Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-21

Było:1480zł

Jest:1380zł

Podstawowe informacje

Zarządzanie pracownikami w procesie zmian organizacyjnych i rynkowych

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:
Zarządzanie pracownikami w procesie zmian organizacyjnych i rynkowych>>>


 

Szkolenie polecamy dla:

 

Szkolenie skierowane jest do Dyrektorów, Kierowników i Menedżerów, których zadaniem jest efektywne zarządzanie pracownikami w procesie zmian organizacyjnych i rynkowych.

 

 

 

Cele szkolenia:
Nabycie i utrwalenie wiedzy, oraz umiejętności przeprowadzania podległych pracowników przez zmiany zarówno rynkowe (co ma obecnie miejsce w związku z pandemią) jak i zmiany organizacyjno-biznesowe często będące następstwem wspomnianych zmian rynkowych.
Cele narzędziowe:

 

  • Poznanie mechanizmów zachowań ludzi w obliczu zmiany
  • Poznanie możliwości wykorzystania zmiany jako szansy na rozwój
  • Przeciwdziałanie zagrożeniom wynikającym ze zmiany
  • Wypracowanie najbardziej efektywnych zachowań szefa w zarządzaniu zmianą

 

 

 

Korzyści dla Uczestników szkolenia:

 

Po warsztacie uczestnicy będą wiedzieć:

 

  • Jakie są powody zachowań i jakie mechanizmy rządzą zachowaniem ludzi w procesie zmiany?
  • Jak wykorzystać zmianę do rozwoju swojego i pracowników?
  • Jakie zagrożenia niesie ze sobą zmiana i jak ich unikać?
  • Jak wpływać na poprawę komunikacji w zespole?
  • Co jest ważne dla efektywności współpracy i komunikacji?
  • Jak unikać zagrożeń związanych z zaburzeniami komunikacji w procesie zarządzania?
     

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

 

Zajęcia odbywają się w formie warsztatu opartego na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez:
pracę w zespołach

 

  • gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne - oparte na rzeczywistych przykładach
  • testy rozwojowo - szkoleniowe
  • wnioski, podsumowania i dyskusje na forum grupy
  • dzielenie się najlepszymi praktykami i sprawdzonymi technikami

 

Szkolenie może być przeprowadzone w wersji on-line. Zapytania o szczegóły prosimy kierować do Opiekuna Szkolenia.


Program szkolenia:

MODUŁ I. ZMIANA Z PUNKTU WIDZENIA LIDERA I PRACOWNIKA

  1. Zmiana jako proces
  • Analiza emocji
  • Mechanizm procesu zmiany
  • Model trzech kroków we wdrażaniu zmiany
  • Powody wprowadzania zmian w organizacji
  • 4 fazy reakcji na zmianę
  • Różnice między zmianą planowaną a ,,wymuszoną’’
  1. Etapy procesu planowania zmiany, czyli 8 kroków skutecznego wprowadzania zmiany
  • Przygotowanie terenu

I.    Wywołanie poczucia niezwłoczności działań
II.    Stworzenie zespołu kierującego.

  • Podjęcie decyzji co robić

III.    Opracowanie wizji i strategii zmian

 

  • Zapoczątkowanie działań

IV.    Przekazanie wizji i zdobycie poparcia
V.    Zmobilizowanie wszystkich do działania (zmiana jako rozwój własny i całego zespołu)
VI.    Doprowadzenie do krótkookresowych sukcesów
VII.    Ciągłe inicjowanie kolejnych zmian, dopóki wizja nie przerodzi się w rzeczywistość

 

  • Utrwalanie wyników

VIII.    Zasady funkcjonowania w nowych uwarunkowaniach.

  1. Rola menadżera w skutecznym wprowadzaniu zmiany
  • Najbardziej efektywne zachowania szefa/lidera w procesie zmiany
  • Możliwości wykorzystania wprowadzanej zmiany jako szansy na rozwój
  • Metody wsparcia i zaangażowania pracowników we wprowadzaniu zmiany w organizacji/zespole
  • Potencjalne zagrożenia związane z wprowadzaniem zmiany
  • Narzędzia i metody przeciwdziałania zagrożeniom
  • Działania w łagodzeniu skutków zagrożeń
  1. Rola komunikacji we wdrażaniu zmian organizacyjnych
  • Komunikowanie zmiany na forum organizacji, działu, pojedynczego pracownika
  • Budowanie zaufania i wsparcie pracowników
  1. Najczęściej popełniane błędy w zarządzaniu zmianą
  • zdefiniowanie popełnionych błędów we wprowadzeniu zmiany w opisanych przypadkach określenie pożądanych zachowań
  • określenie najbardziej pożądanych zachowań, które pozwoliłyby uniknąć popełnionych błędów
  • zaproponowanie działań na przyszłość w celu zminimalizowania negatywnych skutków popełnionych błędów

MODUŁ II. JESTEM ŚWIADOMY SWOICH MOCNYCH STRON I POTRZEB OSOBOWOŚCIOWYCH MOICH PRACOWNIKÓW W PROCESIE ZMIANY

  1. Analiza mocnych stron i obszarów do rozwoju w ramach potencjału zarządzania zmianą
  • ankieta sprawdzająca profil osobowości
  • ,,Dwie role’’ – gra warsztatowa
  • mocne strony – obszary na których uczestnik warsztatu może budować
  • „pięty Achillesowe” - obszary do niwelowania lub do dalszego rozwoju
  1.  Efektywna komunikacja z pracownikiem w procesie zmiany
  • narzędziowy profil osobowości Kierownika i Pracownika
  • na co zwracać uwagę, żeby rozpoznać typ profilu?
    • podczas spotkania bezpośredniego
    • podczas rozmowy telefonicznej
  1. Techniki efektywnej komunikacji z pracownikiem oparte o indywidualną, narzędziową specyfikę typu rozmówcy w procesie:
  • budowania efektywnej relacji Kierownik – Pracownik
  • coachingu
  • delegowania
  • informowania
  • motywowania
  • przekonywania
  • argumentowania
  • reagowania na konflikt
  • zapobiegania konfliktom
  • wyznaczania i egzekwowania
  • przeprowadzania przez zmianę
  • współpracy z pracownikami, jak również między działami


MODUŁ III. IMPLEMENTACJA SZKOLENIA W CODZIENNEJ PRACY

  1. Podsumowanie szkolenia – przyszłe działania
  • Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
  • Opracowanie indywidualnego planu wzmocnienia efektywności działań zarządczych
  • Prezentacja indywidualnych planów wdrożeniowych


 

Szkolenia prowadzi:

 

Maciej Leszczyński

 

Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla kluczowych Klientów

 


W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Certyfikaty ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy  kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji


 

Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi.

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...)

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Formy prowadzenia działalności gospodarczej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Formy prowadzenia działalności gospodarczej>>> Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości (...)

Jak prowadzić skuteczną komunikację wewnętrzną w placówce medycznej i jak stworzyć motywacyjne oraz
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjenta w całym cyklu opieki medycznej>>> Program szkolenia jest efektem szeregu przeprowadzonych analiz, badań (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Zarządzanie pracownikami w procesie zmian organizacyjnych i rynkowych, Szkolenie Zarządzanie, menedżerskie, kierownicze, zarządzanie zmianą, . otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.