Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

W JAKI SPOSÓB PROWADZIĆ SKUTECZNĄ SPRZEDAŻ I PROFESJONALNĄ OBSŁUGĘ KLIENTA, Szkolenie Sprzedaż, Menedżerskie, sprzedaż/handlowe, techniki sprzedaży, obsługa klienta, inne, Lublin. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2018-12-16

Było:8980zł

Jest:7980zł

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

W JAKI SPOSÓB PROWADZIĆ SKUTECZNĄ SPRZEDAŻ I PROFESJONALNĄ OBSŁUGĘ KLIENTA

  • Termin: 2018-11-19 - 2018-11-20
  • Lokacja: Lublin, Lubelskie
  • Cena netto: 800.00 zł
  • Cena brutto: 984.00 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

SZKOLENIA ORYLION

  • 20-824 Lublin, Lubelskie
  • Al.Warszawska 102
  • Telefon: (081) 532-62-06,
  • Fax: (081) 532-62-06
  • Email: biuro@orylion.pl
  • www: www.orylion.pl
Firma szkoleniowa SZKOLENIA ORYLION

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

CEL SZKOLENIA

Celem szkolenia jest rozwój umiejętności wspierających handlowca w skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta.

Cele szczegółowe:

- Nabycie wiedzy o podstawach wiedzy handlowej dotyczącej organizacji pracy, formułowania celów, planowania sprzedaży, nawiązywania i podtrzymywania kontaktów handlowych, bieżącej obsługi klienta, pracy z użyciem telefonu.

- Przekazanie wiedzy dotyczącej umiejętności interpersonalnych, perswazyjnych, komunikacji z klientem w sposób swobodny.

- Nabycie wiedzy jak profesjonalnie rozpoznawać potrzeby klienta i stosować odpowiednie techniki sprzedaży.

- Pokazanie wpływu technik prezentacji produktu na skuteczność sprzedaży.

- Zdobycie wiedzy i umiejętności jak minimalizować stres i obawy przed rozpoczęciem rozmowy handlowej oraz jak umiejętnie kreować pozytywny wizerunek handlowca.

Uczestnik szkolenia w jego trakcie nabędzie wiedzy i umiejętności w jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż i profesjonalną obsługę klienta. Dzięki szkoleniu Uczestnik w swojej pracy będzie prawidłowo organizował sobie swoją pracę w ciągu całego dnia oraz będzie wiedział, jak kreować swoją osobę jako specjalistę w swojej dziedzinie.

 

ADRESACI SZKOLENIA

Przygotowane dla osób, które chcą utrwalić i usystematyzować umiejętności z zakresu sprzedaży i obsługi klienta. Skierowane do handlowców, osób zaczynających pracę w zakresie sprzedaży i obsługi klienta. 

W szczeólności dla:

  • handlowców i sprzedawców;
  • przedstawicieli handlowych;
  • pracowników biura obsługi klienta, których dodatkowym zadaniem może być sprzedaż


METODYKA SZKOLENIA

• Mini case study
• Dyskusja moderowana
• Audio-study
• Ćwiczenia
• Symulacje

 

PROGRAM SZKOLENIA

1.Klient, psychologia zachowań konsumenckich

Ten moduł szkolenia obejmie najważniejsze zagadnienia z zakresu zachowań klienta:
- Kluczowe potrzeby klienta: merytoryczne, psychologiczne oraz inne; jak o te potrzeby dbać i jak można dbać (case study)
- Gry i techniki wpływu stosowane przez klienta
- Typologia klienta – co to są metaprogramy i po co osobom obsługującym klienta ich znajomość
- Najważniejsze potrzeby i oczekiwania klienta  – dlaczego efektywna i profesjonalna obsługa tego klienta jest tak ważna w procesie sprzedaży
- budowanie argumentacji handlowej
- skuteczna prezentacja handlowa
- główne techniki negocjacji i finalizacji transakcji
 
2. Profesjonalna obsługa klienta; zachowania i umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi klienta.

- Komunikacja telefoniczna z klientem – od  złych nawyków i przyzwyczajeń do dobrych praktyk
- Telefon dla zaawansowanych – sprzedaż, dosprzedaż, obsługa klienta; kluczowe techniki i reguły postępowania
- Korespondencja mailowa z klientem – czyli o tym; że pisanie dobrych maili w obsłudze klienta jest sztuką; cechy i wyznaczniki tzw. „dobrego maila” w obsłudze klienta
- Efekt Wow! w obsłudze klienta – jak zespół pracuje na sukces i jak dążyć do synergii;
- Zarządzanie czasem w obsłudze klienta – najważniejsze „pułapki” i techniki radzenia sobie z czasem

Wszelkie prawa autorskie do powyższego opracowania są zastrzeżone na rzecz autora; jakiekolwiek korzystanie z konstrukcji planu oraz jego powielanie przy użyciu zastosowanych lub zbliżonych znaczeniowo sformułowań jest zabronione bez pisemnej zgody autora.

 

ORGANIZACJA SZKOLENIA

Zgłoszenia prosimy przesyłać e-mailem, faxem, pocztą. Potwierdzenie wysyłamy zgłoszonym uczestnikom e-mailem na 7 dni przed szkoleniem, po potwierdzeniu prosimy o dokonywanie wpłat za szkolenie na konto wskazane w potwierdzeniu. 
 
PLAN SZKOLENIA:

1 dzień szkolenia:
godz. 10.00 - 11.30 /Rozpoczęcie, zajęcia 2 godz./
godz. 11.30 - 11.45 /przerwa na kawę/
godz. 11.45 - 13.15 /c.d. zajęć 2 godz./
godz. 13.15 - 14.00 /lunch/
godz. 14.00 - 15.30 /c.d. zajęć 2 godz./

2 dzień szkolenia:
godz. 9.00 - 10.30 /c.d zajęć 2 godz./
godz. 10.30 - 10.45 /przerwa na kawę/
godz. 10.45 - 12.15 /c.d. zajęć 2 godz./
godz. 12.15 - 13.15 /lunch/
godz. 13.15 - 15.30 /c.d. zajęć 3 godz./

 

TRENER

K. J. trenerka jest psychologiem praktykiem (specjalizacja: psychologia i zarządzanie zasobami ludzkimi) 10-letnim doświadczeniem biznesowym. Specjalizuje się̨ w szkoleniach i doradztwie dla kadry kierowniczej małych i średnich przedsiębiorstw, w tym w doradztwie w zakresie zarządzania sprzedażą i obsługą klienta; realizuje treningi motywacyjne i automotywacyjne.


KONTAKT Z BIUREM

od pon do czw: 8.00-16.00

pt. 07.00-15.00

tel. 81 532 62 06 / 730 755 444

e-mail:  szkolenia@orylion.pl 

ZAPRASZAMY NA NASZĄ STRONĘ

  • Inkubator Przedsiębiorczości ALTER
  • 20-825 Lublin, Al. Warszawska 102
  • woj. Lubelskie

Najnowsze szkolenia:

BEZPIECZNE ZARZĄDZANIE BUDYNKAMI I INNYMI OBIEKTAMI BUDOWLANYMI - WG AKTUALNYCH W 2018 R. – ZMIENION
SZKOLENIA ORYLION

Celem szkolenia jest uzyskanie wiedzy oraz umiejętności nt. zmian legislacyjnych wprowadzonych w 2017 roku do ustaw Prawo budowlane, oraz wypracowanie odpowiednich postaw społecznych.

CZAS I EWIDENCJA PRACY KIEROWCÓW 2018
SZKOLENIA ORYLION

Celem szkolenia jest nabycie wiedzy z zakresu czasu pracy kierowców, w tym czasu jazdy, obowiązkowych przerw w jeździe i odpoczynków oraz zdobycie umiejętności w zakresie prawidłowego prowadzenia ewidencji i rozliczania czasu pracy kierowców.

FIDIC – PUNKT WIDZENIA WYKONAWCY KONTRAKTU
SZKOLENIA ORYLION

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom poszerzonej wiedzy w zakresie ogólnych i szczegółowych przepisów warunków kontraktowych FIDIC w powiązaniu z szerokim kompendium wiedzy dotyczącej zarządzania projektami i umiejętnościami negocjacyjnymi.

FINANSE DLA NIEFINANSISTÓW - CZYLI JAK ZNALEŹĆ WSPÓLNY JĘZYK Z KSIĘGOWĄ
SZKOLENIA ORYLION

Celem szkolenia jest wykształcenie umiejętności rozumienia i posługiwania się terminami z zakresu rachunkowości, controllingu i finansów oraz wykształcenie umiejętności czytania sprawozdań finansowych oraz wyciągania na ich podstawie wniosków.

FINANSE DLA NIEFINANSISTÓW -CZĘŚĆ II - FINANSE MENADŻERSKIE – CZYLI FINANSOWE ASPEKTY PODEJMOWANIA D
SZKOLENIA ORYLION

Ideą szkolenia jest przekazanie Uczestnikom najistotniejszej wiedzy dotyczącej procesów finansowych zachodzących w przedsiębiorstwie.

JAK RODO WPŁYNIE NA PRZEDSIĘBIORCÓW ?
SZKOLENIA ORYLION

Celem szkolenia jest m.in. uzyskanie wiedzy pozwalającej na przystosowanie procesów przetwarzania danych osobowych do wymogów nowych przepisów oraz poznanie obszarów stwarzających największe ryzyko w rozumieniu nowych przepisów.

KSIĘGOWOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW W PROJEKTACH - ROZLICZANIE PROJEKTÓW DOFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW UE
SZKOLENIA ORYLION

Celem szkolenia jest zdobycie praktycznej wiedzy oraz umiejętności niezbędnych do prawidłowego dostosowania i przygotowania księgowości jednostki do realizacji i rozliczenia projektów finansowanych z funduszy strukturalnych.

NEGOCJACJE, JAK OSIĄGNĄĆ SUKCES W NEGOCJACJACH
SZKOLENIA ORYLION

Głównym celem szkolenia jest uświadomienie uczestnikom najważniejszych zasad negocjacji i przećwiczenie fundamentalnych postaw i umiejętności służących jak najlepszemu zaspokojeniu potrzeb i oczekiwań stron.

PLANOWANIE I MODELOWANIE FINANSOWE – PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI BUDOWANIA MODELI FINANSOWYCH (WARSZTATY
SZKOLENIA ORYLION

Głównym celem szkolenia jest praktyczne przygotowanie Uczestników do planowania finansowego, opracowywania projekcji i symulacji, budowania modeli finansowych na potrzeby m. in. studiów wykonalności, biznes planów, wycen przedsiębiorstw.

PODATKI W 2019 ROKU
SZKOLENIA ORYLION

Przedstawienie uczestnikom wiedzy na temat uchwalonych jak i planowanych zmian w prawie podatkowym wchodzących w życie w 2018 roku. Program szkolenia obejmuje zmiany dotyczące najczęstszych obszarów podatkowych firmy, tj. podatków dochodowych.

Więcej...

Najnowsze kursy:

AKREDYTOWANY KURS KANCELARYJNO ARCHIWALNY 1 STOPNIA (30 H)
SZKOLENIA ORYLION

PROGRAM SZKOLENIAWprowadzenie do archiwistyki – wymagania w zakresie archiwizowania dokumentacji w jednostce organizacyjnej/firmie.Wybrane zagadnienia oraz najważniejsze zasady stosowane w archiwistyce; (...)

AKREDYTOWANY KURS KANCELARYJNO ARCHIWALNY 2 STOPNIA (54 H)
SZKOLENIA ORYLION

PROGRAM SZKOLENIA7 dniowy program (54 godzinny)1. Przegląd wybranych przepisów branżowych (np. sądownictwo, ochrona zdrowia, pomoc społeczna) określających sposób postępowania z dokumentacją w konkretnej (...)

FINANSE DLA NIEFINANSISTÓW - PRAKTYCZNE ASPEKTY FINANSOWE DLA NIEFINANSISTÓW- KURS (30 H)
SZKOLENIA ORYLION

PROGRAM SZKOLENIA1. System finansowy przedsiębiorstwa1.1. Służby finansowe i ich zadania - rachunkowość finansowa, zarządcza i podatkowa – zadania, podobieństwa, różnice1.2. Odpowiedzialność Kierownika (...)

KURS PROCES INWESTYCYJNY W PRAKTYCE (30 H)
SZKOLENIA ORYLION

PROGRAM SZKOLENIA1. Wprowadzenie- normy prawne dotyczące procesu inwestycyjno-budowlanego- etapy procesu inwestycyjno – budowlanego- alternatywne opracowanie koncepcji zadania2. Podstawowe definicje (...)

KURS ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH DLA WYKONAWCÓW I ZAMAWIAJĄCYCH (30 H)
SZKOLENIA ORYLION

PROGRAM SZKOLENIAPAMIETAJ ŻE MOŻESZ POZYSKAĆ DOFINANSOWANIE NA REALIZACJĘ KURSU1. Przepisy regulujące zasady udzielania zamówień publicznych (źródła prawa);źródła prawa wspólnotowego – charakterystyka (...)

WINDYKACJA NALEŻNOŚCI ZAPEWNIENIE PŁYNNOŚCI FINANSOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA (30 H)
SZKOLENIA ORYLION

PROGRAM SZKOLENIAPAMIETAJ ŻE MOŻESZ POZYSKAĆ DOFINANSOWANIE NA REALIZACJĘ KURSU1. Zawieranie umów1.1. Czynniki wpływające na zawieranie umów1.1.1. Siła ekonomiczna kontrahentów1.1.2. Regulacje w prawie (...)

ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI- AKREDYTOWANY KURS (30 H)
SZKOLENIA ORYLION

PROGRAM SZKOLENIA1. Wprowadzenie - pre-test – sprawdzający wiedzę Uczestników przed szkoleniem- modele zarządzania zasobami ludzkimi – ujęcie praktyczne- strategia personalna firmy i jej dostosowanie (...)

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.