Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Trening efektywnej komunikacji w biznesie

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zapraszamy na naszą stronę internetową:

Trening efektywnej komunikacji w biznesie>>>

 

 

Mówisz sobie czasami, że z tym człowiekiem nie da się dogadać? A może masz za sobą doświadczenie zadowolenia z rozmowy z kimś i poczynionych wspólnie ustaleń do momentu, aż okazało się, że kompletnie minęliście się w zrozumieniu, a cel się oddalił? 
Takie sytuacje znamy z praktyki szkoleniowej, a to szkolenie powstało z myślą o wyeliminowaniu tych sytuacji z Twojego życia. W zamian dostajesz możliwość dokonania skoku w efektywnym, jasnym komunikowaniu się na gruncie zawodowym i prywatnym, w różnych sytuacjach. Dzięki temu osiągasz rezultaty!


JEŚLI JUŻ WIESZ, ŻE CHCESZ:

  • dokonać skoku w efektywnym, jasnym komunikowaniu się na gruncie zawodowym i prywatnym,
  • dowiedzieć się od specjalisty co w Twoim komunikowaniu się jest „nie tak”,
  • osiągać zamierzone rezultaty w porozumiewaniu się i to z różnymi ludźmi,
  • rozwinąć wachlarz umiejętności wykorzystywania najskuteczniejszych narzędzi komunikowania się w różnych sytuacjach – współpracy w zespole, dogadywaniu się z osobami z innych działów, w sytuacjach problemowych i informacyjnych,
  • dostać dużo feedbacku, wsparcia, wskazówek i humoru.

to TRENING efektywnej komunikacji jest dla Ciebie.


Szkolenie polecamy dla:
To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli: 

  • Twoi rozmówcy nie do końca Cię rozumieją lub Ty nie do końca rozumiesz rozmówców.
  • Używasz zbyt wielu słów do przekazania tego co masz na myśli.
  • Komunikowanie się z osobami z innych działów sprawia Ci trudności.
  • Twoje komunikaty wprowadzają spore zamieszanie.
  • Odczuwasz negatywne nastawienie w stosunku do osoby czy zadania.
  • Chcesz lepiej rozumieć innych i nawiązywać lepsze relacje.
  • Chcesz lepiej dogadywać się z tymi, których postrzegasz jako innych od siebie.
  • Zdarza się, że Twoi rozmówcy obrażają się na Ciebie za to co mówisz i unikają współpracy z Tobą.


Przygotowany przez nas trening, to połączone w spójny system najbardziej efektywne techniki i odkrycia:

  • nurtów psychologii społecznej,
  • psychologii eksperymentalnej,
  • terapii poznawczo-behawioralnej,
  • metod programowania lingwistycznego,
  • technik coachingowych.

 
PROGRAM SZKOLENIA:

MODUŁ I. OSOBOWOŚCIOWE ORAZ BEHAWIORALNE CZYNNIKI DOBREJ KOMUNIKACJI.
Umożliwimy Ci dokonanie analizy własnego profilu komunikacyjnego, który będzie jednym z elementów budowania Twojej samoświadomości i praktyczną pomocą w lepszych porozumiewaniu się z osobami, które uczestnicy spostrzegają, jako „różne” od siebie. 

  • Czteropolówka Junga – podnieś swoją samoświadomość, poznaj swoje mocne strony i ograniczenia (kwestionariusz stylu socjalno-komunikacyjnego).
  • Nauczysz się jak rozmawiać z tymi, których postrzegasz jako ‘innych’ od siebie.

MODUŁ II. ZESTAW KOMUNIKACYJNYCH NARZĘDZI W SYTUACJI WSPÓŁPRACY I KIEROWANIA.
Pokażemy jak możesz wpływać na interpretację komunikatów przez osoby z którymi rozmawiasz. W tej części treningu poznasz też takie sposób porozumiewania się, który zapobiega konfliktom oraz pozwala znaleźć rozwiązania godzące odmienne interesy. 

  • Jak uzyskać pewność, że zostaliśmy dobrze zrozumiani – pętla informacji?
  • Narzędzie odsłaniania intencji - eliminuj niebezpieczne nadinterpretacje w umyśle rozmówcy, wpływaj na interpretację swoich komunikatów przez rozmówcę (symulacja, ćwiczenie warsztatowe).
  • Interes czy stanowisko – poznaj psychologiczne mechanizmy osiągania celów (ćwiczenie w parach).
  • Rola globalnego słuchania we współpracy, jak słuchać efektywnie.
  • Parafraza potrzeb (wykład, ćwiczenie indywidualne).
  • Podsumowywanie, odzwierciedlanie (symulacja, ćwiczenia w parach).
  • Najgroźniejsze błędy i sposoby ich unikania lub naprawiania, zapobieganie konfliktom.

MODUŁ III. CO WPŁYWA NA ROZMOWĘ I MOŻLIWOŚĆ WPŁYWANIA NA ROZMÓWCĘ POPRZEZ DOPASOWANIE – METAPROGRAMY.
W tej części szkolenia nauczysz się poprzez angażujące ćwiczenia, jak dopasowywać komunikat w zależności od metaprogramu rozmówcy.  

  • W jaki sposób filtrujemy informacje i tworzymy własne strategie komunikacyjne?
  • Jak skonstruować komunikat w zależności od metaprogramu rozmówcy?
  • Trening używania najważniejszych metaprogramów:
    • opcje vs procedury,
    • ogólny vs konkretny,
    • od vs do,
    • ja vs inni.

MODUŁ IV. KOMUNIKOWANIE SIĘ W ZESPOLE ZADANIOWYM.
W tym module skupimy się na intensywnym treningu nabywania umiejętności skutecznego komunikowania się w zespole zadaniowym. Rozpoczniemy pracę od dwóch kluczowych umiejętności zapewniających współpracę – słuchania i przekazywania informacji.

  • Jak przekazywać złożone instrukcje?
  • Jak zgłaszać pomysły i rozwiązania?
  • Jak moderować dyskusję, aby nie dopuścić do chaosu i wypracować wnioski?
  • Jak wyrażać odmienną opinię, dezaprobatę, krytykę?
  • Jak wydawać polecenia?
  • Jak wyrażać się precyzyjnie?
  • Jak wyznaczać granice?
  • Jak udzielać informacji zwrotnej?

MODUŁ V. POROZUMIEWANIE SIĘ Z PARTNERAMI BIZNESOWYMI.
Wyeksponujemy techniki związane z odkrywaniem potrzeb klienta wewnętrznego i zewnętrznego oraz precyzji pozyskiwanych informacji. Poznasz też gry statusowe, ciekawe zjawisko społeczne o którym niechętnie się mówi, a które występuje zawsze i wszędzie. Poznasz tajniki świadomego stosowania gier statusowych i odpowiedniego ich dopasowywania do sytuacji. 

  • Kształtowanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi.
  • Poznawanie potrzeb klienta, i czym jest potrzeba? 
  • Co to znaczy patrzeć z perspektywy klienta?
  • Zadbaj o precyzję pozyskiwanych informacji.
  • Zjawisko statusu w relacjach biznesowych.
  • Gry statusowe – jak najlepiej je wykorzystać? (ćwiczenie warsztatowe)
  • Główne strategie w grach statusowych.
  • Jak postępować z nieczystymi chwytami w rozmowie – przerzucanie odpowiedzialności, generalizacja, niedookreślone rzeczowniki, czasowniki, czytanie w myślach, etc. (symulacja, dyskusja, ćwiczenia warsztatowe)?
  • Jak zmieniać kierunek rozmowy na konstruktywny dla obu stron?

MODUŁ VI. INTEGRACJA TREŚCI, DOŚWIADCZEŃ I ODKRYĆ.
Jak wdrażać nowo poznane techniki do codziennego życia? Jak najlepiej „skonsumować” wykonaną  pracę po szkoleniu – tym zajmiemy się na koniec?

  • Koło zmiany, czyli praktyczne narzędzie do wykorzystania w zaplanowaniu zmiany. Bez planu zmiana, bardzo rzadko się udaje!

 

Szkolenie prowadzi:
Katarzyna Poleszak-Jakubowska

Certyfikowany Coach EMCC EQA, skuteczny Trener biznesu, zrealizowała ponad 900 dni szkoleniowych oraz 400 dni działań doradczych. Poruszający mówca, członek Toastmasters International, pasjonatka nowoczesnej retoryki, umiejętności przemawiania, wystąpień publicznych i skutecznych rozmów, specjalizuje się także w rozwoju kompetencji menedżerskich i przywódczych w tym coachingowej kultury zarządzania, podnoszenia efektywności komunikacji i sprzedaży.

 

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Certyfikaty ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi.

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...)

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Formy prowadzenia działalności gospodarczej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Formy prowadzenia działalności gospodarczej>>> Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości (...)

Jak prowadzić skuteczną komunikację wewnętrzną w placówce medycznej i jak stworzyć motywacyjne oraz
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjenta w całym cyklu opieki medycznej>>> Program szkolenia jest efektem szeregu przeprowadzonych analiz, badań (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Trening efektywnej komunikacji w biznesie, Szkolenie Interpersonalne, Zarządzanie, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, wywieranie wpływu, negocjacje, menedżerskie, . zamkniete

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.