Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

WPROWADZENIE NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK (New product development - NPD marketing)

  • Termin: 2022-05-26 - 2022-05-27
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: 1980.00 1881.00 zł (Rabat -5%)
  • Cena brutto: 2313.63 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • 03-274 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Kopijników 67C
  • Telefon: 22 877 38 43, 22 877 38 44
  • Email: firma@bonavigator.pl
  • www: www.bonavigator.pl
Firma szkoleniowa B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Celem szkolenia "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing)" jest zapoznanie uczestników z efektywnym przygotowaniem i zarządzaniem procesem, jakim jest rozwój i wprowadzenie produktu na rynek oraz pokazanie jaki to ma związek ze strategią firmy.

Biorąc udział w szkoleniu "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing)":

  • Poznasz strategie i modele rozwoju nowych produktów i nowoczesną strukturę procesu ich rozwoju.
  • Dowiesz się, jakie są kluczowe elementy i jak w praktyce wygląda proces wprowadzania nowego produktu na rynek.
  • Nauczysz się zarządzać procesem wprowadzania Twojego nowego produktu na rynek.
  • Zdobędziesz wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci skutecznie przeprowadzić proces rozwoju i wdrożenia nowego produktu oraz ograniczyć ryzyko związane z jego wprowadzeniem.
  • Nauczysz się organizować i kształtować komunikację wewnątrzfirmową związaną z wprowadzenie produktu na rynek.
  • Poznasz podstawy regulacji prawnych, które musisz uwzględnić planując wprowadzenie nowego produktu na rynek.

PROGRAM SZKOLENIA:

1. PRODUKT - pojęcie i rola w strategii firmy

  • Pojęcie produktu
  • Marketingowa struktura produktu
  • Miejsce produktów w strategii firmy

2. STRATEGIE ROZWOJU NOWEGO PRODUKTU

  • Formułowanie strategii rozwoju nowego produktu
  • Typy strategii rozwoju nowego produktu
  • Nowe wyzwania i trendy w obszarze strategii nowego produktu

3. INNOWACJE

  • Innowacje a poziomy strategii
  • Sposoby konkurowania na rynku
  • Podstawowe założenia koncepcji innowacji przełomowych
  • Identyfikacja szans na innowację

4. PROCES PROJEKTOWANIA I ROZWOJU NOWEGO PRODUKTU - KLUCZOWE OBSZARY

  • Identyfikacja potrzeb klienta
  • Burza mózgów - poszukiwanie i selekcja pomysłów
  • Projektowanie / prototypowanie
  • Testy
  • Ewaluacja i poprawki
  • Budżet
  • Analiza finansowa projektu
  • Rola i waga zespołu projektowego
  • Zaangażowanie top managementu
  • Incentives dla zespołu projektowego

5. MARKETING MIX

  • Strategia cenowa
  • Strategia komunikacji i dotarcia do klientów
  • Dystrybucja
  • Pozycjonowanie

6. KOMUNIKACJA WEWNĄTRZ FIRMY

  • Im więcej osób masz po swojej stronie tym szanse powodzenia rosną!
  • Komunikacja wewnątrz firmy
  • Incentives dla zespołu sprzedaży
  • Incentives dla zespołu projektowego

7. BEZPIECZEŃSTWO PRODUKTÓW I FIRMY

  • Regulacje prawne
  • Odpowiedzialność za produkt
  • Prawo konsumenckie
  • Znak towarowy / patenty

8. SPRZEDAŻ PRODUKTU

  • Zarządzanie produktem w sprzedaży
  • Analiza KPI’s produktu

9. ZAGROŻENIA I JAK IM PRZECIWDZIAŁAĆ

  • Najczęstsze zagrożenia przy nowych projektach
  • Sposoby przeciwdziałania

Zobacz pełny program szkolenia Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New Product Development - NPD marketing). Poznaj programy pozostałych szkoleń z marketingu. Zobacz naszą kategorię "Szkolenia marketing".

  • sala szkoleniowa w Warszawie
  • Warszawa
  • woj. Mazowieckie
  • Hanna Adamiak
  • Trener / Ekspert
  • Więcej
 Hanna Adamiak

Najnowsze szkolenia:

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Gospodarka magazynowa. System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa.logistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodark

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. ...

Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów. Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga pr

PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu.

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zarządzanie zespołem, to szkolenie, które kompleksowo i jak najbardziej praktycznie rozwija kompetencje niezbędne managerowi do profesjonalnego i skutecznego zarządzania zespołem pracowniczym.

Jak manager powinien radzić sobie ze stresem własnym i pracowników? [webinar]
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Stres związany z epidemią i ograniczeniami spowodowanymi kwarantanną dopadł nas wszystkich. Właściciele firm, managerowie martwią się o przyszłość swoich biznesów. Ich podwładni i pracownicy boją się o swoje zatrudnienie.

PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

W trakcie zajęć:Dowiesz się w jaki sposób polityka cenowa wpływa na funkcjonowanie Twojej firmy. Dowiesz się jak wygląda proces decyzyjny przy ustalaniu cen i jakie są metody kształtowania cen.

Sprzedaż Przez Telefon
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Sprzedaż przez telefon to zadanie, przed którym stoi każdy handlowiec. Rozmowa handlowa prowadzona przez telefon, podobnie jak bezpośrednie spotkanie z klientem wymaga od handlowca odpowiedniego przygotowania, znajomości technik sprzedaży...

CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie Kategorią Produktów). Szkolenie dla Category Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Category Management (Zarządzanie Kategorią Produktów)" dostarczy category managerom i specjalistom odpowiedzialnym za zarządzanie kategorią kompleksową wiedzę i rozwinie umiejętności dotyczące tak szerokiego i strategicznego obszaru...

Więcej...

Najnowsze kursy:

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa. Kluczową kwestią dlalogistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa.

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga przynajmniej trzech podstawowych rzeczy: wiedzy ekonomicznej o ...

Sprzedaż przez Telefon
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Kurs "Sprzedaż przez telefon" jest doskonałym warsztatem, dzięki któremu uczestnicy podnoszę swoje umiejętności i kompetencje potrzebne do prowadzenia skutecznych, czyli zakończonych sprzedażą, rozmów telefonicznych z klientami.

Pozyskiwanie klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Handlowcy profesjonalnie zajmujący się tylko pozyskiwaniem nowych klientów są jednymi z najlepiej opłacanych ludzi w sprzedaży. Skąd bierze się ich sukces?

Techniki efektywnej sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Techniki sprzedaży, to szkolenie, na którym podniesiesz swoje umiejętności sprzedażowe i nauczysz się profesjonalnych, nowoczesnych technik sprzedaży.

PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

W trakcie zajęć:Dowiesz się w jaki sposób polityka cenowa wpływa na funkcjonowanie Twojej firmy. Dowiesz się jak wygląda proces decyzyjny przy ustalaniu cen i jakie są metody kształtowania cen.

Obsługa Trudnego Klienta
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy z nas zapewne ma swoje doświadczenia z tak zwanym trudnym klientem.Szczególnie pamiętamy sytuacje kiedy krytyka klienta była skierowana bezpośrednio na naszą osobę lub firmę bądź klient wymagał od nas rzeczy nierealnych do zrealizowania. Taki

OBSŁUGA REKLAMACJI
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Badania rynkowe pokazały, że ok. 25% klientów jest niezadowolonych z dokonanych zakupów. Jak często wyrażają swoje niezadowolenie?

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Jaka powinna być obsługa klienta? Na to pytanie znasz odpowiedź i bez szkolenia.Powinna być solidna, uprzejma, profesjonalna, szybka, realizująca potrzeby klienta, budująca pozytywny wizerunek firmy, itd.

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



WPROWADZENIE NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK (New product development - NPD marketing), Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, zarządzanie, sprzedaż, inne, menedżerskie, marketing/reklama, zarządzanie sprzedażą, Warszawa. otwarte, e-learning

© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.