Anna Kozłowska, Shop Dent

  • Szkolenie online
  • Katowice
  • woj. Śląskie
Termin: 2022-12-13 - 2022-12-14
Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
Cena: 1350.00 zł
Termin: 2022-12-13 - 2022-12-14
Lokacja: Opole, Opolskie
Cena: 1350.00 zł
Termin: 2022-12-13 - 2022-12-14
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1350.00 zł
Termin: 2022-12-13 - 2022-12-14
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1350.00 zł
Termin: 2022-12-13 - 2022-12-14
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 1350.00 zł

Najnowsze szkolenia:

MARKETING INTERNETOWY - PROMOCJA I REKLAMA FIRMY W INTERNECIE
Akademia Marketingu ATRIUM

Dzień I Strategia aktywności online1. BUDOWANIE STRATEGII PROMOCJI ONLINE I DZIAŁANIA TAKTYCZNE W E-MARKETINGU Ćwiczenie praktyczne – strategia promocji online – planowanie kampanii online2. Projektowanie (...)

CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT. PROJEKTOWANIE I ZARZĄDZANIE DOŚWIADCZENIAMI KLIENTA
Akademia Marketingu ATRIUM

Szkolenie Customer Experience Design & Management ma na celu zaprezentowanie słuchaczom metod, terminologii oraz narzędzi używanych przy tworzeniu, wdrażaniu i zarządzaniu strategią Customer Exprierience w organizacji.

Zarządzanie produktem. Wprowadzanie nowych produktów na rynek
Akademia Marketingu ATRIUM

Rozwijasz się i chcesz wprowadzić nowe produkty na rynek. Potrzebujesz solidnego przygotowania z zarządzania produktem? Wystarczą dwa dni praktycznego szkolenia z Akademią Marketingu ATRIUM.

NADZÓR I ORGANIZACJA GIER HAZARDOWYCH, LOTERII I KONKURSÓW
Akademia Marketingu ATRIUM

WYDAJEMY ZAŚWIADCZENIA WYMAGANE ZGODNIE Z NOWELIZACJĄ USTAWY O GRACH HAZARDOWYCH z dnia 1 kwietnia 2017. Gwarantujemy zdobycie wiedzy dotyczącej aktualnych przepisów prawnych i podatkowych regulujących organizację konkursów, loterii i programów.

Twórz kreatywne reklamy
Akademia Marketingu ATRIUM

Cel:zwiększenie kompetencji w zakresie samodzielnego tworzenia rozwiązań kreatywnych i komunikatów reklamowych,poznanie narzędzi i metod pomagających na uwolnienie potencjału kreatywnego.Korzyść:skuteczniejsza (...)

Grafika w reklamie
Akademia Marketingu ATRIUM

SZKOLENIE DLA SOCIAL MEDIA MARKETERÓW / WEBDESIGNERÓW. PROJEKTOWANIE REKLAM

COPYWRITING SPRZEDAŻOWY
Akademia Marketingu ATRIUM

SZKOLENIE ONLINE Pełna oferta dostępna na stronie: https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/copywriting-sprzedazowy/Korzyści ze szkolenia:W trakcie szkolenia uczestnicy pod kierunkiem trenera będą (...)

PREZENTACJE BIZNESOWE I WYSTĄPIENIA PUBLICZNE
Akademia Marketingu ATRIUM

Prezentacja biznesowa ma być nie tylko ładna, ale przede wszystkim ciekawa. Ma przyciągać uwagę, inspirować słuchających, ma zapewnić Twoim argumentom skuteczność. Warto się tego nauczyć.

Neuromarketing. Jak zrozumieć zachowania i decyzje zakupowe klientów
Akademia Marketingu ATRIUM

Decyzje zakupowe klientów. Błędy poznawcze. Marketing nowej generacji. Rola zmysłów w podejmowaniu decyzji zakupowych.

Content marketing i SEO - narzędzia i dobre praktyki
Akademia Marketingu ATRIUM

Zastanawiasz się czy prostymi krokami możesz zwiększyć swoją sprzedaż? Wystarczy, że nauczysz się tworzyć skuteczną komunikację marketingową ze swoim klientem na szkoleniu content marketing.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Zarządzanie produktem. Wprowadzanie nowych produktów na rynek, Szkolenie Marketingowe, Menedżerskie, zarządzanie, reklama, sprzedaż, sprzedaż/handlowe, zarządzanie, inne, Katowice. otwarte

© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.