Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Windykacja telefoniczna, Szkolenie Ekonomiczne, controlling, windykacja, inne, . otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Windykacja telefoniczna

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Effect Group Sp z o.o.

  • 01-904 Warszawa, Mazowieckie
  • Jerzego Bajana 31 D
  • Telefon: (22) 416 55 55
  • Fax: (22) 416 16 64
  • Email: szkolenia@effectgroup.pl
  • www: www.effectgroup.pl
Firma szkoleniowa Effect Group Sp z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

 
 
  • SZKOLENIA ADMINISTRACJA, SZKOLENIA WINDYKACJA I KSIĘGOWOŚĆ
     

    Windykacja telefoniczna


    Terminy i miejsca szkoleń:
    • 9 – 10 Kwiecień 2013 - Warszawa
    • 23 – 24 Wrzesień 2013 - Warszawa
     

    Rozkład godzinowy: pierwszy dzień: 10:00 – 17:00, drugi dzień: 9:00 - 16:00
  • Cena: 1150 zł netto 

    Pobierz formularz zgłoszenia
    • Pobierz formularz szkolenia
    • Pobierz formularz szkolenia
    Formularz on-line
 

Cel szkolenia:

 
  • Praktyczne przećwiczenie stosowania „spirali windykacyjnej”
  • Zwiększenie siły wpływu w rozmowach windykacyjnych
  • Uwrażliwienie Uczestników na integrację dwóch celów kontaktu: celu merytorycznego oraz wizerunkowego/reputacyjnego


Program szkolenia:

 

Przyczyny negatywnych nastawień w procesie windykacyjnym

  • Psychologiczne uwarunkowania negatywnych nastawień w procesie windykacji
  • Sposoby radzenia sobie z własnymi negatywnymi nastawieniami: Cele kontaktu windykacyjnego w ING i wytyczne wobec roli i postawy pracowników działu monitoringu i windykacji
  • Planowanie kontaktu telefonicznego, jako strategia zmiany negatywnych nastawień: Idea Spirali Windykacyjnej

 

Techniki negocjacji w procesie windykacji

  • Trzy strategie negocjacyjne a cele kontaktu windykacyjnego oraz wizerunek Banku
  • Podstawowe zasady negocjacji zakończonych sukcesem
  • Przygotowanie do negocjacji windykacyjnych: Obszar negocjacyjny i merytoryczny
  • Planowanie strategii rozmowy na kolejnych etapach Spirali Windykacyjnej
  • Zdefiniowanie celu kontaktu windykacyjnego na kolejnych etapach Spirali
  • Spirala Windykacji w praktyce: Scenki (5 etapów kontaktu)

- Rozmowa 1: Diagnoza sytuacji

- Rozmowa 2: Rozmowa dyscyplinująca

- Rozmowa 3: Ostrzeżenie o sankcjach

- Rozmowa 4: Zastosowanie sankcji

- Rozmowa 5: „Wybaczenie” i ustalenia na przyszłość

  • Analiza scenek

- Wypracowanie wytycznych dla formuły rozmowy na kolejnych etapów kontaktu windykacyjnego

- Identyfikacja zachowań windykatora sprzyjających porozumieniu oraz blokujących je

- Uporządkowanie puli potencjalnych sankcji pod kątem ich nasilenia

 

Wzmacnianie siły negocjacyjnej

  • Trójkąt skuteczności wpływu w windykacji
  • Odpowiednie argumentowanie i ustępowanie, jako siła windykatora
  • Budowanie puli argumentacji: Argumenty racjonalne czy emocjonalne?
  • Powiązanie wymiarów negocjacyjnych w negocjacjach windykacyjnych: Obszary ustępstw oraz niezbędne działania dłużnika
  • Rozpoznawanie stylu społecznego dłużnika, jako technika zwiększania siły wpływu w rozmowie
  • Wpływ własnego stylu społecznego na skuteczność rozmowy windykacyjnej (test)

 

W co grają Klienci? Typy trudnych Klientów podczas windykacji

  • Typy dłużników a podejście do procesu windykacji: Biedacy, fraudzi, gracze
  • Specyfika gry „dłużnik”: Przyczyny i cechy. Podstawowe strategie unikania płatności (typy gier)
  • Konflikty pozorne i rzeczywiste, jako potencjalne narzędzie manipulacji ze strony Klientów
  • Mój styl reakcji na konflikt: Test
  • Reagowanie w sytuacjach trudnych (scenki)

- Techniki radzenia skutecznego sobie z konfliktami i innymi technikami wpływu stosowanymi przez dłużników

- Reguły rzeczowego podejścia do sytuacji trudnych

- Wykorzystanie narzędzi komunikacji asertywnej w sytuacji presji, ataku werbalnego oraz szantażu emocjonalnego

- Budowanie postawy asertywnej w kontakcie windykacyjnym

Najnowsze szkolenia:

Przygotowanie firmy do imprezy targowej
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt: Przygotowanie firmy do imprezy targowej.

Magazyny jako elementy systemu logistycznego przedsiębiorstwa
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt. „Magazyny jako elementy systemu logistycznego przedsiębiorstwa''.

Problemy kwalifikacji transakcji międzynarodowych z perspektywy VAT i CIT
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt. „Problemy kwalifikacji transakcji międzynarodowych z perspektywy VAT i CIT”

Warsztaty podatkowe dla niepodatkowców: pracowników działów handlowych, prawnych i innych służb spół
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt. „Warsztaty podatkowe dla niepodatkowców: pracowników działów handlowych, prawnych i innych służb spółek”

Działania marketingowe na rynku B2B
Effect Group Sp z o.o.

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jaką formę promocji wybrać i jak sprawdzić efektywność prowadzonych przez siebie działań.

Zarządzanie kosztami na produkcji
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie z zakresu zarządzania kosztami produkcyjnymi.

Harmonogram i planowanie produkcji
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie z zakresu planowania i harmonogramów produkcji.

Postępowanie cywilne i windykacja należności po zmianach w 2012r.
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniu z zakresu postępowania cywilnego i windykacji należności po zmianach w 2012r.

FMEA – Analiza przyczyn i skutków wad
Effect Group Sp z o.o.

Analiza FMEA stosowana jest dla przewidywania wad występujących w procesie projektowania , w procesie uruchamiania produkcji a także w procesie jej doskonalenia z uwagi na zmiany wprowadzane w trakcie ustalonego procesu produkcji .

Statystyczna kontrola procesu SPC
Effect Group Sp z o.o.

Zasadniczym celem SPC jest kontrola procesu a w tym, ostrzeganie jeszcze przed pojawieniem się błędu , (wybraku),określenie granic ostrzegawczych wyznaczenie pola dopuszczalnych zmian ,wyznaczanie przyczyn odchyleń procesu od standardowego przebiegu.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.