Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2019-09-22

Było:1580zł

Jest:1480zł

Podstawowe informacje

Trening efektywnej komunikacji w biznesie

  • Termin: 2019-10-10 - 2019-10-11
  • Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
  • Cena netto: 1480.00 1380 zł (First Minute -100zł)
  • Cena brutto: 1697.40 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-053 Kraków, Małopolskie
  • Kronikarza Galla 4 lok. 9
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zapraszamy na naszą stronę internetową:

Trening efektywnej komunikacji w biznesie>>>

 

 

Mówisz sobie czasami, że z tym człowiekiem nie da się dogadać? A może masz za sobą doświadczenie zadowolenia z rozmowy z kimś i poczynionych wspólnie ustaleń do momentu, aż okazało się, że kompletnie minęliście się w zrozumieniu, a cel się oddalił? 
Takie sytuacje znamy z praktyki szkoleniowej, a to szkolenie powstało z myślą o wyeliminowaniu tych sytuacji z Twojego życia. W zamian dostajesz możliwość dokonania skoku w efektywnym, jasnym komunikowaniu się na gruncie zawodowym i prywatnym, w różnych sytuacjach. Dzięki temu osiągasz rezultaty!


JEŚLI JUŻ WIESZ, ŻE CHCESZ:

  • dokonać skoku w efektywnym, jasnym komunikowaniu się na gruncie zawodowym i prywatnym,
  • dowiedzieć się od specjalisty co w Twoim komunikowaniu się jest „nie tak”,
  • osiągać zamierzone rezultaty w porozumiewaniu się i to z różnymi ludźmi,
  • rozwinąć wachlarz umiejętności wykorzystywania najskuteczniejszych narzędzi komunikowania się w różnych sytuacjach – współpracy w zespole, dogadywaniu się z osobami z innych działów, w sytuacjach problemowych i informacyjnych,
  • dostać dużo feedbacku, wsparcia, wskazówek i humoru.

to TRENING efektywnej komunikacji jest dla Ciebie.


Szkolenie polecamy dla:
To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli: 

  • Twoi rozmówcy nie do końca Cię rozumieją lub Ty nie do końca rozumiesz rozmówców.
  • Używasz zbyt wielu słów do przekazania tego co masz na myśli.
  • Komunikowanie się z osobami z innych działów sprawia Ci trudności.
  • Twoje komunikaty wprowadzają spore zamieszanie.
  • Odczuwasz negatywne nastawienie w stosunku do osoby czy zadania.
  • Chcesz lepiej rozumieć innych i nawiązywać lepsze relacje.
  • Chcesz lepiej dogadywać się z tymi, których postrzegasz jako innych od siebie.
  • Zdarza się, że Twoi rozmówcy obrażają się na Ciebie za to co mówisz i unikają współpracy z Tobą.


Przygotowany przez nas trening, to połączone w spójny system najbardziej efektywne techniki i odkrycia:

  • nurtów psychologii społecznej,
  • psychologii eksperymentalnej,
  • terapii poznawczo-behawioralnej,
  • metod programowania lingwistycznego,
  • technik coachingowych.

 
PROGRAM SZKOLENIA:

MODUŁ I. OSOBOWOŚCIOWE ORAZ BEHAWIORALNE CZYNNIKI DOBREJ KOMUNIKACJI.
Umożliwimy Ci dokonanie analizy własnego profilu komunikacyjnego, który będzie jednym z elementów budowania Twojej samoświadomości i praktyczną pomocą w lepszych porozumiewaniu się z osobami, które uczestnicy spostrzegają, jako „różne” od siebie. 

  • Czteropolówka Junga – podnieś swoją samoświadomość, poznaj swoje mocne strony i ograniczenia (kwestionariusz stylu socjalno-komunikacyjnego).
  • Nauczysz się jak rozmawiać z tymi, których postrzegasz jako ‘innych’ od siebie.

MODUŁ II. ZESTAW KOMUNIKACYJNYCH NARZĘDZI W SYTUACJI WSPÓŁPRACY I KIEROWANIA.
Pokażemy jak możesz wpływać na interpretację komunikatów przez osoby z którymi rozmawiasz. W tej części treningu poznasz też takie sposób porozumiewania się, który zapobiega konfliktom oraz pozwala znaleźć rozwiązania godzące odmienne interesy. 

  • Jak uzyskać pewność, że zostaliśmy dobrze zrozumiani – pętla informacji?
  • Narzędzie odsłaniania intencji - eliminuj niebezpieczne nadinterpretacje w umyśle rozmówcy, wpływaj na interpretację swoich komunikatów przez rozmówcę (symulacja, ćwiczenie warsztatowe).
  • Interes czy stanowisko – poznaj psychologiczne mechanizmy osiągania celów (ćwiczenie w parach).
  • Rola globalnego słuchania we współpracy, jak słuchać efektywnie.
  • Parafraza potrzeb (wykład, ćwiczenie indywidualne).
  • Podsumowywanie, odzwierciedlanie (symulacja, ćwiczenia w parach).
  • Najgroźniejsze błędy i sposoby ich unikania lub naprawiania, zapobieganie konfliktom.

MODUŁ III. CO WPŁYWA NA ROZMOWĘ I MOŻLIWOŚĆ WPŁYWANIA NA ROZMÓWCĘ POPRZEZ DOPASOWANIE – METAPROGRAMY.
W tej części szkolenia nauczysz się poprzez angażujące ćwiczenia, jak dopasowywać komunikat w zależności od metaprogramu rozmówcy.  

  • W jaki sposób filtrujemy informacje i tworzymy własne strategie komunikacyjne?
  • Jak skonstruować komunikat w zależności od metaprogramu rozmówcy?
  • Trening używania najważniejszych metaprogramów:
    • opcje vs procedury,
    • ogólny vs konkretny,
    • od vs do,
    • ja vs inni.

MODUŁ IV. KOMUNIKOWANIE SIĘ W ZESPOLE ZADANIOWYM.
W tym module skupimy się na intensywnym treningu nabywania umiejętności skutecznego komunikowania się w zespole zadaniowym. Rozpoczniemy pracę od dwóch kluczowych umiejętności zapewniających współpracę – słuchania i przekazywania informacji.

  • Jak przekazywać złożone instrukcje?
  • Jak zgłaszać pomysły i rozwiązania?
  • Jak moderować dyskusję, aby nie dopuścić do chaosu i wypracować wnioski?
  • Jak wyrażać odmienną opinię, dezaprobatę, krytykę?
  • Jak wydawać polecenia?
  • Jak wyrażać się precyzyjnie?
  • Jak wyznaczać granice?
  • Jak udzielać informacji zwrotnej?

MODUŁ V. POROZUMIEWANIE SIĘ Z PARTNERAMI BIZNESOWYMI.
Wyeksponujemy techniki związane z odkrywaniem potrzeb klienta wewnętrznego i zewnętrznego oraz precyzji pozyskiwanych informacji. Poznasz też gry statusowe, ciekawe zjawisko społeczne o którym niechętnie się mówi, a które występuje zawsze i wszędzie. Poznasz tajniki świadomego stosowania gier statusowych i odpowiedniego ich dopasowywania do sytuacji. 

  • Kształtowanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi.
  • Poznawanie potrzeb klienta, i czym jest potrzeba? 
  • Co to znaczy patrzeć z perspektywy klienta?
  • Zadbaj o precyzję pozyskiwanych informacji.
  • Zjawisko statusu w relacjach biznesowych.
  • Gry statusowe – jak najlepiej je wykorzystać? (ćwiczenie warsztatowe)
  • Główne strategie w grach statusowych.
  • Jak postępować z nieczystymi chwytami w rozmowie – przerzucanie odpowiedzialności, generalizacja, niedookreślone rzeczowniki, czasowniki, czytanie w myślach, etc. (symulacja, dyskusja, ćwiczenia warsztatowe)?
  • Jak zmieniać kierunek rozmowy na konstruktywny dla obu stron?

MODUŁ VI. INTEGRACJA TREŚCI, DOŚWIADCZEŃ I ODKRYĆ.
Jak wdrażać nowo poznane techniki do codziennego życia? Jak najlepiej „skonsumować” wykonaną  pracę po szkoleniu – tym zajmiemy się na koniec?

  • Koło zmiany, czyli praktyczne narzędzie do wykorzystania w zaplanowaniu zmiany. Bez planu zmiana, bardzo rzadko się udaje!

 

Szkolenie prowadzi:
Katarzyna Poleszak-Jakubowska

Certyfikowany Coach EMCC EQA, skuteczny Trener biznesu, zrealizowała ponad 900 dni szkoleniowych oraz 400 dni działań doradczych. Poruszający mówca, członek Toastmasters International, pasjonatka nowoczesnej retoryki, umiejętności przemawiania, wystąpień publicznych i skutecznych rozmów, specjalizuje się także w rozwoju kompetencji menedżerskich i przywódczych w tym coachingowej kultury zarządzania, podnoszenia efektywności komunikacji i sprzedaży.

 

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy  kawowe

• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).

• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

  • Hotel *** Beethoven
  • Gdańsk
  • woj. Pomorskie
Termin: 2019-12-16 - 2019-12-17
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 1480.00 1380 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Najnowsze szkolenia:

Poprawność językowa pism urzędowych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zdobycie wiedzy z zakresu gramatyki opisowej i stylistyki potrzebnej przy właściwej konkstrukcji tekstuNabycie umiejętności krytycznego czytania tekstu w celu jego korektyPoprawa kompetencji językowych w pismach urzędowych

Planowanie i zarządzanie szkoleniami w urzędzie
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Planowanie i zarządzanie szkoleniami w urzędzie>>> Korzyści dla uczestników: Uczestnicy poznają własne kompetencje w zakresie organizacji szkoleńDowiedzą się (...)

MANAGING ACROSS CULTURES
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Specjalistyczne warsztaty dla osób pracujących w międzynarodowych, wielokulturowych zespołach, w których do komunikacji wykorzystywany jest język angielski oraz osób współpracujących z partnerami zagranicznymi lub delegowanymi do pracy...

Leadership - narzędzia współczesnego przywództwa i motywowania pracowników
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:nauka wykorzystywania cech lidera w zarządzaniu zespołemrozwój kompetencji pozwalających na nadzór nad realizacją ustaleń/ celów/ zadań

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...)

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Psychologia obsługi klienta
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Czy spotkaliście się kiedykolwiek z osobą, którą określilibyście jako aż za bardzo wytrenowaną z obsługi klienta?

Zarządzanie stresem i automotywacja
AVENHANSEN Sp. z o.o.

To stare powiedzenie najpełniej sprawdza się w naszej pracy. Jak to możliwe? I jak sprawić, żeby wszystko udało się załatwić w 8 godzin, by móc ze spokojnym sumieniem oddalić się do domu i do swoich prywatnych spraw?

Profesjonalna Asystentka / Sekretarka
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest zwiększenie skuteczności autoprezentacji, ...

Zarządzanie projektami B+R
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Skuteczne zarządzanie projektami stanowi najlepszy sprawdzian efektywności wykorzystania zasobów i osiągania zakładanych celów na konkurencyjnym obszarze biznesu, nowoczesnej administracji czy też forum społecznego działania.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Trening efektywnej komunikacji w biznesie, Szkolenie Interpersonalne, Zarządzanie, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, wywieranie wpływu, negocjacje, negocjacje, menedżerskie, Gdańsk. otwarte

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.