Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2019-07-21

Było:1580zł

Jest:1480zł

Podstawowe informacje

TRADE MARKETING. Metody wsparcia wzrostu sprzedaży

  • Termin: 2019-09-26 - 2019-09-27
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: 1980.00 1881.00 zł (Rabat -5%)
  • Cena brutto: 2313.63 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • 03-274 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Kopijników 67C
  • Telefon: 22 877 38 43, 22 877 38 44
  • Email: firma@bonavigator.pl
  • www: www.bonavigator.pl
Firma szkoleniowa B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Cele szkolenia:

W trakcie szkolenia z trade marketingu:

  • Na podstawie wielu case'ów biznesowych zdiagnozujesz potrzeby marek, grup produktowych w zakresie wsparcia sprzedaży i przećwiczysz definiowanie celów trade marketingowych.
  • Nauczysz się dobierać techniki promocyjne do stawianych celów.
  • Poznasz wiele inspirujących przykładów z rynku, z dużych i średnich organizacji z kraju i zagranicy.
  • Dowiesz się kiedy naprawdę warto użyć ceny do wsparcia sprzedaży.
  • W specjalnym module zdobędziesz umiejętność oceny potencjału sklepu internetowego i poznasz narzędzia trade marketingowe jakie możesz wykorzystać do wsparcia sprzedaży w kanale on-line.
  • Pobudzisz wyobraźnię i uwolnisz swoją kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań wspierających sprzedaż.
  • Zaprojektujesz działania promocyjne i sprawdzisz czy jest w nich potencjał.

Program szkolenia

1. WPROWADZENIE DO TRADE MARKETINGU

  • Zdefiniowanie pojęcia i funkcje trade marketingu
  • Gotowość organizacji do działań trade marketingowych
  • Kto wspiera sprzedaż - marketing czy sprzedaż?
  • Trade marketing - coś daję, ale i oczekuję czegoś w zamian

2. DIAGNOZA RZECZYWISTOŚCI - JAK PRZYSTĄPIĆ DO PROJEKTOWANIA DZIAŁAŃ TRADE MARKETINGOWYCH

  • Czynniki wpływające na projektowanie i kształt działań trade marketingowych
  • Odbiorcy aktywności: B2B i B2C
  • Obszary do diagnozy

3. DEFINIOWANIE CELÓW TRADE MARKETINGOWYCH

  • Mechanizmy promocyjne
  • Dobór mechanizmu do fazy życia marki  /produktu

4. CENA JAKO PODSTAWOWE NARZĘDZIE WSPARCIA SPRZEDAŻY

  •  Czytanie komunikatów rynkowych
  • Kiedy strategia niskich cen ma sens
  • Działania towarzyszące obniżaniu ceny - czyli jak zwiększyć skuteczność akcji i zaangażowanie klientów, aby obniżka cen była opłacalna

5. TECHNIKI PROMOCYJNE I ICH ZASTOSOWANIE

  • Narzędzia stosowane w relacjach B2B
  • Narzędzia stosowane w relacjach B2C - wachlarz promocji konsumenckich, konkursy, loterie, programy lojalnościowe, kolekcje, edycje limitowane, samplingi, wykorzystanie opakowań, itp.

6. JAK DOBRZE SPRZEDAĆ PROMOCJĘ, CZYLI O BUDOWANIU KOMUNIKATÓW W TRADE MARKETINGU

  • Jaki komunikat sprzedaje a jaki nie
  • Aspekty psychologiczne

7. EKSPOZYCJA I DZIAŁANIA MERCHANDISINGOWE

  • Budowanie ekspozycji: jak i dlaczego
  • Wybór lokalizacji dla produktu
  • Second placement - zasady tworzenia i znaczenie

8. INTERNET JAKO NOWY KANAŁ DYSTRYBUCJI

  • Specyfika kanału on-line - czyli co warto wiedzieć o e-commerce
  • Jak określić potencjał sklepu internetowego
  • Ścieżka zakupowa klienta w internecie

9. DZIAŁANIA TRADE MARKETINGOWE W KANALE ON-LINE

  • Merchandising on-line
  • Narzędzia trade marketingowe
  • Pomiar działań

10. POMIAR DZIAŁAŃ I OCENA EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ TRADE MARKETINGOWYCH

Na pewno zainteresują Cię też inne propozycje szkoleniowe dla managerów i specjalistów marketingu. Znajdziesz je w kategorii "Szkolenia marketing". Wystarczy kliknąć.

  • sala szkoleniowa w Warszawie
  • Warszawa
  • woj. Mazowieckie
  • IZABELA BOHDAN-TALMONT
  • Trener i ekspert B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
  • Więcej
 IZABELA BOHDAN-TALMONT
Termin: 2019-06-27 - 2019-06-28
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1980.00 1881 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2019-11-25 - 2019-11-26
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1980.00 1881 zł (Rabat -5%)

-5%

Najnowsze szkolenia:

SZTUKA TWARDYCH NEGOCJACJI
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Jedyne w Polsce szkolenie z zakresu twardych negocjacji. Twarde negocjacje są ...

Zarządzanie i Obrót Paletami w Standardzie EPAL, UIC, EUR
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Zarządzanie i obrót paletami w standardzie EPAL, UIC, EUR" umożliwia zdobycie wiedzy jak organizować gospodarkę paletową dla palet EPAL/EUR, kiedy wybrać rozwiązania alternatywne np. poole kolorowe (CHEP, LPR, IPP) lub ...

Informacja zwrotna (feedback) w zarządzaniu zespołami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Informacja zwrotna (feedback) jednym z najważniejszych narzędzi managerskich wykorzystywanych w zarządzaniu zespołem pracowniczym. Trudno wyobrazić sobie managera profesjonalnie i skutecznie kierującego podwładnymi, który nie wykorzystuje "siły"...

MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW. Sposoby motywowania, skuteczne metody i techniki dla managera
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Nasze szkolenie z motywowania pracowników to praktyczny warsztat realizowany w formule "praktycy biznesu dla praktyków", który dostarcza wiedzy, umiejętności i najnowszych rozwiązań w zakresie skutecznych sposobów motywowania pracowników.

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Gospodarka magazynowa. System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa.logistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodark

ZARZĄDZANIE DOSTAWCAMI. Szkolenie dla Działu Zakupów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zarządzanie Dostawcami. Szkolenie dla Działów Zakupów przygotowaliśmy z myślą o wszystkich menedżerach, specjalistach, pracownikach, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności i kompetencje związane z zarządzaniem zakupami.

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.

PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

W trakcie zajęć:Dowiesz się w jaki sposób polityka cenowa wpływa na funkcjonowanie Twojej firmy. Dowiesz się jak wygląda proces decyzyjny przy ustalaniu cen i jakie są metody kształtowania cen.

Korespondencja biznesowa w języku polskim i angielskim
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy manager i specjalista komunikuje się pisemnie ze swoimi współpracownikami, przełożonymi, podwładnymi, klientami i bardzo często z urzędami. Codziennie piszemy e-maile, przygotowujemy dokumenty, oferty, listy, odpowiedzi na pisma...

OBIEKCJE KLIENTA. PRAKTYCZNE METODY ZBIJANIA OBIEKCJI KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Obiekcje najczęściej traktuje się jako sygnał gotowości zakupowej klienta. Od tego czy sprzedawcy uda się poradzić z nimi zależy to czy sprzedaż zostanie domknięta z powodzeniem.Warto zadbać o to, aby obiekcje klienta zostały potraktowane poważnie..

Więcej...

Najnowsze kursy:

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa. Kluczową kwestią dlalogistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa.

ZARZĄDZANIE DOSTAWCAMI. Szkolenie dla Działu Zakupów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zarządzanie Dostawcami. Szkolenie dla Działów Zakupów przygotowaliśmy z myślą o wszystkich menedżerach, specjalistach, pracownikach, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności i kompetencje związane z zarządzaniem zakupami.

PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w han
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Narzędzia promocji sprzedaży są chętnie stosowane przez marketerów i działy handlowe w kanałach tradycyjnych i...

NETWORKING HANDLOWY. Wszystko o wykorzystaniu networkingu w sprzedaży
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Networking jest umiejętnością budowania osobistej sieci kontaktów w celu wzajemnej wymiany informacji, możliwości i kontaktów np. biznesowych. Ze względu na swój relacyjny charakter networking staje się niezwykle ważnych, wręcz nie zastąpionym...

MANAGER ZESPOŁU COACHEM. Jak wykorzystać coaching w zarządzaniu pracownikami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Nasze doświadczenie w pracy z managerami różnych szczebli pokazuje prostą zależność - im bardziej kompetentny i przygotowany do pełnienia swojej roli manager - tym bardziej efektywny i wydajny staje się jego zespół.

MANAGER SPRZEDAŻY COACHEM. Jak wykorzystać coaching w zarządzaniu handlowcami?
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy manager sprzedaży dąży do zbudowania jak najskuteczniejszego zespołu handlowców. Jeżeli jesteś managerem zespołu sprzedażowego i zależy ci na pracy nad zaangażowaniem Twoich handlowców, na podnoszeniu motywacji podległego zespołu...

NEGOCJACJE W BIZNESIE i SPRZEDAŻY. Szkolenie zaawansowane
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Negocjacje w Biznesie i Sprzedaży. Szkolenie zaawansowane" jest przeznaczone dla doświadczonych managerów i specjalistów, którzy wykorzystują swoje kompetencje negocjacyjne w pracy zawodowej.

Zarządzanie Łańcuchem Dostaw (Supply Chain Management)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zarządzanie Łańcuchem Dostaw (Supply Chain Management) - zapraszamy na specjalistyczne szkolenie poświęcone tworzeniu i zarządzaniu łańcuchami dostaw. Szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich menedżerów i specjalistów związanych z zarządzaniem

NEGOCJACJE W BIZNESIE
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Negocjacje w biznesie wymagają wysokich umiejętności, które decydują o tym, czy osiągniesz korzyści prowadząc ważny projekt lub podpiszesz nowy kontrakt z klientem. Czy zdarzyło się, że podczas spotkań Twój partner biznesowy, wiedział o Tobie ...

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



TRADE MARKETING. Metody wsparcia wzrostu sprzedaży, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, handlowe, biznesowe, sprzedaż, handlowe, marketing/reklama, zarządzanie sprzedażą, Warszawa. otwarte

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.