Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

ZARZĄDZANIE CZASEM. SZKOLENIE DLA MANAGERÓW, Szkolenie Menedżerskie, Interpersonalne, rozwój osobisty, zarządzanie sobą w czasie, zarządzanie, interpersonalne, inne, podejmowanie decyzji, Warszawa. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

ZARZĄDZANIE CZASEM. SZKOLENIE DLA MANAGERÓW

  • Termin: 2018-12-13 - 2018-12-14
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: 1740.00 1653.00 zł (Rabat -5%)
  • Cena brutto: 2033.19 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • 03-274 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Kopijników 67C
  • Telefon: 22 877 38 43, 22 877 38 44
  • Email: firma@bonavigator.pl
  • www: www.bonavigator.pl
Firma szkoleniowa B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zarządzanie czasem to zarządzanie sobą. Jeżeli okazuje się, że masz 100 zadań, nie wiesz za co się zabrać, wszystko wykonujesz w pośpiechu lub po godzinach to nie zawsze oznacza, że jest to wina organizacji, innych czy tego, że masz za dużo zadań. Często jest to właśnie kwestia zarządzania sobą w czasie, umiejętności planowania i wyznaczania priorytetów. Dziś zamiast skupiać się na właściwym robieniu rzeczy należy skoncentrować się na robieniu właściwych rzeczy.

Efektywne zarządzanie czasem to dodatkowo robienie rzeczy we właściwej kolejności. Na czas nie mamy wpływu, mamy natomiast wpływ i możemy wybierać to, co i jak będziemy robić w danym czasie.

 

Cele szkolenia:

Podczas szkolenia z zarządzania czasem:

  • zdiagnozujesz styl zarządzania sobą w czasie,
  • dowiesz się jakie twoje zachowania są odpowiedzialne za ten styl,
  • zidentyfikujesz swoje złe nawyki i wypracujesz nowe, bardziej efektywne,
  • odzyskasz kontrolę nad swoim czasem za pomocą skutecznych technik i metod,
  • dowiesz się, kiedy od siebie wymagać więcej i efektywniej, a kiedy mniej, bo nieskutecznie,
  • nauczysz się wyznaczać skutecznie cele, które są istotne a nie pozorne,
  • priorytety i plany staną się twoim procesem automatycznym,
  • staniesz się osobą decyzyjną i radzącą sobie ze stresem przy nagromadzeniu obowiązków.

Program:

1. ZARZĄDZANIE CZASEM WŁASNYM - ROLA I ZNACZENIE

  • Zarządzanie sobą w czasie jako główne założenie lepszego zorganizowania
  • Czas jako osobisty kapitał każdego z nas
  • Korzyści z lepszej organizacji
  • Co kryje się pod pojęciem pozytywnego myślenia?
  • Jaki jest wpływ mechanizmów pozytywnego myślenia na stan emocjonalny osoby, motywację oraz umiejętność realizacji celów?
  • Jakie znaczenie ma pozytywnie sformułowany cel, czyli jak to się dzieje, że pewne cele realizujemy a inne nie?

2. AUTOANALIZA

  • Analiza własnego stylu zarządzania sobą w czasie
  • SWOT
  • Indywidualny styl zarządzania sobą w czasie
  • Diagnozowanie alokacji czasu na przykładzie własnej sytuacji życiowej
  • Analiza kryteriów wpływających na zarządzanie sobą w czasie

3. STYLE ZARZĄDZANIA CZASEM

  • Różne style pracy, efektywności i możliwości koncentracji człowieka
  • Zarządzanie czasem a typy pracowników
  • Refleksja nad czasem w trzech wymiarach

4. BARIERY EFEKTYWNEGO WYKORZYSTANIA CZASU

  • Analiza obecnego stylu pracy
  • Mity dotyczące zarządzania czasem oraz ich wpływ na nasze działania
  • Identyfikacja pożeraczy czasu oraz walka z nimi
  • Nawyki tracenia czasu i metody zapanowania nad nimi
  • Zarządzanie czasem a zarządzanie sobą
  • Nawyki i ich podatność na zmiany
  • Kryteria efektywności działania

5. WYZNACZANIE CELÓW

  • Zasady ułatwiające formułowanie celów
  • Wybranie i doprecyzowanie najistotniejszego celu

- Cele długo- i krótkoterminowe
- Kryteria właściwie zdefiniowanego celu (np. metoda SMART)
- Analiza SWOT narzędziem pomocnym w definiowaniu celów
- Cele danej grupy zawodowej
- dobrze sformułowany cel
- Cele i szczegółowe podcele
- Motywacja ukryta w celu
- Techniki ułatwiające realizację celu

6. USTALANIE PRIORYTETÓW

  • Zasady pomagające w ustalaniu ważności zadań i maksymalizacji wydajności
  • Techniki pomocne przy nadawaniu zadaniom priorytetów
  • Struktura wykorzystania czasu i waga zadań

7. PLANOWANIE - JEGO ISTOTA W EFEKTYWNYM ZARZĄDZANIU SOBĄ W CZASIE

  • Skuteczność a efektywność w działaniu - różnice
  • Analiza własnej aktywności w ciągu dnia
  • Krzywa wydajności i koncentracji - sposób optymalnego wykorzystania czasu przeznaczonego na pracę i regenerację sił
  • Krzywa zakłóceń
  • Moje plany a plany zespołu / działu / firmy
  • Reguły związane z proaktywnym zarządzaniem sobą
  • Gospodarowanie czasem, czyli eliminowanie tzw. złodziei czasu
  • Zarządzanie czasem a organizacja przestrzeni

8. ZASADY PLANOWANIA

  • Tworzenie harmonogramu działań
  • Techniki skutecznego planowania
  • Ocena wykorzystania czasu i narzędzia wspierające efektywne planowanie
  • Błędy w planowaniu
  • Opracowanie osobistego planu działań

9. TECHNIKI I METODY ZARZĄDZANIA CZASEM

  • System planowania czasu 60/40
  • Zasada Pareto
  • Analiza ABC
  • Metoda ALPEN
  • Pomoce w planowaniu - sposoby organizacji pracy
  • Odzyskanie kontroli nad swoim czasem - planowanie działań
  • Sprawna organizacja dnia pracy - wskazówki praktyczne
  • Plan dnia - technika ALPEN
  • Rytm aktywności - krzywa zakłóceń i efekt piły
  • Zalety planowania działań

10. USTALANIE PRIORYTETÓW A WŁAŚCIWE PODEJMOWANIE DECYZJI

  • Metody ustalania priorytetów
  • Matryca zarządzania czasem jako sposób i możliwość delegowania zadań pracownikom
  • Zadania ważne i pilne - które z nich są najważniejsze - zasada Eisenhowera
  • Wyciąganie konsekwencji z braku realizacji zadań
  • Analiza zadań pod kątem priorytetów
  • Umiejętność stawiania priorytetów - ważność a pilność zadań
  • Ustalanie priorytetów - zasada Pareto
  • Ustalanie priorytetów - model Eisenhowera

11. PODEJMOWANIE DECYZJI

  • Identyfikacja trudności w podejmowaniu decyzji
  • Techniki ułatwiające efektywne podejmowanie decyzji i załatwianie spraw do końca
  • Przeciwdziałanie postawom utrudniającym realizację zadań i podejmowanie decyzji
  • Motywowanie działań i przygotowywanie zabezpieczeń do zastosowania od zaraz

12. RADZENIE SOBIE ZE STRESEM

  • Przyczyny i objawy stresu
  • Techniki antystresowe

13. CO POTEM? PROCES ZMIANY OSOBISTEJ

  • Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
  • Wskazówki dotyczące wdrożenia nabytych umiejętności w praktyce
  • Plan zmiany osobistej

Poznaj pełny program szkolenia Zarządzanie czasem. Szkolenie dla managerów

  • sala szkoleniowa w Warszawie
  • Warszawa
  • woj. Mazowieckie
  • BEATA J. GRABIAŃSKA
  • Trener / Ekspert ds. Procesów Rozwojowych
  • Więcej
 BEATA J. GRABIAŃSKA

Najnowsze szkolenia:

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta. Cele szkolenia: Pogłębienie wiedzy na temat sposobów budowania długotrwałych relacji z klientami. Pogłębieniu umiejętności docierania do rzeczywistych potrzeb i oczekiwań klientów.

SZTUKA TWARDYCH NEGOCJACJI
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Jedyne w Polsce szkolenie z zakresu twardych negocjacji. Twarde negocjacje są ...

TECHNIKI OBRONY CENY (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Większość handlowców na pytanie jaki jest najtrudniejszy moment rozmowy handlowej odpowiada "Rozmowa o cenie!!!". W chwili obecnej kryzys stał się dodatkowym mocnym argument na "zbijanie" ceny, pozornie argumentem zdawałoby się, nie do podważenia.

ZARZĄDZANIE EKSPORTEM. Strategie i najlepsze praktyki
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie adresowane jest do wszystkich osób prowadzących lub planujących działania eksportowe. Szczególnie zatrudnionych na poziomie operacyjnym "medium level". Szkolenie w sposób praktyczny ma poszerzyć wiedzę pracowników odpowiadających i zarządza

Informacja zwrotna (feedback) w zarządzaniu zespołami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Informacja zwrotna (feedback) jednym z najważniejszych narzędzi managerskich wykorzystywanych w zarządzaniu zespołem pracowniczym. Trudno wyobrazić sobie managera profesjonalnie i skutecznie kierującego podwładnymi, który nie wykorzystuje "siły"...

MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW. Sposoby motywowania, skuteczne metody i techniki dla managera
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Nasze szkolenie z motywowania pracowników to praktyczny warsztat realizowany w formule "praktycy biznesu dla praktyków", który dostarcza wiedzy, umiejętności i najnowszych rozwiązań w zakresie skutecznych sposobów motywowania pracowników.

ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności niezbędnych do nowoczesnego kierowania procesem organizacji i realizacji polityki zakupowej przedsiębiorstwa.

KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Kierowanie Zespołem Pracowniczym jest przeznaczone dla managerów każdego szczebla zarządzających zespołami pracowniczymi.

PERSWAZJA W SPRZEDAŻY (Sprzedaż Perswazyjna)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Program szkolenia handlowców, który prezentujemy w całości jest poświęcony kształceniu umiejętności związanych z perswazją w procesie sprzedaży.Perswazja, wpływ społeczny, manipulacja - całe nasze życie to nieustanny proces przekonywania.

Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów. Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga pr

Więcej...

Najnowsze kursy:

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa. Kluczową kwestią dlalogistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa.

ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności niezbędnych do nowoczesnego kierowania procesem organizacji i realizacji polityki zakupowej przedsiębiorstwa.

KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Kierowanie Zespołem Pracowniczym jest przeznaczone dla managerów każdego szczebla zarządzających zespołami pracowniczymi.

KOSZTY LOGISTYKI W PRZEDSIĘBIORSTWIE - identyfikacja, pomiar, metody racjonalizacji
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Koszty logistyki mogą mieć znaczący udział w ogólnych kosztach wytworzenia produktu, wpływają tym samym rentowność oraz końcowy wynik finansowy firmy.

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Jaka powinna być obsługa klienta? Na to pytanie znasz odpowiedź i bez szkolenia.Powinna być solidna, uprzejma, profesjonalna, szybka, realizująca potrzeby klienta, budująca pozytywny wizerunek firmy, itd.

Sprzedaż przez Telefon
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Kurs "Sprzedaż przez telefon" jest doskonałym warsztatem, dzięki któremu uczestnicy podnoszę swoje umiejętności i kompetencje potrzebne do prowadzenia skutecznych, czyli zakończonych sprzedażą, rozmów telefonicznych z klientami.

Pozyskiwanie klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Handlowcy profesjonalnie zajmujący się tylko pozyskiwaniem nowych klientów są jednymi z najlepiej opłacanych ludzi w sprzedaży. Skąd bierze się ich sukces?

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga przynajmniej trzech podstawowych rzeczy: wiedzy ekonomicznej o ...

AUTOPREZENTACJA. Trening zarządzania pierwszym wrażeniem i efektem halo
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Autoprezentacja, to Twoja kluczowa kompetencja. Dlaczego? To proste, nigdy nie będziesz mieć drugiej szansy, żeby zrobić dobre pierwsze wrażenie i świadomie zbudować wokół siebie efekt aureoli (anielski efekt halo).

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.