Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2019-11-17

Było:1750zł

Jest:1490zł

Podstawowe informacje

TRADE MARKETING. Metody wsparcia wzrostu sprzedaży

  • Termin: 2019-11-25 - 2019-11-26
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: 1980.00 1881.00 zł (Rabat -5%)
  • Cena brutto: 2313.63 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

  • 03-274 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Kopijników 67C
  • Telefon: 22 877 38 43, 22 877 38 44
  • Email: firma@bonavigator.pl
  • www: www.bonavigator.pl
Firma szkoleniowa B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Cele szkolenia:

W trakcie szkolenia z trade marketingu:

  • Na podstawie wielu case'ów biznesowych zdiagnozujesz potrzeby marek, grup produktowych w zakresie wsparcia sprzedaży i przećwiczysz definiowanie celów trade marketingowych.
  • Nauczysz się dobierać techniki promocyjne do stawianych celów.
  • Poznasz wiele inspirujących przykładów z rynku, z dużych i średnich organizacji z kraju i zagranicy.
  • Dowiesz się kiedy naprawdę warto użyć ceny do wsparcia sprzedaży.
  • W specjalnym module zdobędziesz umiejętność oceny potencjału sklepu internetowego i poznasz narzędzia trade marketingowe jakie możesz wykorzystać do wsparcia sprzedaży w kanale on-line.
  • Pobudzisz wyobraźnię i uwolnisz swoją kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań wspierających sprzedaż.
  • Zaprojektujesz działania promocyjne i sprawdzisz czy jest w nich potencjał.

Program szkolenia

1. WPROWADZENIE DO TRADE MARKETINGU

  • Zdefiniowanie pojęcia i funkcje trade marketingu
  • Gotowość organizacji do działań trade marketingowych
  • Kto wspiera sprzedaż - marketing czy sprzedaż?
  • Trade marketing - coś daję, ale i oczekuję czegoś w zamian

2. DIAGNOZA RZECZYWISTOŚCI - JAK PRZYSTĄPIĆ DO PROJEKTOWANIA DZIAŁAŃ TRADE MARKETINGOWYCH

  • Czynniki wpływające na projektowanie i kształt działań trade marketingowych
  • Odbiorcy aktywności: B2B i B2C
  • Obszary do diagnozy

3. DEFINIOWANIE CELÓW TRADE MARKETINGOWYCH

  • Mechanizmy promocyjne
  • Dobór mechanizmu do fazy życia marki  /produktu

4. CENA JAKO PODSTAWOWE NARZĘDZIE WSPARCIA SPRZEDAŻY

  •  Czytanie komunikatów rynkowych
  • Kiedy strategia niskich cen ma sens
  • Działania towarzyszące obniżaniu ceny - czyli jak zwiększyć skuteczność akcji i zaangażowanie klientów, aby obniżka cen była opłacalna

5. TECHNIKI PROMOCYJNE I ICH ZASTOSOWANIE

  • Narzędzia stosowane w relacjach B2B
  • Narzędzia stosowane w relacjach B2C - wachlarz promocji konsumenckich, konkursy, loterie, programy lojalnościowe, kolekcje, edycje limitowane, samplingi, wykorzystanie opakowań, itp.

6. JAK DOBRZE SPRZEDAĆ PROMOCJĘ, CZYLI O BUDOWANIU KOMUNIKATÓW W TRADE MARKETINGU

  • Jaki komunikat sprzedaje a jaki nie
  • Aspekty psychologiczne

7. EKSPOZYCJA I DZIAŁANIA MERCHANDISINGOWE

  • Budowanie ekspozycji: jak i dlaczego
  • Wybór lokalizacji dla produktu
  • Second placement - zasady tworzenia i znaczenie

8. INTERNET JAKO NOWY KANAŁ DYSTRYBUCJI

  • Specyfika kanału on-line - czyli co warto wiedzieć o e-commerce
  • Jak określić potencjał sklepu internetowego
  • Ścieżka zakupowa klienta w internecie

9. DZIAŁANIA TRADE MARKETINGOWE W KANALE ON-LINE

  • Merchandising on-line
  • Narzędzia trade marketingowe
  • Pomiar działań

10. POMIAR DZIAŁAŃ I OCENA EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ TRADE MARKETINGOWYCH

Na pewno zainteresują Cię też inne propozycje szkoleniowe dla managerów i specjalistów marketingu. Znajdziesz je w kategorii "Szkolenia marketing". Wystarczy kliknąć.

  • sala szkoleniowa w Warszawie
  • Warszawa
  • woj. Mazowieckie
  • IZABELA BOHDAN-TALMONT
  • Trener i ekspert B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
  • Więcej
 IZABELA BOHDAN-TALMONT

Najnowsze szkolenia:

PRAWO TRANSPORTOWE DLA LOGISTYKÓW I SPEDYTORÓW
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Współcześnie na rynku wygrywa się dysponując lepszymi łańcuchami dostaw. "Krwioobiegiem" łańcucha dostaw jest transport. Żadna firma nie może egzystować bez "krwioobiegu" jakim jest ten system.

ZARZĄDZANIE EKSPORTEM. Strategie i najlepsze praktyki
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie adresowane jest do wszystkich osób prowadzących lub planujących działania eksportowe. Szczególnie zatrudnionych na poziomie operacyjnym "medium level". Szkolenie w sposób praktyczny ma poszerzyć wiedzę pracowników odpowiadających i zarządza

Informacja zwrotna (feedback) w zarządzaniu zespołami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Informacja zwrotna (feedback) jednym z najważniejszych narzędzi managerskich wykorzystywanych w zarządzaniu zespołem pracowniczym. Trudno wyobrazić sobie managera profesjonalnie i skutecznie kierującego podwładnymi, który nie wykorzystuje "siły"...

MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW. Sposoby motywowania, skuteczne metody i techniki dla managera
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Nasze szkolenie z motywowania pracowników to praktyczny warsztat realizowany w formule "praktycy biznesu dla praktyków", który dostarcza wiedzy, umiejętności i najnowszych rozwiązań w zakresie skutecznych sposobów motywowania pracowników.

ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności niezbędnych do nowoczesnego kierowania procesem organizacji i realizacji polityki zakupowej przedsiębiorstwa.

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Gospodarka magazynowa. System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa.logistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodark

ZARZĄDZANIE DOSTAWCAMI. Szkolenie dla Działu Zakupów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zarządzanie Dostawcami. Szkolenie dla Działów Zakupów przygotowaliśmy z myślą o wszystkich menedżerach, specjalistach, pracownikach, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności i kompetencje związane z zarządzaniem zakupami.

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ I STRATEGIE SPRZEDAŻY W SEGMENCIE B2B
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie "Zarządzanie sprzedażą i strategie sprzedaży w segmencie B2B" jest warsztatem, prowadzonym przez trenera praktyka biznesu, Pana Marka Pieńkowskiego, eksperta w zarządzaniu sprzedażą w branży B2B.

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.

PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

W trakcie zajęć:Dowiesz się w jaki sposób polityka cenowa wpływa na funkcjonowanie Twojej firmy. Dowiesz się jak wygląda proces decyzyjny przy ustalaniu cen i jakie są metody kształtowania cen.

Więcej...

Najnowsze kursy:

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.

GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System logistyczny przedsiębiorstwa to jedna z podstaw sprawnego, konkurencyjnego, rozwijającego się przedsiębiorstwa. Kluczową kwestią dlalogistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa.

ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności niezbędnych do nowoczesnego kierowania procesem organizacji i realizacji polityki zakupowej przedsiębiorstwa.

ZARZĄDZANIE DOSTAWCAMI. Szkolenie dla Działu Zakupów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zarządzanie Dostawcami. Szkolenie dla Działów Zakupów przygotowaliśmy z myślą o wszystkich menedżerach, specjalistach, pracownikach, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności i kompetencje związane z zarządzaniem zakupami.

ZAMYKANIE SPRZEDAŻY. DOMYKANIE KLIENTA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Największy odsetek utraconych szans sprzedaży wynika z braku lub niewłaściwego zamknięcia procesu sprzedaży.Symptomy braku zamknięcia sprzedaży (domknięcia klienta) to np.: dobrze przeprowadzone rozmowy handlowe, z których nic nie wynika...

STORYTELLING W SPRZEDAŻY
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Storytelling jest nowoczesną i niebanalną metodą sprzedaży, której opanowanie i stosowanie wpływa na zwiększenie skuteczności działań prowadzonych przez handlowca wobec klientów.

PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

W trakcie zajęć:Dowiesz się w jaki sposób polityka cenowa wpływa na funkcjonowanie Twojej firmy. Dowiesz się jak wygląda proces decyzyjny przy ustalaniu cen i jakie są metody kształtowania cen.

ZARZĄDZANIE ZAPASAMI. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga przynajmniej trzech podstawowych rzeczy: wiedzy ekonomicznej o ...

Zarządzanie przez Cele (MBO - Management by Objectives)
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Zarządzanie Przez Cele - (ang. MBO - Management by Objectives) jest jedną z metod kierowania przedsiębiorstwem i pracownikami. Menedżer wykorzystujący w swojej pracy Zarządzanie Przez Cele koncentruje się na zaangażowaniu pracowników w proces ...

SYSTEMY WYNAGRODZEŃ W DZIAŁACH HANDLOWYCH
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

System wynagradzania i premiowania handlowców jest jednym z kluczowych elementów funkcjonowania zespołów i działów sprzedaży. W jednoznaczny sposób wpływa na jakość pracy handlowców, ich motywację, zaangażowanie i poziom odpowiedzialność za ...

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



TRADE MARKETING. Metody wsparcia wzrostu sprzedaży, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, handlowe, biznesowe, sprzedaż, handlowe, marketing/reklama, zarządzanie sprzedażą, Warszawa. otwarte

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.