Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Warsztaty pisania wniosków unijnych, Szkolenie Dotacje Europejskie, Administracja, organizacje pożytku publicznego, pracownik biurowy, projekty unijne, pisanie wniosków unijnych, pozyskiwanie środków, zarządzanie projektem, Opole. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2017-07-23

Było:500zł

Jest:250zł

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Warsztaty pisania wniosków unijnych

  • Termin: 2017-06-26 - 2017-06-26
  • Lokacja: Opole, Opolskie
  • Cena brutto: Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem. 290.00 145.00 zł (Rabat -50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

KC Centrum Rozwoju

  • 43-190 Mikołów, Śląskie
  • Rybnicka 87
  • Telefon: 797 458 721 , 32 220 6826
  • Fax: 32 441 7476
  • Email: kontakt@kccr.pl
  • www: www.kccr.pl
Firma szkoleniowa KC Centrum Rozwoju

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

PROGRAM SZKOLENIA

 

Etapy pracy nad projektem

Analiza warunków programowych

Narzędzia analizy otoczenia (analiza SWOT, analiza benchmarkingowa- WARSZTATY i ĆWICZENIA)

Określenie celu projektu (Drzewo celów, Martryca logiczna projektu, SMART- WARSZTATY i ĆWICZENIA)

Budżetowanie i podział kosztów (koszty kwalifikowane i niekwalifikowane, wkład unijny i własny, wkład pieniężny i niepieniężny, koszty bezpośrednie i pośrednie)

Etapy rozpatrywania wniosku (preselekcja, ocena formalna, ocena merytoryczna, lista rankingowa)

Kryteria formalno- merytoryczne przy wyborze projektów

Typy realizacji projektów (systemowy, konkursowy) i wyboru projektów (zamknięty, otwarty)

Części wniosku aplikacyjnego (szczegółowe omówienie merytoryczno- ćwiczeniowe)

Problemy przekrojowe (równość płci, trwałość środowiska, budowanie społeczeństwa informacyjnego)

Szczegółowa charakterystyka grupy docelowej

Rezultaty projektu (twarde i miękkie)

Potencjał projektodawcy i zarządzanie potencjałem

Harmonogram realizacji projektu (błędy, wykres Gantta)

Najczęstsze błędy przy pisaniu wniosku unijnego

 

METODYKA SZKOLENIA

Szkolenie ma charakter warsztatowy, wykorzystujący aktywne metody angażujące wszystkich uczestników. 75% programu szkoleniowego to stosowane ćwiczenia umiejętności w danym zakresie tematycznym.
Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej.


MATERIAŁY DLA UCZESTNIKÓW

Otrzymywane przez uczestników materiały szkoleniowe przygotowywane są ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji zawodowych opisywanych przez uczestników szkolenia. Zawierają opisy technik do indywidualnego zastosowania, gruntowne analizy sytuacji, przykłady praktyczne i gotowe rozwiązania do zastosowania w codziennej pracy.

  • Ośrodek dydaktyczny KC Centrum Rozwoju
  • Opole, Powstańców Śląskich 23
  • woj. Opolskie
Termin: 2017-06-26 - 2017-06-26
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 290.00 145 zł (First Minute -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Najnowsze szkolenia:

Skuteczny telemarketing i obsługa klienta telefonicznego
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Efektywny kierownik- skuteczne zarządzanie personelem
KC Centrum Rozwoju

Szef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową.

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny
KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Warsztaty pisania wniosków unijnych
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie przeznaczone jest dla: kadry zarządzającej,przedsiębiorców, księgowych, pracowników zajmujących się pozyskiwanie dotacji unijnych oraz wszystkich zainteresowanych sfinansowaniem inwestycji z funduszy unijnych.

Kierowanie zespołem – warsztaty menedżerskie
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie umożliwi uczestnikom przećwiczenie praktycznych umiejętności kierowniczych w komunikacji z podwładnymi. Wskaże, które środki i czynności przełożonego pomagają podwładnym w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania.

Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy/organizacji
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie adresowane jest do osób odpowiedzialnych za politykę i strategię komunikacji promocyjno- reklamowej instytucji oraz do osób, które zajmują się organizacją imprez i odpowiadają za wizerunek instytucji.

Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowych
KC Centrum Rozwoju

Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.

Negocjacje i psychomanipulacje
KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Zarządzanie czasem-organizacja i podnoszenie efektywności pracy
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.