Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-21

Było:1480zł

Jest:1380zł

Podstawowe informacje

Wywieranie wpływu na innych

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

WSTRONEROZWOJU

  • 03-142 Warszawa, Mazowieckie
  • Winorośli 12/24
  • Telefon: 500 029 886
  • Email: 1biuro24@wstronerozwoju.com
  • www: www.wstronerozwoju.com
Firma szkoleniowa WSTRONEROZWOJU

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Uczestnicy szkolenia:
Każda osoba, która pragnie świadomie i skutecznie wpływać na innych z poszanowaniem ich osobistej wartości.

 

 

Korzyści dla uczestnika:

Dzięki dwóm dniom szkolenia prowadzonym w formie warsztatowej, uczestnik zdobędzie i uporządkuje wiedzę na temat:

► wielowymiarowej struktury wpływu
► osobistej sfery wpływów
► narzędzi wpływu społecznego
► stylów i taktyk wywierania wpływu i ich konsekwencji.

Ponadto:
►  z większą świadomością zacznie wpływać na innych i doświadczać ich wpływu na siebie
►  zyska pomysły do zastosowania w różnych sytuacjach wywierania wpływu
►  nabędzie umiejętność opracowania planu działania związanego z wywieraniem wpływu
► pozna opinię innych uczestników na temat swoich umiejętności w zakresie wywierania wpływu
► określi indywidualne obszary do dalszego rozwoju tych umiejętności.

 

 

Cele szkolenia:

► Rozwój świadomości i umiejętności potrzebnych do skutecznego wpływania na innych

 

 

Doświadczony trener:

Ewa Sokołowska - Trener, Szkoleniowiec, Psycholog, Coach z 15 letnim doświadczeniem u liderów branży technicznej, w firmach międzynarodowych i krajowych.

  • Kierowała licznymi projektami rozwojowymi i tworzyła modele kompetencyjne
  • Specjalistka ds. szkoleń, w tym e-learningowych; dla Zarządu, Sprzedaży, Pracowników, Klientów
  • Posiada udokumentowane sukcesy w Sprzedaży i Obsłudze Klienta
  • Doświadczona na stanowiskach kierowniczych i w zarządzaniu zespołem

 

EDUKACJA
2010-2011: Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
                      Studia Podyplomowe, Psychodietetyka
2003-2008: Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
                       Psychologia Społeczna - studia magisterskie ukończone z wyróżnieniem

SZKOLENIA
2015: Profesjonalny Rekruter. Golden Line
2012: Trener jako moderator zmiany kulturowej w organizacji. Grupa TROP
2011: Budowanie Zaangażowania Pracowników. IMPACT.
2011: Świadomość i postawa w biznesie. SHtraining.
2007/2008: Metody pomiaru kompetencji. Centrum Otwartej i Multimedialnej Edukacji. Uniwersytet Warszawski
2006/2007: Umiejętności interpersonalne, uwarunkowania, pomiar i trening. j.w.
2005/2006: Jak pracować z grupą, pomagać innym, radzić sobie ze stresem. Asertywność, Negocjacje.
                      Najlepsze praktyki w HR. Wyższa Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie.
2001: Profesjonalne metody sprzedaży. Lider w każdym z nas. Achieve Global w Warszawie. 


Realizowała projekty szkoleniowe z tematów obsługa Klienta, min. dla następujących Klientów:

 

  • The Swatch Group - „Profesjonalna obsluga klienta w serwisie" - Referencje

 

Program szkolenia

Doświadczenie wpływu

  • Świadome i nieświadome wywieranie wpływu
  • Świadome i nieświadome uleganie wpływowi
  • Eksperyment prowadzącej
  • Kontrowersje: wpływ czy manipulacja?

Wiedza o najczystszych technikach i pułapkach

  • Analiza i odkrywanie pułapek, w które wszyscy wpadamy (np.efekt kontrastu, reguła wzajemności, konsekwencji, niedostępności)

Definicje wpływu

  • Dyskusja
  • Opracowanie własnej definicji wpływu
  • Wpływ w kontekście przeprowadzania zmian i przywództwa

Praktyczne wywieranie wpływu

  • Sprawdzenie czy uczestnicy potrafią pogodzić różne reguły i dojść do wspólnych ustaleń

Określenie swojej strefy wpływu i swoich zasobów do przeprowadzania zmian

  • Każdy uczestnik określa, jaka jest jego strefa wpływu i pełnej kontroli/ strefa wpływu bezpośredniego/ strefa wpływu pośredniego/ brak wpływu

Wielowątkowa struktura wywierania wpływu

  • Dyskusja na temat struktury: Rezultaty – Kontekst – Relacje - Zachowanie

Zachowania – wpływ ekspresywny, receptywny

  • Uczestnicy mogą praktycznie wykorzystać zachowania ekspresywne i receptywne dla wyrażenia swoich wartości i zrozumienia wartości innych uczestników w różnych dziedzinach życia -- Ćwiczenie

Samoocena zachowań w zakresie wywierania wpływu

  • Uczestnicy indywidualnie oceniają swoje zachowania w sytuacjach związanych z wywieraniem wpływu, tworzą swój indywidualny model rozwoju

Tworzenie planu działania z uwzględnieniem struktury wpływu

  • Uczestnicy na podstawie opisów i pytań pomocniczych ustalają wspólny plan działania dla danego przypadku

Określenie podział władzy/wpływu w grupie. Potrzeby, korekty

  • Uczestnicy będą mieli okazję nawiązać rozmowę na temat podziału władzy i zakresu swojego wpływu w grupie oraz wyrazić swoje potrzeby w tym zakresie
  • Indywidualna refleksja na temat korzyści z dnia pracy

Poznanie, uporządkowanie i weryfikacja wiedzy na temat narzędzi wywierania wpływu społecznego – 6 reguł Cialdiniego

  •  Heurystyka
  •  Stereotypy
  •  Efekt podobieństwa
  •  Częstego kontaktu
  •  Aureola
  •  Zagrożenia
  • Uczestnicy samodzielnie wykonują Test umiejętności wywierania wpływu
     

Etyka perswazji (dwutorowość perswazji, kłamstwo)

  • Uczestnicy zapoznają się i przedyskutują negatywne, kontrowersyjne i pozytywne przykłady wpływu społecznego
  • Ćwiczenie indywidualne na forum grupy
  • Uczestnicy będą mieli okazję zweryfikować swoje umiejętności rozpoznawania informacji prawdziwych i fałszywych.

Style wywierania wpływu – angażujący, agresywny, manipulacyjny. Konsekwencje

  • Praca indywidualna
  • Uczestnicy samodzielnie ocenią swój styl komunikacyjny
  • Wspólne przedyskutują korzyści i zagrożenia danego stylu komunikacji
  • Omówione zostaną różnice płciowe w tym zakresie

Indywidulane sytuacje uczestników

  • Uczestnicy będą mieli okazję wprowadzić na forum swoje przypadki, opracować plan działania

Ocena własnych umiejętności wywierania wpływu

  • Na podstawie swoich zachowań i sytuacji w grupie, uczestnicy ocenią siebie oczami innych, a potem sprawdzą jak rzeczywiście widzą to inni.Samodzielnie skorygują odpowiedzi testu oraz ustalą brakujące informacje

Indywidualny plan rozwoju

  • Uczestnicy określą indywidualny plan zmiany, możliwych ćwiczeń, oczekiwanych efektów a także zastanowią się nad potencjalnymi przeszkodami i źródłami pomocy

 

wywieranie wpływu szkolenie,  

szkolenie wywieranie wpływu 

Najnowsze szkolenia:

Asertywność w kontaktach z trudnymi klientami- 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Klientami.

Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług

Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty prakty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy.

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Kurs przeznaczony jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności stosowanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania kompetencji i potencjału pracowników. Zapraszamy osoby zarządzające zespołami, liderów, którzy chcą się rozwijać.

Zarządzanie Zmianą -rola i zadania menedżera w przeprowadzaniu zespołu przez zmiany. -2 dniowe warsz
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej.► zapewni wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania zmianą

Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów

Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty prakty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy.

Jak Komunikować sie z pracownikami, aby realizowali Wyznaczone Cele? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do osób kierujących zespołami.

Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami.

Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Więcej...

Najnowsze kursy:

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania.

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania.

Zarządzanie zespołem szkolenie
WSTRONEROZWOJU

Cele szkolenia:► Poznanie cech efektywnego zespołu oraz charakterystyki procesów grupowych► Rozwijanie umiejętności identyfikowania zachowań wspierających i utrudniających realizację celów zespołu► Identyfikowanie własnych predyspozycji w zakresie

Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Wywieranie wpływu na innych, Szkolenie Menedżerskie, Interpersonalne, efektywna komunikacja, wywieranie wpływu, zarządzanie, interpersonalne, motywacja, . zamkniete

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.