Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Warsztat przygotowujący do pełnienia roli kierowniczej, Szkolenie Interpersonalne, Zarządzanie, . zamkniete

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Warsztat przygotowujący do pełnienia roli kierowniczej

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

  • 02-229 Warszawa, Mazowieckie
  • Światowa 22
  • Telefon: 22 460 46 12
  • Fax: 22 460 46 04
  • Email: marketing@progressproject.pl
Firma szkoleniowa Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Szkolenie zamknięte

(sprawdź termin szkolenia otwartego)

 

Główne obszary warsztatów:
•    w jaki sposób budować autorytet szefa w zespole?
•    jak z pośród kolegów stać się ich przełożonym?
•    inteligencja emocjonalna – czyli jak panować nad emocjami i wpływać na emocje podwładnych?
•    inteligencja społeczna – czyli jak się dogadywać z zespołem?
•    główne role lidera – jak skupiać się na sprawach najważniejszych zamiast na rzeczach pilnych?
•    motywacja czyli kluczowa rola kierownika przywódcy – jak motywować siebie i podwładnych?
•    umiejętności interpersonalne kierownika a delegowania zadań, kontrola i ocena pracy i sztuka udzielania informacji zwrotnej
•    najtrudniejsze sytuacje w pracy kierownika – lidera, jak zarządzać w sytuacjach konfliktowych? – utrzymanie dyscypliny, egzekwowanie konsekwencji, przestrzeganie zasad BHP, utrzymanie standardów pracy itp..
•    samorozwój – czyli co każdy kierownik wiedzieć powinien?
Uczestnicy na każdych warsztatach samodzielnie kreują ich zakres i formy realizacji dostosowując je (wraz z prowadzącym) do swoich indywidualnych potrzeb i możliwości rozwojowych.

 

Metodologia

Praktyczne warsztaty na bazie doświadczeń zarówno początkujących jak i doświadczonych szefów zespołów.   
Proponowane zajęcia odbywają się w postaci intensywnych warsztatów z wykorzystaniem zarówno formy zabawowej jak i typowej pracy opartej na analizie i syntezie sytuacji zawodowych kadry kierowniczej niższego i średniego szczebla. Uczestnicy zajęć  na  warsztatach otwartych od samego początku stanowią jedną grupę połączoną wspólnymi celami. Przez cały czas pracują w jednym lub kilku zespołach realizując zlecone przez prowadzących zadania. Każdy element ćwiczeń lub zabaw pokazuje w praktyczny sposób wyższość rozwiązań pracy zespołowej nad pracą grupy indywidualistów. Praktyczne doświadczenia wskazują na decydujące znaczenie tzw. liderów naturalnych w zespołach i roli zarządzania sytuacyjnego. To, co w życiu codziennym stanowiło dla wielu uczestników problem nie do rozwiązania staje się na zajęciach osiągalne, mierzalne i możliwe do realizacji bez negatywnych emocji i stresów. Zajęcia są prowadzone w taki sposób aby maksymalnie reagować na bieżące potrzeby uczestników. Realizujemy cele a nie programy czyli poprzez włączenie w aktywne działanie uzyskujemy nie tylko efekt zmiany postaw i zachowań ale poprzez trening utrwalamy również konkretne umiejętności.
•    70% warsztat / 30% wykład + prezentacja,
•    dyskusja moderowana i burza mózgów,
•    testy i ankiety psychologiczne z omówieniem wniosków dla poszczególnych uczestników!!!
•    scenki rodzajowe – jak to jest w życiu zawodowym?
•    studium przypadku – z instytucji zaczerpnięte,
•    gry symulacyjne i fabularyzowane – czyli uczymy się poprzez zabawę i praktyczne działanie,
•    praca w zespole i indywidualna na materiale szkoleniowym,
•    praca z kamerą czyli obiektywna informacja zwrotna.

 

Czas trwania

16 godzin dydaktycznych - 2 dni

 


 

Program szkolenia

 

Dzień I

1.    Wprowadzenie do tematu, poznajmy się:
•    menedżer w XXI wieku – sztuka widzenia biznesu,
•    „Wybory samorządowe na stanowisko Burmistrza” – autoprezentacja,
•    czym dla Ciebie jest Przywództwo?
•    cechy przywódcy – nasz wzorzec szefa przywódcy,
•    bank Postaw, Wiedzy i Umiejętności – na czym powinniśmy się skupić aby zostać przywódcą?
•    „Historia kryminalna w odcinkach” – zadanie symulacyjne,
•    dlaczego warto być przywódcą?

2.    Style zarządzania:
•    zarządzać czy przewodzić? – autoanaliza,
•    jakim jesteś liderem? – praca na materiale szkoleniowym – lider tradycyjny i lider kreatywny,
•    SIATKA STYLÓW KIEROWANIA.

3.    „Najwyższa konstrukcja” – rola przywódcy – gra symulacyjna:
•    kultura „bez winy” jako cel pracy Lidera,
•    jak łamać stereotypy i z „Nie da się” przechodzić do postaw „Jak to zrobić?”
•    naturalny przywódca – role zespołowe,
•    sztuka udzielania informacji zwrotnej jako typowe narzędzie pracy lidera.

4.    Autorytet przywódcy:
•    co to jest autorytet? - nasza definicja,
•    funkcja, Charyzma, Doświadczenie – trzy obszary autorytetu,
•    jak kierownik buduje lub niszczy swój autorytet ? – studia przypadków,
•    „Test Millgrama, zabójcza lub twórcza siła autorytetu,
•    jak budować autorytet poprzez prawidłową komunikację?

5.    Postawa i nastawienie – filary wizerunku przywódcy:
•    gracz czy ofiara? – doświadczenie praktyczne,
•    pro aktywność czy re aktywność czyli jak odróżniać strefy wpływu od strefy troski?
•    zasada 90/10 w życiu przywódcy,
•    współczynnik efektywności lidera – samoocena a realne wskaźniki miary.

6.    Kierownik - Przywódca kreatywny:
•    z czego wynika kreatywność przywódcy?
•    kreatywność zespołu a rola przywódcy,
•    „Zadanie Einsteina” ćwiczenie zespołowe.

7.    Kierownik - Przywódca komunikatywny:
•    jak z pośród kolegów i koleżanek awansować na przywódcę?
•    „Okna Johary” – sprawdź w którym jesteś oknie?
•    „Analiza transakcyjna” – jak komunikować się z podwładnymi i nie pozwolić na manipulację?
•    komunikacja werbalna czy niewerbalna? – gra symulacyjna,
•    „Parzydła i wabiki” – jak mówić i czego nie mówić zarządzając ludźmi.

8.    Najważniejsze umiejętności interpersonalne kierownika - lidera:
•    aktywne słuchanie czyli jak słuchać i usłyszeć?
•    parafraza oraz odzwierciedlanie i podsumowania – techniki aktywnego słuchania,
•    jak przejąć inicjatywę w rozmowie czyli sztuka zadawania pytań,
•    „Pojedynek na pytania”,
•    „Historia pewnego osiołka”– sztuka słuchania i przekonywania – wnioski do dalszej pracy.

9.    Kierownik - Przywódca empatyczny czy asertywny?
•    empatia szefa – nasz definicja,
•    typowe zwroty i zachowania empatycznego przywódcy,
•    kiedy należy być empatycznym?
•    asertywność znaczy…? – nasza praktyczna definicja asertywności,
•    test asertywności  Killmana – autodiagnoza i wnioski na forum,
•    asertywne techniki rozmowy z podwładnymi,
•    „Kto wejdzie do bunkra?” – asertywne zadanie symulacyjne,
•    asertywne techniki wpływu i obrony przed manipulacją.

10.    Podsumowanie I dnia.

Dzień II

1.    Jak motywować czyli groźba czy prośba?
•    definicja motywacji,
•    polska mapa motywacji – teoria czy praktyka?
•    co motywuje szefa a co jego podwładnych?
•    poznaj swoich ludzi – podstawy efektywnego motywowania,
•    motywacja finansowa i społeczna,
•    praktyczna lista kar i nagród,
•    wybrane techniki wpływu a motywacja – trening zachowań szefa.

2.    Szkolenie i doskonalenie podwładnych – jako kluczowe elementy motywacji w pracy kierownika:
•    „Sortownia drobnych elementów” – rola przywódcy – idea Kaizen w pracy zespołów,
•    etapy rozwoju zespołu a style zarządzania,
•    motywacja podwładnych poprzez rywalizacje i zaangażowanie,
•    współuczestnictwo w zadaniach jako narzędzie motywacji,
•    sukces – największy motywator w pracy przywódcy.

3.    Ustalanie celów i planowanie – kluczowa rola kierownika wizjonera:
•    co dla Ciebie jest najważniejsze? – ustalanie celów indywidualnych,
•    6 czynników szczęścia wb B. Traicy – czyli jak być przywódcą pozytywnym?
•    priorytety czyli… zajmuj się sprawami ważnymi zamiast pilnymi!
•    matryca Eisenhowera – trening ustalania priorytetów,
•    planowanie, czy to jest czas stracony?
•    „Rekonstrukcja skomplikowanego obrazu” – zadanie symulacyjne – wnioski na forum.

4.    Delegowanie zadań i udzielanie informacji zwrotnej:
•    jak delegować i motywować?
•    6 kroków w delegowaniu zadań,
•    jak kontrolować i oceniać pracę?
•    sztuka udzielania informacji zwrotnej,
•    jak być konsekwentnym i wyciągać konsekwencje?
•    z życia szefa zespołu – trening postaw i zachowań.

5.    Kierownik - Przywódca w obliczu konfliktów:
•    „Ściana płaczu” – zadanie symulacyjne – jak budować zaufanie w pracy z zespołem?
•    eneza konfliktów,
•    posoby zapobiegania konfliktom,
•    odzaje konfliktów,
•    iedem metod rozwiązywania konfliktów,
•    „Przykład pewnej brytyjskiej firmy” –  jak skutecznie zniszczyć motywację i zaangażowanie do pracy podwładnych – studium przypadku,
•    typowe konflikty w pracy szefa zespołu – z życia kierownika – jak dawać sobie radę?

6.    Podsumowanie i wnioski:
•    analiza SWOT,
•    ankieta oceny,
•    certyfikaty.

Najnowsze szkolenia:

Podatek Dochodowy od osób prawnych
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Opis: zakres podmiotowy ustawy, koszty uzyskania przychodu, zasady unikania podwójnego opodatkowania w CIT, ryczałtowany podatek dochodowy od osób prawnych, podstawa opodatkowania i wysokość podatku, pobór podatku

ONE PIECE FLOW Projektowanie gniazd wytwórczych w oparciu o przepływ jednej sztuki
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel: poznaj co to jest Standaryzacja i dlaczego warto ją wdrożyć, dowiedz się jak najlepiej przygotować się do wdrożenia, dowiedz się jaki jest wpływ standaryzacji na realizowane procesy, naucz się tworzyć karty standaryzacji

Umowy handlowe z pozycji zakupowej
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel: Każdy uczestnik otrzyma praktyczną wiedzę na temat prawnych aspektów zawierania umów, oraz negocjowania warunków zabezpieczeń umów handlowych zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.

Zmiany w prawie celnym
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel: Szkolenie będzie stanowiło wyjątkową możliwość uzyskania wiedzy z zakresu najnowszych zmian prawnych w kodeksie celnym, a także o projektach dalszych jego modyfikacji oraz konsekwencjach, które wniosą dla przedsiębiorstw.

Logistyka procesu dystrybucji
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel: Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zagadnieniami związanymi z zarządzaniem zapasami, kształtowaniem infrastruktury magazynowej oraz przepływem towarowo - informacyjnym w procesach dystrybucyjnych.

Zarządzanie przepływem materiałów analiza, projektowanie, optymalizacja i przebudowa procesów
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel: W trakcie warsztatu przybliżymy państwu korzyści z wdrożenia zasad zarządzania przepływem materiałów poprzez zastosowanie strategii logistycznych.

Cło i podatek akcyzowy - obrót towarowy we Wspólnocie
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Opis: aktualne przepisy wspólnotowe dot. obrotu towarowego między Państwami Członkowskimi UE i krajami trzecimi, wyprowadzenie towarów z wspólnotowego obszaru celnego i terytorium kraju do krajów trzecich, system podatku akcyzowego

Koszty logistyki przedsiębiorstw - struktura, analiza, optymalizacja
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel: Nadrzędnym celem szkolenia jest szczegółowe rozpoznanie kosztów procesów logistycznych oraz zdefiniowanie czynników, które mają wpływ na wielkość poszczególnych kosztów i ich powstawanie w określonych punktach łańcucha logistycznego.

Kompetencje interkulturowe we współpracy międzynarodowej
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel: Zdobycie wiedzy na temat różnic kulturowych w odniesieniu do zachowań w codziennym życiu zawodowym. Nabycie zdolności identyfikowania i oddziaływania na stereotypy międzykulturowe

Metodologia oceny dostawców
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel: Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę na temat zarządzania kontrolą kosztów, ze szczególnym uwzględnieniem całkowitego kosztu utrzymania (TCO)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.