Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Trening umiejętności negocjacyjnych, Szkolenie Sprzedaż, Zarządzanie, negocjacje, menedżerskie, obsługa klienta, negocjacje, menedżerskie, kierownicze, Katowice. zamkniete

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2018-10-21

Było:1950zł

Jest:1650zł

Podstawowe informacje

Trening umiejętności negocjacyjnych

  • Termin: 2018-11-07 - 2018-11-07
  • Lokacja: Katowice, Śląskie
  • Cena netto: 490.00 zł
  • Cena brutto: 602.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

InfoBizTech

  • 00-844 Warszawa, Mazowieckie
  • Grzybowska 80-82
  • Telefon: (22) 250 12 15
  • Fax: (22) 250 12 13
  • Email: infobiztech@infobiztech.pl
  • www: www.infobiztech.pl/
Firma szkoleniowa InfoBizTech

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

 Trening umiejętności negocjacyjnych

Przed przystąpieniem do negocjacji powinniśmy kierować się ważnymi zasadami jakie pomogą nam przy przeprowadzaniu negocjacji. Po pierwsze, ustalamy skład zespołu negocjacyjnego. Następnie precyzujemy cel i plan negocjacji, przygotowujemy argumenty do realizacji planów i osiągniętych celów oraz rozpoznajemy partnera i jego ofertę tj. jego zalety, wady, sytuację finansowa oraz pozycję na rynku.

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z procesem negocjacji biznesowych według najlepszych 
i skutecznych standardów. Efektem szkolenia będzie wzrost kompetencji negocjacyjnych.

 Program szkolenia

  1. Negocjacje i ich znaczenie dla organizacji
    • proces negocjacji
    • umiejętność właściwego przygotowania się do negocjacji
    • kluczowe elementy procesu i ich wpływ na wynik
    • kultura i jej wpływ na proces negocjacji
  2. Sprawność w komunikacji między stronami jako podstawa uzgadniania interesów
  3. Rola "języka ciała" w negocjacjach
    • gesty
    • obserwacja
  4. Fazy negocjacji
    • przygotowanie się do rozmów: aspekt merytoryczny, psychologiczny i warunki
    • zdobywanie wiedzy o rozmówcach, trafność doboru czasu i miejsca
    • otwarcie – pierwsze wrażenie – autoprezentacja
    • dobór stylu negocjacji
  5. Style negocjowania: miękki, twardy (pozycyjny) i rzeczowy (kooperacyjny) - zalety i wady, zastosowanie
  6. Rodzaje negocjacji
    • negocjacje cenowe, warunków płatności, terminów
    • negocjacje warunków specyficznych w danej branży
  7. Postawy, zachowania i zagrania w negocjacjach
    • kiedy zaczynają się negocjacje?
    • ZOPA – czyli czy mamy co negocjować i czy mamy czym handlować?
    • WIN - WIN w negocjacjach – zrozumienie zasady w praktyce
  8. Techniki negocjacyjne
    • imadło
    • wyższa instancja
    • rzut na taśmę
    • technika sytuacji hipotetycznej
    • zdarta płyta
    • salami
    • dobry – zły policjant
    • wilk w owczej skórze
    • nagroda w raju
    • pusty portfel
    • techniki związane z czasem
  9. Sterowanie sytuacją negocjacyjną
    • strategia podziału
    • strategia wspólnego poszukiwania konstruktywnych rozwiązań
  10. Negocjacje zbiorowe
    • tworzenie zespołu negocjacyjnego
    • warunki skuteczności zespołu
  11. Podsumowanie szkolenia i wspólne wypracowanie planu wdrożenia, do codziennej pracy, praktyk nabytych na szkoleniu

 Metody szkoleniowe

Szkolenie jest prowadzone metodami warsztatowymi, aktywizującymi wszystkich uczestników. Metody opierają się na zasadzie „nauki przez doświadczenie”, pozwalającej uczestnikom szkolenia odnaleźć się w realnym otoczeniu 
i w praktyczny sposób zdobyć umiejętności niezbędne w procesie negocjacji.

Podczas szkolenia wykorzystane zostaną następujące metody szkoleniowe:

  • Krótkie wykłady z prezentacją multimedialną przekazują wiedzę w zakresie negocjacji, komunikacji, rozwiazywania sytuacji trudnych
  • Testy diagnozują stan aktualny i obszary do poprawy
  • Ćwiczenia praktyczne, scenki tematyczne wpływają na kształtowanie pożądanych postaw i zachowań, zarówno indywidualne jak i grupowe
  • Prace warsztatowe grupowe umożliwią wymianę wiedzy i doświadczeń pomiędzy Uczestnikami
  • Gry negocjacyjne mające na celu przećwiczenie treści szkoleniowych w praktykę
  • Dyskusje moderowane mają na celu wymianę doświadczeń oraz rozwiązywanie problemów związanych z omawianymi zagadnieniami

 Termin i miejsce

  • 30.10.2018, Wrocław
  • 07.11.2018, Katowice
  • 08.11.2018, Poznań
  • 13.11.2018, Gdańsk
  • 15.11.2018, Warszawa

 Cena szkolenia

490 PLN

Cena obejmuje:

  • czynny udział w intensywnych warsztatach
  • bogate materiały autorskie zawierające praktyczne narzędzia i procedury, które będą wykorzystane podczas szkolenia jak również będą stanowić cenną pomoc po jego zakończeniu
  • notes, długopis
  • przerwy kawowe i lunch
  • imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia

*Cena szkolenia jest ceną netto. Do podanej ceny należy doliczyć podatek VAT (23%). Jeżeli szkolenie jest finansowane ze środków publicznych i stanowi element kształcenia zawodowego zwolnienie z VAT.

 

Informacje i zgłoszenia:

marta.czechowska@infobiztech.pl 

kom. 723 278 101 

fax: (22) 250 12 13 

 

RABAT!! Przy zgłoszeniu 2 i więcej osób koniecznie z dopiskiem "portal 24h"

 

 
  • Katowice
  • woj. Śląskie
Termin: 2018-10-30 - 2018-10-30
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 490.00 zł
Termin: 2018-11-08 - 2018-11-08
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 490.00 zł
Termin: 2018-11-13 - 2018-11-13
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 490.00 zł
Termin: 2018-11-15 - 2018-11-15
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 490.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Sponsoring, sprzedaż premiowa,reprezentacja, reklama oraz świadczenia na rzecz pracowników
InfoBizTech

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników szkolenia z konsekwencjami działań o charakterze marketingowych na gruncie podatku VAT oraz podatków dochodowych.

Oceny okresowe, jako kluczowe narzędzie zarządzania zasobami ludzkimi
InfoBizTech

Oceny pracownicze to bardzo ważne narzędzie w zarządzaniu organizacją, umożliwiają bowiem przedstawienie pracownikom, jakie postawy, zachowania i działania są aprobowane przez pracodawce. Kadra zarządzająca zyskuje wiedzę o potencjale zawodowym

Budżetowanie - tworzenie i realizacja budżetu
InfoBizTech

Szkolenie jest skierowane do menedżerów, którzy tworzą budżety, szefów kluczowych obszarów oraz pracowników działów controllingu lub innych osób administrujących systemem budżetowania.

Zarządzanie zasobami ludzkimi - rekrutacja, rozwój, motywacja, ocena
InfoBizTech

Szkolenie jest skierowane głównie do menedżerów i pracowników działów odpowiedzialnych za realizację polityki kadrowej, pracowników odpowiedzialnych za kształtowanie stosunków międzyludzkich, menedżerów wyższego i średnie szczebla zarządzania.

Employer branding - Budowanie wizerunku pracodawcy.
InfoBizTech

Employer branding (EB - budowanie wizerunku pracodawcy) jest pojęciem, które pojawiło się w Polsce stosunkowo niedawno i nadal jest w fazie rozwoju.Główne zadanie, jakie stawia sobie EB to zmiana w postrzeganiu pracodawcy (...)

Profesjonalna rekrutacja i selekcja pracowników
InfoBizTech

Dobór właściwych ludzi to jeden z najważniejszych czynników sukcesu firmy. Prawidłowe przeprowadzenie procesu rekrutacji,podjęcie decyzji o zatrudnieniu odpowiedniego kandydata, to najważniejsze zadanie, jakie stoi przed każdym rekrutującym menadżera

Zarządzanie szkoleniami - analiza potrzeb szkoleniowych, badanie efektywności szkoleń
InfoBizTech

„Uczenie się jest zdefiniowane jako zmiana zachowania. Nie nauczyłeś się niczego, dopóki nie potrafisz zastosować tego w działaniu” - Don Shula

Opisy stanowisk pracy w procesie zarządzania zasobami ludzkimi
InfoBizTech

Głównym celem szkolenia jest przygotowanie do wdrożenia wartościowania stanowisk pracy. Uczestnicy nabędą wiedzę jaką metodę wybrać, jak ustalić kategorię zaszeregowania czy jak przenieść wyniki na system płac w organizacji.

Controlling personalny- analiza kosztów pracy
InfoBizTech

Głównym celem szkolenia jest poznanie podstawowych założeń controllingu i jego wpływu na efektywność funkcjonowania przedsiębiorstwa, jak również wykształcenie umiejętności skutecznego controllera w procesach personalnych.

Prawo Pracy - Nowelizacja Kodeksu Pracy - Zmiany 2018
InfoBizTech

Cel szkolenia Głównym celem szkolenia jest praktyczne omówienie najnowszych i planowanych zmian w zakresie prawa pracy.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.