Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Tening komunikacja w biznesie

  • Termin: 2024-03-07 - 2024-03-08
  • Lokacja: Łódź, Łódzkie
  • Cena netto: 1500.00 zł
  • Cena brutto: 1845.00 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

KM Studio - szkolenia

  • 90-430 Łódź, Łódzkie
  • Piotrkowska 125
  • Telefon: 512 344 837
  • Fax: 42 209-30-67
  • Email: kmstudio@kmstudio.com.pl
  • www: s://www.kmstudio.com.pl/
Firma szkoleniowa KM Studio - szkolenia

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Szkolenie komunkacja w biznesie składa się szereg kwestii związanych z komunikacją interpersonalną, ułatwiających zrozumienie relacji zachodzących między współpracownikami podczas wymiany informacji. W dominującym stopniu koncentrujemy się na trenowaniu umiejętności w zakresie precyzji odbieranych
i przekazywanych komunikatów. 

W trakcie kursu dowiedzą się również Państwo jaki wpływ potrafi wywrzeć odpowiednie dobranie informacji do odbiorcy. Szkolenie komunikacja w biznesie skupia się ponadto na zagadnieniach praktycznych jak i teoretycznych związanych z rozumieniem
i rozwiązywaniem sporów wynikających z niejasnego przepływu treści w notyfikacjach.

 

Podczas szkolenia komunikacja w biznesie Uczestnicy uzyskują poniższe umiejętności:

  • klarowna, składna i przejrzysta komunikacja interpersonalna
  • orientacja w roli informacji werbalnych i niewerbalnych
  • wykorzystywanie przykładów, harmonogramów, wykazów, diagramów i piktogramów
  • odpowiedzialne i świadomie eksploatowanie argumentów
    i kontrargumentów
  • aktywne słuchanie i inicjowanie dialogu oraz świadomość ich istotności w biznesie
  • parafrazowanie i indagowanie w celu jasnego przekazania komunikatu
    i upewnienia się, że został on poprawnie zrozumiany
  • poprawne dobieranie stylu do odbiorcy i znajomość osobistych manier
  • świadomość barier i zakłóceń w kontaktach społecznych
  • niezwłoczne spostrzeganie reakcji sygnalizujących potencjalność konfliktu oraz poznanie skutecznych technik ich rozwiązywania,
    a nawet wykorzystywania 
  • zwiększenie świadomości siebie w relacjach międzyludzkich
    nie tylko biznesowych

 

Szkolenie komunikacja
w biznesie program:

  1. Na czym polega komunikacja w biznesie?
    1. newralgiczność tego co mówimy i jak mówimy
    2. świadomość, że celem komunikacji jest przekaz konkretnej informacji
    3. praktyczny trening precyzji wyrażania treści
    4. ćwiczenia na klarowność i integralność przekazu
    5. nauka wykorzystywania pytań
    6. nauka korzystania z przykładów
  2. Jak typ osobowości wpływa na styl komunikacji
    Uczestnicy wykonują test osobowości  Hartmana w kontekście
    ich potrzeb i barier komunikacyjnych w biznesie

 

  1. Jak się komunikuję? Poznanie swojego stylu przekazywania informacji
    1. Rozpoznanie własnego stylu komunikacyjnego
    2. Analiza określonego sposobu interakcji z innymi – okno Johari
  2. Porozumienie pozawerbalne
    1. Funkcje mowy ciała i mimiki
    2. Ćwiczenie porozumienia niewerbalnego
    3. Komunikaty interakcyjne
    4. Jak wykorzystywać emocje w komunikacji niewerbalnej
    5. Zakłócenia komunikacji – ćwiczenie

 

  1. Rozpoznawanie i przezwyciężanie utrudnień w porozumieniu biznesowym
    1. Bariery komunikacyjne
    2. Ćwiczenia na ograniczenia utrudniające słuchanie
    3. Zakłócenia przepływu informacji w relacjach, również bliskich
    4. Poznanie technik ułatwiających porozumiewanie: parafraza, klaryfikacja, zadawanie pytań, ocena, interpretacja.
    5. Jak nie oceniać komunikatów – budowanie pożytecznych przekona

 

  1. Aktywne słuchanie częścią dialogu
    1. Cztery kroki skutecznego słuchania
    2. Na czym polega aktywne słuchanie
    3. 4 uszy i 4 usta w komunikacji

 

  1. Segment poświęcony asertywności 
    1. Praktyczne scenki i ćwiczenia na asertywną odmowę, pochwałę oraz krytykę
    2. Jak asertywnie wyrażać złość
    3. Formułowanie próśb/dyspozycji
  2. Z czego wynikają konflikty? O skutkach trudności
    w komunikacji

     

    1. Analiza transakcyjna E. Berne’a
    2. Rozwiązywanie sporów (style odpowiedzi na sytuacje konfliktowe, etapy)
    3. Model rodzajów reakcji na konflikt – test oparty na samoocenie uczestników
    4. Poznanie technik wspomagających sukcesywne zarządzanie
      i rozwiązywanie sytuacji niezgody
    5. Praktyczne odgrywanie scenek
  3. Skuteczna perswazja poprzez komunikację
    1. Wywieranie wpływu za pomocą argumentacji
    2. Kontrargumentacja
    3. Co to jest i jak stosować Język korzyści
    4. Wykorzystywanie przykładów
    5. Stosowanie pomocy technicznych typu: diagramy, tabele, wykresy, piktogramy, zdjęcia, prezentacje

 

Szkolenie komunkacja w biznesie metodologia:

Podczas szkolenia wykorzystujemy następujące metody szkoleniowe:

  • Prezentacja materiału i technik przez trenera
  • Praca własna uczestników
  • Ćwiczenia z kamerą
  • Odgrywanie scenek
  • Coachingowe metody pracy
  • Dyskusja z uczestnikami
 
  • KM Studio - szkolenia | lub online
  • 90-430 Łódź, Piotrkowska 125
  • woj. Łódzkie
Termin: 2024-04-09 - 2024-04-10
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł
Termin: 2024-05-09 - 2024-05-10
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł
Termin: 2024-06-11 - 2024-06-12
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł
Termin: 2024-07-09 - 2024-07-10
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł
Termin: 2024-08-08 - 2024-08-09
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł
Termin: 2024-09-10 - 2024-09-11
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Inteligencja emocjonalna jako skuteczne narzędzie w kontaktach międzyludzkich
KM Studio - szkolenia

Szkolenie Inteligencja Emocjonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi (klienci, współpracownicy, bliscy).

Automotywowanie – jak odnaleźć motywację do codziennych zadań - szkolenie automotywacji
KM Studio - szkolenia

Kurs ma na celu zwiększenie świadomości dotyczącej celów, wartości i mechanizmów własnego działania. Dzięki ćwiczeniom u Uczestników następuje poprawa sprawności i efektywności zawodowej, potrafią oni rozpoznawać potencjalne źródła konfliktów.

Prezentacja i autoprezentacja podczas wystąpień publicznych
KM Studio - szkolenia

Szkolenie autoprezentacja zawiera element nagrywania swoich wystąpień na video oraz późniejszej analizy materiału, aby w kolejnych wystąpieniach lepiej modulować głos, mówić ładniejszym językiem, odpowiednio dobrać ubiór.

Sztuka dyskusji
KM Studio - szkolenia

Celem szkolenia sztuka dyskusji jest nauczenie jasnego prezentowania swoich poglądów, skutecznego przekonywania do swoich argumentów a także technik wywierania wpływu ułatwiających obronę przez atakami rozmówców.

Stres jak sobie z nim radzić i jak z niego korzystać
KM Studio - szkolenia

Szkolenie stres obejmuje zagadnienie świadomego formułowania celu i planowania zadań w odniesieniu do własnych wartości, elementy inteligencji emocjonalnej związanej z panowaniem nad lękiem.

Praca w zespole - praca zespołowa
KM Studio - szkolenia

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które współpracują z zespołem ( albo jako kadra zarządzająca albo jako współpracownicy). Celem szkolenia jest praktyczna nauka umiejętności społecznych potrzebnych do pracy w zespole.

Coaching w zarządzaniu
KM Studio - szkolenia

Szkolenie coaching w zarządzaniu ma na celu zainspirowanie Uczestników do przyjęcia postawy coachingowej wobec swoich pracowników po to aby pomóc im przejąć inicjatywę w działaniu oraz stworzyć przestrzeń do pełnego realizowania celów biznesowych.

Zarządzanie stresem - stres jak z niego korzystać i jak sobie z nim radzić
KM Studio - szkolenia

Szkolenie rozpoczyna się od stworzenia mapy sytuacji stresowych przez każdego uczestnika po to, by przez cały kurs pracować na materiale specyficznym dla każdej osoby.

dotNET / .NET (C#, Windows Forms, ADO.NET, ASP.NET) - wprowadzenie do programowania
KM Studio - szkolenia

Szkolenie dotNET (C#, Windows Forms, ADO.NET, ASP.NET) przeznaczone jest dla osób pragnących zdobyć wiedzę na temat języka .NET. Szkolenie dot.NET ma na celu pokazanie korzyści wynikających ze stosowania tego języka na potrzeby aplikacji pod systemy

Symfonia Premium Handel - KM Studio - profesjonalne szkolenia
KM Studio - szkolenia

Szkolenie Symfonia Premium Handel przeznaczone jest dla osób chcących poznać i usprawnić swoją pracę w zakresie gospodarki magazynowej i sprzedaży za pomocą programu Symfonia Premium – Handel.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Tening komunikacja w biznesie, Szkolenie Biznesowe, Interpersonalne, umiejętności osobiste, autoprezentacja, efektywna komunikacja, komunikacja wewnętrzna, Łódź. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.