Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-28

Było:1480zł

Jest:1380zł

Podstawowe informacje

Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:
Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich>>>

 

Głównym celem szkolenia jest zaopatrzenie trenerów biznesu w narzędzia i metody pracy trenerskiej, które będą niezbędne podczas realizacji szkoleń. 

 

Korzyści dla uczestników szkolenia:

  • Poznanie metod ciągłego doskonalenia się trenera, które mają wpływ na jakość i atrakcyjność przygotowywanych szkoleń.
  • Uczestnicy będą mieli możliwość przeprowadzenia fragmentu szkolenia, po którym każdy uczestnik otrzyma feedbeck od pozostałych uczestników szkolenia, a następnie otrzyma rzetelną i kompetentną informację zwrotną od trenera prowadzącego, który wskaże mocne strony w rozwoju kompetencji trenerskich uczestnika, jak również wskaże obszary do rozwoju i dalszej pracy.
  • Uczestnicy otrzymają nagrania swoich wystąpień, które będą stanowić materiał wyjściowy do planowania kolejnych działań rozwojowych.

 

Szkolenie kierowane jest przede wszystkim do:

  • Trenerów biznesu stawiających pierwsze kroki w swoim zawodzie.
  • Osób chcących podjąć się wykonywania zawodu trenera w sposób świadomy i odpowiedzialny.
  • Trenerów wewnętrznych w organizacjach.
  • Osób przygotowujących się do objęcia stanowiska trenera wewnętrznego.
  • Osób nastawionych na rozwój osobisty i zawodowy.

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów popartych krótkimi mini-wykładami, podczas których przekazywane będą niezbędne treści teoretyczne. Charakter zajęć ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do aktywnego udziału, poprzez pracę w grupach, liczne ćwiczenia, dyskusje, burze mózgów, analizę przypadków, symulacje realnych sytuacji / zachowań. Szkolenie nastawione jest na naukę w praktyce.

 

PROGRAM SZKOLENIA:

I. MISTRZOSTWO OSOBISTE TRENERA

    • Model kompetencji trenerskich.
    • Cele osobiste kontra i cele zawodowe trenera.
    • Ciągły proces doskonalenia się trenera – skąd czerpać wiedzę, narzędzia, metody, kierunki poszerzania wiedzy i umiejętności.
    • Co daje trenerowi informacja zwrotna – jak ją przyjąć i wykorzystać do rozwoju w pracy trenera?
    • Kodeks etyki PSTB. Etyka zawodu trenera - rola i odpowiedzialność trenera za efektywność szkoleń.
    • Jak nie poddać się rutynie?
    • Sukces a poczucie wiary we własne możliwości.

II. BADANIE POTRZEB SZKOLENIOWYCH. METODY ANALIZY POTRZEB SZKOLENIOWYCH W ORGANIZACJI

    • Ustalenie deficytu konkretnych umiejętności pracowników na wszystkich szczeblach.
    • Określenie luk kompetencyjnych pracowników według najnowszych narzędzi:

  •    konsultacje osobiste i grupy fokusowe,
  •    testy kompetencyjne,
  •    ankiety,
  •    obserwacje stanowiskowe,
  •    techniki tajemniczego klienta,
  •     badanie poziomu satysfakcji klienta/interesanta,
  •     oceny okresowe pracowników,
  •     ocena 360 stopni,
  •     oceny kompetencji i kwalifikacji zawodowych  metodologią Assessment Center (AC) i Development Center (DC),
  •     wywiad ustrukturalizowany, zorientowany na zachowania.

III. PRZYGOTOWANIE DO SZKOLENIA

    • Ustalenie oraz przedstawienie celów szkolenia.
    • Konstrukcja programu szkolenia.
    • Opracowanie scenariusza szkolenia – czy zawsze jest potrzebny?
    • Przygotowanie materiałów oraz ćwiczeń – podstawowe zasady.
    • Przygotowanie prezentacji multimedialnej – kiedy ona jest potrzebna?
    • Przygotowanie sali szkoleniowej.
    • Odpowiedni dobór sali.
    • Ustawienie krzeseł, flipchartu, stołu, cateringu.
    • Wybór narzędzi wspierających szkolenie m.in. kolorowe kartki, posity, markery.

IV. TRENING UMIEJĘTNOŚCI TRENERSKICH

    • Jak zarządzać pierwszym wrażeniem? Rozpoczynanie szkolenia wykorzystując techniki budowania pozytywnego wizerunku. Umiejętność skupienia uwagi uczestników.
    • Podstawa sukcesu - przygotowanie się do szkolenia - segmentacja słuchaczy.
    • Dlaczego warto ustalić z grupą zasady współpracy. Jakie są korzyści z ustanowienia granic, a jakie konsekwencje ich braku.
    • Zasady podziału przekazywanych treści na moduły według cyklu Colba: pokaż – powiedz - przećwicz.
    • Zarządzanie czasem w trakcie szkolenia.
    • Zasady aranżacji miejsca szkolenia i doboru efektywnych pomocy szkoleniowych.
    • Zarządzanie czasem szkolenia.
    • Rola podsumowań i zakończenia szkolenia.

V. METODY PRACY Z GRUPĄ

    • Grupa — suma indywidualności czy homogeniczny organizm?
    • Doskonalenie zarządzania procesem grupowym.
    • Cechy i warunki procesu grupowego.
    • Planowanie i kierowanie pracą grupy.
    • Jak uczą się dorośli ? – elementy andragogiki.
    • Wzbudzanie zainteresowania i angażowanie uczestników.
    • Docenianie – narzędzie angażowania w pracę grupową.
    • Rola trenera w kształtowaniu procesu grupowego – przywilej kontra odpowiedzialność.

VI. KOMUNIKACJA W PROCESIE GRUPOWYM

    • Pytania, jako narzędzie stymulowania aktywności grupy.
    • Efektywne słuchanie uczestników.
    • Trzy perspektywy w komunikacji.
    • Metody budowania argumentacji - stosowania języka perswazji. Metody wywierania wpływu.
    • Asertywność – podstawa dobrej komunikacji.
    • Pozytywna interakcja z grupą oparta na relacji dorosły-dorosły według Analizy Transakcyjnej Erica Berne'a
    • Zasady dopasowania metody pracy do celu modułu lub szkolenia – praca w małych grupach, burza mózgów.
    • Praca z analogią, metaforą, cytatem i humorem jako skutecznymi narzędziami komunikacji.
    • Skutki dostrzegania działań pozytywnych. Za co chwalić? Jak chwalić? Zasady stosowania pozytywnego feedbacku.
    • Umiejętność prowadzenia rozmowy oceniającej - kiedy negatywna ocena może być motywująca? Feedback motywujący i korygujący.
    • Radzenie sobie ze stresem w pracy z grupą.

VII. METODY I NARZĘDZIA PROJEKTOWANIE SZKOLENIA INTERAKTYWNEGO - WARSZTAT TRENERSKI

    • Profesjonalne kryteria budowy warsztatu narzędzi oraz  metod realizacji procesu szkoleniowego trenera.
    • Gry, symulacje i treningi.
    • Metody i narzędzia myślenia lateralnego.
    • Heurystyki – zbiór  twórczych metod rozwiązywania problemów.
    • Case study.
    • Formy pracy indywidualnej i grupowej: burza mózgów, dyskusja, praca w grupach.
    • Dobór narzędzi do celu szkolenia.
    • Dobór narzędzi kontra rezultaty szkolenia.
    • Autorskie metody i narzędzia pracy trenera.

VIII. PRACA Z OPOREM I SYTUACJE TRUDNE  

    • Umiejętność posługiwania się językiem korzyści.
    • Zachęcanie do rozmowy – metody angażowania uczestnika szkolenia.
    • Jak trener może w sposób niezamierzony prowokować trudne sytuacje?
    • Jak pracować z negatywnym nastawieniem do szkolenia - budowanie pozycji.
    • Metody pracy, kiedy w grupie są koalicje - sposoby pozyskiwania sojuszników.
    • Radzenia sobie z konfliktem w grupie - elementy zarządzania konfliktem.
    • Sposoby rozładowywania napięć w grupie.
    • Katalog trudnych sytuacji szkoleniowych.
    • Praktyczne ćwiczenia w radzeniu sobie w sytuacjach trudnych.


IX. WARSZTAT MISTRZA - SESJA FEEDBACKOWA
W trakcie sesji feedbackowej każdy z uczestników poprowadzi fragment szkolenia zgodnie z cyklem Colba. Osoby nie prowadzące w danym momencie szkolenia będą odgrywały uczestników.
Wystąpienie zostanie nagrane, a następnie odtworzone tak by mógł je ocenić sam występujący, a także pozostali uczestnicy. Analiza zakończy się pogłębionym feedbackiem trenera prowadzącego.
    • Modelowanie procesu szkoleniowego w wybranym obszarze
    • Próbki szkoleń – prezentacja na forum grupy
    • Przyjmowanie  informacji zwrotnej
    • Doskonalenie  działań szkoleniowych.

 

Szkolenie prowadzi:

Agnieszka Nowicka-Przyborska

Dyplomowany trener biznesu. Doświadczony menager w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Doświadczenie zdobyte w firmach ogólnopolskich w sektorze B2B oraz klienta indywidualnego, na stanowiskach: Doradca Prezesa ds. Zarządzania i Wizerunku, Dyrektor Oddziału, Dyrektor Handlowy Regionu, Z-ca Dyrektora Oddziału Regionalnego, Kierownik Działu Zarządzania Sprzedażą i Marketingu.


W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy  kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia). Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi.

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...)

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich>>> Głównym celem szkolenia jest zaopatrzenie trenerów biznesu w narzędzia i metody (...)

Formy prowadzenia działalności gospodarczej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Formy prowadzenia działalności gospodarczej>>> Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich, Szkolenie Biznesowe, Interpersonalne, trenerskie, zarządzanie zespołem, autoprezentacja, efektywna komunikacja, kreatywność, komunikacja wewnętrzna, . otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.