Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

TRADE MARKETING. Metody wsparcia wzrostu sprzedaży

  • Termin: 2023-06-15 - 2023-06-16
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: Rabat obowiązuje przy przesłaniu zgłoszenia do 05.05.2023r. 1980.00 1880 zł (First Minute -100złRabat obowiązuje przy przesłaniu zgłoszenia do 05.05.2023r.)
  • Cena brutto: 2312.40 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • 01-634 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Słowackiego 22/LN1
  • Telefon: 22 877 38 43, 22 877 38 44
  • Email: firma@bonavigator.pl
  • www: www.bonavigator.pl
Firma szkoleniowa B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Cele szkolenia:

W trakcie szkolenia z trade marketingu:

  • Na podstawie wielu case'ów biznesowych zdiagnozujesz potrzeby marek, grup produktowych w zakresie wsparcia sprzedaży i przećwiczysz definiowanie celów trade marketingowych.
  • Nauczysz się dobierać techniki promocyjne do stawianych celów.
  • Poznasz wiele inspirujących przykładów z rynku, z dużych i średnich organizacji z kraju i zagranicy.
  • Dowiesz się kiedy naprawdę warto użyć ceny do wsparcia sprzedaży.
  • W specjalnym module zdobędziesz umiejętność oceny potencjału sklepu internetowego i poznasz narzędzia trade marketingowe jakie możesz wykorzystać do wsparcia sprzedaży w kanale on-line.
  • Pobudzisz wyobraźnię i uwolnisz swoją kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań wspierających sprzedaż.
  • Zaprojektujesz działania promocyjne i sprawdzisz czy jest w nich potencjał.

Program szkolenia

1. WPROWADZENIE DO TRADE MARKETINGU

  • Zdefiniowanie pojęcia i funkcje trade marketingu
  • Gotowość organizacji do działań trade marketingowych
  • Kto wspiera sprzedaż - marketing czy sprzedaż?
  • Trade marketing - coś daję, ale i oczekuję czegoś w zamian

2. DIAGNOZA RZECZYWISTOŚCI - JAK PRZYSTĄPIĆ DO PROJEKTOWANIA DZIAŁAŃ TRADE MARKETINGOWYCH

  • Czynniki wpływające na projektowanie i kształt działań trade marketingowych
  • Odbiorcy aktywności: B2B i B2C
  • Obszary do diagnozy

3. DEFINIOWANIE CELÓW TRADE MARKETINGOWYCH

  • Mechanizmy promocyjne
  • Dobór mechanizmu do fazy życia marki  /produktu

4. CENA JAKO PODSTAWOWE NARZĘDZIE WSPARCIA SPRZEDAŻY

  •  Czytanie komunikatów rynkowych
  • Kiedy strategia niskich cen ma sens
  • Działania towarzyszące obniżaniu ceny - czyli jak zwiększyć skuteczność akcji i zaangażowanie klientów, aby obniżka cen była opłacalna

5. TECHNIKI PROMOCYJNE I ICH ZASTOSOWANIE

  • Narzędzia stosowane w relacjach B2B
  • Narzędzia stosowane w relacjach B2C - wachlarz promocji konsumenckich, konkursy, loterie, programy lojalnościowe, kolekcje, edycje limitowane, samplingi, wykorzystanie opakowań, itp.

6. JAK DOBRZE SPRZEDAĆ PROMOCJĘ, CZYLI O BUDOWANIU KOMUNIKATÓW W TRADE MARKETINGU

  • Jaki komunikat sprzedaje a jaki nie
  • Aspekty psychologiczne

7. EKSPOZYCJA I DZIAŁANIA MERCHANDISINGOWE

  • Budowanie ekspozycji: jak i dlaczego
  • Wybór lokalizacji dla produktu
  • Second placement - zasady tworzenia i znaczenie

8. INTERNET JAKO NOWY KANAŁ DYSTRYBUCJI

  • Specyfika kanału on-line - czyli co warto wiedzieć o e-commerce
  • Jak określić potencjał sklepu internetowego
  • Ścieżka zakupowa klienta w internecie

9. DZIAŁANIA TRADE MARKETINGOWE W KANALE ON-LINE

  • Merchandising on-line
  • Narzędzia trade marketingowe
  • Pomiar działań

10. POMIAR DZIAŁAŃ I OCENA EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ TRADE MARKETINGOWYCH

Na pewno zainteresują Cię też inne propozycje szkoleniowe dla managerów i specjalistów marketingu. Znajdziesz je w kategorii "Szkolenia marketing". Wystarczy kliknąć.

  • sala szkoleniowa w Warszawie
  • Warszawa
  • woj. Mazowieckie
  • IZABELA BOHDAN-TALMONT
  • Trener i ekspert B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
  • Więcej
 IZABELA BOHDAN-TALMONT
Termin: 2023-04-20 - 2023-04-21
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1980.00 zł

Najnowsze szkolenia:

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Gospodarka magazynowa. System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa.logistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodark

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. ...

Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów. Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga pr

PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu.

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA (szkolenie zamknięte)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie standardy obsługi klienta. Przygotowane i prowadzone przez ekspertów marki 3T (Train the Traders). Szkolenie standardy obsługi klienta uczy najlepszych i sprawdzonych standardów obsługi klienta w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym i emai

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta. Cele szkolenia: Pogłębienie wiedzy na temat sposobów budowania długotrwałych relacji z klientami. Pogłębieniu umiejętności docierania do rzeczywistych potrzeb i oczekiwań klientów.

DESIGN THINKING I SERVICE DESIGN
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Design Thinking to metoda, która wspiera i systematyzuje pracę zespołów nad kreatywnymi pomysłami.

Facebook marketing [szkolenie online]
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Facebook marketing, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych na największym serwisie społecznościowym, jakim jest Facebook, który do tej pory w samej tylko Polsce zgromadził wokół siebie ponad...

Analiza rynku dla Product Managera [szkolenie online]
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Podczas szkolenia online "Analiza rynku dla Product Managera" poznasz kluczowe aspekty rynkowe, jakie należy przeanalizować , aby skutecznie zarządzać produktem / grupą produktów oraz przygotować i wdrażać skuteczne strategie produktowe.

Więcej...

Najnowsze kursy:

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa. Kluczową kwestią dlalogistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa.

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga przynajmniej trzech podstawowych rzeczy: wiedzy ekonomicznej o ...

Facebook marketing [szkolenie online]
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Facebook marketing, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych na największym serwisie społecznościowym, jakim jest Facebook, który do tej pory w samej tylko Polsce zgromadził wokół siebie ponad...

Analiza rynku dla Product Managera [szkolenie online]
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Podczas szkolenia online "Analiza rynku dla Product Managera" poznasz kluczowe aspekty rynkowe, jakie należy przeanalizować , aby skutecznie zarządzać produktem / grupą produktów oraz przygotować i wdrażać skuteczne strategie produktowe.

Proces projektowania i wdrażania nowego produktu [szkolenie online]
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Jak w czasie kryzysu i po nim sprawnie i skutecznie wprowadzić produkt na rynek? To pytanie, przed którym staną managerowie marketingu. Jak zmienią się oczekiwania i potrzeby konsumentów i klientów?

KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Kierowanie Zespołem Pracowniczym" jest odpowiedzią na Twoje dzisiejsze potrzeby jako współczesnego managera zespołu pracowniczego - lidera w szybko zmieniającej się biznesowej rzeczywistości.

SOCIAL MEDIA MARKETING. Szkolenie dla zarządzających wizerunkiem i sprzedażą w mediach społecznościo
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Podczas szkolenia "Social media w marketingu" nauczysz się aktywnie prowadzić profil społecznościowy firmy i dzięki temu, znaleźć nowych klientów, docierając do nich z reklamą.

PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu.

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.

SUPPLY CHAIN MANAGEMENT (SCM). Zarządzanie łańcuchem dostaw
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Supply chain management (SCM), to specjalistyczne szkolenie poświęcone tworzeniu i zarządzaniu łańcuchem dostaw.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



TRADE MARKETING. Metody wsparcia wzrostu sprzedaży, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, handlowe, biznesowe, sprzedaż, handlowe, marketing/reklama, zarządzanie sprzedażą, Warszawa. otwarte

© 2010 - 2023 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.