Warsztat współpracy międzyzespołowej
Czas trwania: 2 dni
Liczba osób w grupie do ustalenia.
Podana kwota szkolenia jest szacunkową wyceną i nie stanowi wiążącej oferty. Celem otrzymania indywidualnej oferty zapraszam do przesłania zapytania na adres biuro@solberg-szkolenia.pl lub zadzwoń (33) 300 31 45
Szukasz szkoleń otwartych ? Zapraszamy do zapoznania się z naszym harmonogramem szkoleń http://solberg-szkolenia.pl/images/Pliki/harmonogram_SOLBERG.pdf
CELE WARSZTATÓW
1. Integracja uczestników warsztatów.
2. Budowanie współpracy zespołu średniej kadry menedżerskiej oraz kadry pracowników.
3. Aktywizowanie uczestników warsztatów w działaniach:
a) poszukiwania rozwiązań problemów w układzie procesowym,
b) optymalizacji procesowej,
c) działań innowacyjnych dostosowanych do oczekiwań klientów.
4. Określenie wzajemnych oczekiwań i wnoszonych do Organizacji wartości przez wszystkie obszary.
5. Ustalenie i przyjęcie zasad komunikacji międzyzespołowej opartej na wspólnocie celów i odpowiedzialności.
6. Wspólne poszukiwanie i określenie najlepszych modelu współpracy międzyzespołowej.
SCENARIUSZ WARSZTATÓW
UWAGA: Zakres merytoryczny warsztatów może zostać doprecyzowany/zmodyfikowany na podstawie uwag Zleceniodawcy.
Czas trwania: 1 dzień warsztatowy (tj. 4 sesje warsztatowe, każda po ok. 1,5h plus przerwy)
SESJA I |
|
Integracja zespołu uczestników warsztatów, wstęp do wspólnych wartości |
|
CELE: |
|
|
|
PROGRAM: |
|
Wartości osobiste / wartości w organizacji
|
Mini wykład Ćwiczenie indywidualne i grupowe Dyskusja moderowana |
SESJA II |
|
Nasza organizacja – nasze procesy |
|
CELE: |
|
|
|
PROGRAM: |
|
Warsztat „Wall of responsibility”
Warsztat polega na zespołowym, precyzyjnym określeniu zakresów celów, odpowiedzialności oraz obszarów podejmowania decyzji dla poszczególnych pionów (obszarów biznesowych) przez menedżerów i pracowników biorących udział w warsztatach. Uczestnicy tworzą zespoły odpowiadające poszczególnym obszarom biznesowym organizacji a następnie tworzą w zespołach trzy plakaty (używając wyłącznie grafiki) w celu zobrazowania trzech elementów pracy: cele, odpowiedzialności, sfery podejmowania decyzji. Przydzielają także do każdej sfery decyzji (uczestników warsztatu), który autonomicznie podejmuje decyzje w zakresie opisanej odpowiedzialności. Następnie zadanie każdego zespołu polega na wspólnym umieszczeniu plakatów na jednej ze ścian sali szkoleniowej, która wcześniej zostanie pokryta w całości papierem. Druga cześć warsztatu polega na utworzeniu wzajemnych powiązań biznesowych między poszczególnymi obszarami oraz określeniu ich wspólnych celów. Całość zadania obywa się w układach wertykalnym i horyzontalnym. Zakończenie tego modułu to wnioski dla poszczególnych obszarów oraz menedżerów i pracowników indywidualnie. |
Mini wykład Ćwiczenie grupowe Praca warsztatowa
Wnioski indywidualne i grupowe |
SESJA III |
|
Wspólna praca – wspólna komunikacja |
|
CELE: |
|
|
|
PROGRAM: |
|
Czy to dobrze, że ludzie są inni?
Wypracowanie zasad komunikacji międzyzespołowej
|
Mini wykład Ćwiczenie grupowe Prezentacja wyników badań |
SESJA IV |
|
Firma przyszłości |
|
CELE: |
|
|
|
PROGRAM: |
|
Ćwiczenie
Zadanie polega na zespołowym opracowaniu wizji przyszłości firmy w perspektywie najbliższych 5 lat, w kontekście potencjalnych oczekiwań klientów i rozwoju Firmy. Uczestnicy zostają dobrani w trzy zespoły zadaniowe, każdy zespół otrzymuje jeden, krótki opis firmy w przyszłości (za 5 lat). Każdy z opisów różni się od siebie pozycją na rynku, strukturą organizacyjną, profilem produktowo-usługowym, itd. Jeden z nich opisuje Firmę w zdecydowanie słabej kondycji. Następnie zespoły wymieniają się opisami i tworzą inną wersję zdarzeń, niż ta opisana przez zespół poprzedni. W ten sposób każdy z zespołów tworzy trzy możliwe scenariusze. Końcowe zadanie całej grupy polega na przygotowaniu krótkiego opisu firmy za 5 lat od dziś w wersji optymalnej (oczekiwanej przez grupę) oraz rozpisaniu na osi czasu strategicznych decyzji w okresach półrocznych.
|
Ćwiczenie grupowe Praca kreatywna |
SZKOLENIE PROWADZI
Trener, coach, mentor
Ekspert w zakresie sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta, zarządzania zespołem i motywowania pracowników. Trener- praktyk z ponad 17-letnim doświadczeniem.
Gruntowną wiedzę, kompetencje i doświadczenie biznesowe zdobywał przez wiele lat głównie na stanowiskach zarządczych. Zarządzał wielomilionowymi projektami szkoleniowymi i rozwojowymi, jest także autorem efektywnych systemów motywacyjnych dla obszarów handlowych.
Projekty szkoleniowe jako trener prowadzi od 2003 roku. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu szeroko rozumianej sprzedaży, negocjacji i obsługi klientów, zarządzania zespołem i motywacji. W szkoleniach związanych z sprzedażą i negocjacjami opiera metodologię współpracy z Klientami na precyzyjnym określaniu i zapewnianiu KPI (kluczowych wskaźników efektywności).
Prowadzi także szkolenia z zakresu motywowania pracowników, prezentacji i wystąpień publicznych, budowania efektywnych zespołów zadaniowych, zarządzania sobą w czasie oraz sterowania strumieniem zadań. Od 2008 roku prowadzi usługi doradcze i wdrożeniowe według metodologii opartych na technikach wykorzystywanych w coachingu i mentoringu. Jest także autorem kilku wdrożonych standardów obsługi klientów w ogólnopolskich sieciach handlowych. Zajmuje się także projektowaniem i wdrażaniem autorskich narzędzi do zarządzania sprzedażą, budowaniem efektywnych systemów obsługi klientów oraz projektowaniem skutecznych systemów motywacyjnych.
Szkolenia realizuje w formie warsztatów praktycznych opartych na ćwiczeniach i grach szkoleniowych, twórca kilku gier szkoleniowych, które dostosowuje do branży uczestników szkolenia, tworząc podczas szkolenia warunki ćwiczeniowe zbliżone do rynkowych, co pozwala na bezpieczne ćwiczenie, korektę i utrwalanie nowych kompetencji.
Masz pytania? Z przyjemnością udzielimy wszelkich odpowiedzi. Skontaktuj się z nami:
Grupa Szkoleniowa SOLBERG
tel. (33) 300 31 45
mail: biuro@solberg-szkolenia.pl
www.solberg-szkolenia.pl
www.solberg.pl
Zmiany w ustawie o ochronie danych osobowychGrupa Szkoleniowa SOLBERGSzkolenie zamknięte dopasowujemy do poziomu zaawansowania uczestników, branży w której działają, kładąc główny nacisk na warsztaty praktyczne. Tematykę szkolenia, jego zakres, miejsce i termin dostosowujemy (...) |
|
Zarządzanie zespołem- szkolenie zamknięteGrupa Szkoleniowa SOLBERGZAŁOŻENIA CZASOWE, ZAKRES TEMATYCZNY I METODY PRACYdot. szkolenia „Zarządzanie zespołem” Dzień ICzasZakres tematycznyMetody pracyOk. 30’Rozpoczęcie szkolenia8:00 – 8:30Powitanie, przedstawienie (...) |
|
Zarządzanie strategiczne.SZKOLENIE ZAMKNIĘTEGrupa Szkoleniowa SOLBERGSzkolenie zamknięte/ dedykowane |
|
Zarządzanie czasem i organizacja czasu pracyGrupa Szkoleniowa SOLBERGOrganizacja czasu pracyCelem szkolenia jest udoskonalenie umiejętności w zakresie planowania pracy własnej oraz: Nabycie umiejętności prawidłowego określania celów i skutecznego planowania Dostarczenie (...) |
|
Skuteczna telefoniczna sprzedaż i obsługa Klienta SZKOLENIE ZAMKNIETEGrupa Szkoleniowa SOLBERGDostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:- zwiększyć skuteczność sprzedaży- budować trwałe i długoterminowe relacje z klientem- stać się profesjonalistą |
|
*Skuteczna rozmowa telefoniczna SZKOLENIE FIRMOWEGrupa Szkoleniowa SOLBERGDostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:- zwiększyć skuteczność sprzedaży- budować trwałe i długoterminowe relacje z klientem- stać się profesjonalistą |
|
STRUCTOGRAM Poznaj samego siebieGrupa Szkoleniowa SOLBERGDzięki Systemowi Treningowemu STRUCTOGRAM® możemy szybciej osiągnąć cele i zaspokoić potrzeby klientów i pracowników.Analiza Biostrukturalna to wypróbowana i sprawdzona metoda, stanowiąca podstawę rozwoju osobowości. |
|
Współpraca z trudnym Klientem. SZKOLENIE FIRMOWEGrupa Szkoleniowa SOLBERGZ przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy! |
|
Profesjonalna obsługa klienta.SZKOLENIE ZAMKNIĘTEGrupa Szkoleniowa SOLBERGZ przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy! |
|
Radzenie sobie ze stresem i emocjami. szkolenie zamknięteGrupa Szkoleniowa SOLBERGZ przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy! |
*PODNIEŚ JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA szkolenie firmoweGrupa Szkoleniowa SOLBERGFundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych |
|
#ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM i MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓWGrupa Szkoleniowa SOLBERGWarsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. |
|
#NOWOCZESNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEMGrupa Szkoleniowa SOLBERGWarsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. |
|
#Skuteczna rozmowa telefonicznaGrupa Szkoleniowa SOLBERGDostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:- zwiększyć skuteczność sprzedaży- budować trwałe i długoterminowe relacje z klientem- stać się profesjonalistą |
|
#PROFESJONALNY HANDLOWIECGrupa Szkoleniowa SOLBERGTrzecia osoba z firmy gratis |
Warsztat współpracy międzyzespołowej- szkolenie firmowe, Szkolenie Menedżerskie, Menedżerskie, Zarządzanie, Zarządzanie, zarządzanie, zarządzanie, inne, inne, trenerskie, trenerskie, inne, inne, stres mendżerski, stres mendżerski, zarządzanie zmianą , zarządzanie zmianą, . zamkniete
© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.