Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Zarządzanie konfliktem w zespole i efektywna komunikacja

  • Termin: 2024-05-22 - 2024-05-23
  • Lokacja: Kraków, Małopolskie
  • Cena netto: 1480.00 1380 zł (First Minute -100zł)
  • Cena brutto: 1697.40 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zapraszamy na naszą stronę internetową:

Zarządzanie konfliktem w zespole i efektywna komunikacja>>>

 

Czy konflikt zawsze jest czymś złym? Czy warto zapobiegać konfliktom? Kiedy włączać się w rozwiązywanie konfliktów? Jak skutecznie komunikować się podczas konfliktu, gdy emocje sięgają zenitu? Często w tych tematach działamy intuicyjnie.

Szkolenie ma na celu zatrzymanie się nad tymi zagadnieniami i dokładną ich analizę. Zachęca także do popatrzenia na konflikt jako element rozwojowy i twórczy, co może być na pierwszy rzut oka postrzegane jako „dziwne zjawisko”. Podczas szkolenia bardzo praktycznie przyjrzymy się konfliktowi i procesowi komunikacji. 

Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

  • Przeanalizować każdą sytuację konfliktową i dostosować działania do problemu
  • Efektywnie budować relacje w swoich zespołach
  • Dostosować sposób komunikacji do osób w zespole
  • Określić własną rolę w zespole
  • Komunikować się z współpracownikami zgodnie z zasadami komunikacji społecznej
  • Zapobiegać i rozwiązywać pojawiające się sytuacje konfliktowe
  • Określić własny styl rozwiązywania konfliktu i własną ścieżkę rozwoju w tym obszarze


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.

  • Dyskusje
  • Studium przypadku
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Kwestionariusze i testy zachowań
  • Odgrywanie scenek/ról
  • Burze mózgów

PROGRAM SZKOLENIA

MODUŁ I. TEORIA KONFLIKTU
Moduł wprowadzający, podczas którego uczestnicy nauczą się dostrzegać konflikt i diagnozować źródła konfliktu. Uczestnicy poznają też sposoby reagowania w trudnych sytuacjach i będą mogli przyglądnąć się swoim emocjom w trakcie konfliktowej sytuacji. 

  1. Co to jest konflikt?
  2. Konflikt - zapobiegać czy leczyć?
  3. Rodzaje konfliktów i ich dynamika
  4. Fazy sytuacji konfliktowej
  5. Przełamywanie barier w konflikcie
  6. Radzenie sobie z konfliktem w sytuacji pracy
  7. Zachowania ludzi w sytuacjach konfliktowych
  8. Sposoby zapobiegania konfliktom
  9. Sposoby dochodzenia do porozumienia - rola mediatora, negocjatora lub arbitra
  10. Radzenie sobie z „narzekaczami”
  11. Emocje i ich rola w sytuacji konfliktowej


MODUŁ II. KONFLIKT W ZESPOLE
Różnorodność ról i sposobów działania może być przyczyną konfliktów. Dlatego uczestnicy poznają swoje sposoby myślenia i działania i sposób wchodzenia w relacje z innymi ludźmi. Moduł ten zmusza do refleksji nad różnorodnością i sposobami wykorzystania jej do rozwoju zespołu.

  1. Etapy formowania się zespołów
  2. Teoria ról pełnionych w zespole i sposobów komunikacji z poszczególnymi rolami
  3. Analiza własnej roli pełnionej w zespole i sposobu działania
  4. Sytuacja konfliktowa jako efekt zmian
  5. Krzywa zmiany
  6. Komunikacja w procesie zmian
  7. Rozmowa z zespołem (pojednawcza) i indywidualne rozmowy z pracownikami


MODUŁ III. PODSTAWOWE ZASADY KOMUNIKACJI W SYTUACJI KONFLIKTU
Aby rozwiązywać sytuacje konfliktowe niezbędne są umiejętności komunikacyjne. Uczestnicy poznają więc techniki porozumiewania się, style komunikacyjne i narzędzia, które ułatwiają proces komunikacji, zwłaszcza w stresowych sytuacjach konfliktu. 

  1. Koło komunikacji i najważniejsze elementy decydujące o zrozumieniu przekazywanego komunikatu
  2. Intonacja - jeden z kluczowych czynników przekazywania emocji i uczuć w procesie komunikacji
  3. Przywoływanie „Dorosłego” rozmówcy - teoria stylów komunikacji
  4. Postawa empatii (wczucia) w sytuację rozmówcy i rozumienia potrzeb ludzkich (elementarnych i wyższych)
  5. Lejek komunikacyjny - od tego co mówimy do tego co odbiorca zapamiętuje - jak mówić i jak słuchać, żeby być właściwie zrozumianym
  6. Sztuka oddzielenie informacji kluczowej od szumu informacyjnego
  7. Emocje w komunikacji w oparciu o teorię Von Thuna


MODUŁ IV. SZTUKA ARGUMENTOWANIA I PERSWAZJI
Moduł ten poświęcony jest pracy nad doborem argumentacji. Uczestnicy poprzez ćwiczenia poznają sposoby argumentowania i obrony przed manipulacją. 

  1. Rozpoznawanie i obrona przed manipulacją
  2. Sztuka argumentowania i wywierania wpływu
  3. Teoria dwóch mózgów - umiejętność dobru argumentacji
  4. Przekonywanie innych do swoich racji


Szkolenie prowadzi:

Aleksandra Chrapko

Doświadczony specjalista HR, ekspert w dziedzinie zarządzania ludźmi i umiejętności "miękkich", konsultant stanowisk kierowniczych wielu firm i instytucji. Pasjonat, w "lekki" sposób mówiący o nie zawsze "lekkich" sprawach.


W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Certyfikaty ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy  kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji


  • Hotel**** Radisson Blu
  • Kraków
  • woj. Małopolskie
Termin: 2024-07-11 - 2024-07-12
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1480.00 1380 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi.

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...)

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Formy prowadzenia działalności gospodarczej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Formy prowadzenia działalności gospodarczej>>> Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości (...)

Jak prowadzić skuteczną komunikację wewnętrzną w placówce medycznej i jak stworzyć motywacyjne oraz
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjenta w całym cyklu opieki medycznej>>> Program szkolenia jest efektem szeregu przeprowadzonych analiz, badań (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Zarządzanie konfliktem w zespole i efektywna komunikacja, Szkolenie Menedżerskie, Menedżerskie, Menedżerskie, Interpersonalne, Interpersonalne, Interpersonalne, efektywna komunikacja, efektywna komunikacja, efektywna komunikacja, wywieranie wpływu, wywieranie wpływu, wywieranie wpływu, inteligencja emocjonalna, inteligencja emocjonalna, inteligencja emocjonalna, negocjacje, negocjacje, negocjacje, zarządzanie, zarządzanie, zarządzanie, interpersonalne, interpersonalne, interpersonalne, Kraków. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.