Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2019-07-21

Było:1580zł

Jest:1480zł

Podstawowe informacje

Telefoniczna sprzedaż produktów i usług. Nowoczesne zasady skutecznego telemarketingu.

  • Termin: 2019-10-17 - 2019-10-18
  • Lokacja: Katowice, Śląskie
  • Cena netto: przy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem 1750.00 1490 zł (First Minute -260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem)
  • Cena brutto: 1832.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

EVOLVO SZKOLENIA

  • 31-153 Kraków, Małopolskie
  • Szlak 47/25
  • Telefon: 12 445 62 91
  • Fax: 12 445 62 91
  • Email: biuro@evolvo.pl
  • www: evolvo.pl
Firma szkoleniowa EVOLVO  SZKOLENIA

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

TELEFONICZNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG.
 

NOWOCZESNE ZASADY SKUTECZNEGO TELEMARKETINGU

 

Warszawa, Poznań, Wrocław, Katowice, Kraków

2 dni, 16h

 

CENA REGULARNA: 1750 PLN netto                                                   CENA FIRST MINUTE: 1490 PLN netto (*)

(*) Rabat – 15% obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.



DZIĘKI SZKOLENIU UCZESTNICY

  • Poznają kluczowe nowoczesne techniki sprzedaży przez telefon
  • Dowiedzą się, jak zaczynać rozmowę, by wzbudzić zainteresowanie i zaufanie klienta
  • Nauczą się zadawać klientom pytania, na które uzyskają odpowiedzi, jakich potrzebują
  • Dowiedzą się, jak docierać do osób decyzyjnych i prezentować im ofertę
  • Poznają skuteczne strategie reagowania na obiekcje klientów i finalizowania sprzedaży
  • Uświadomią sobie najczęściej popełniane przez telemarketerów błędy
  • Nauczą się eliminować nieprzynoszące zysków czynności i efektywniej planować i wykorzystywać czas pracy


PROGRAM SZKOLENIA:


    I  ZARZĄDZANIE CZASEM W TELESPRZEDAŻY – JAK PLANOWAĆ I WYKORZYSTYWAĆ     

        CZAS, BY PODNIEŚĆ SWOJĄ SKUTECZNOŚĆ?

  • Siedem sposobów na oszczędzenie czasu i zachowanie skupienia
  • Zamiana działań reaktywnych na proaktywne
  • Umiejętność wyznaczania priorytetów, planowania i eliminowania tzw. „złodziei czasu”
  • Kontrola:

- nad telefonem: ustal nieodwoływalne godziny intensywnego telefonowania

- nad pocztą elektroniczną: przygotuj bibliotekę szablonów wiadomości

- nad rozmową: wyznacz cel rozmowy i uzyskaj zaangażowanie

- nad narzędziami: zacznij skutecznie wykorzystywać narzędzie, które posiadasz   

  (CRM, poczta elektroniczna)

 

  II  JAK ROZPOCZĄĆ ROZMOWĘ, BY KLIENT NIE ZREZYGNOWAŁ W CZASIE WSTĘPNEJ

       WYMIANY ZDAŃ?

  • Przedstawianie się – Twoja chwila prawdy
  • „Cold calls”, czyli dzwonienie na zimno – tak czy nie?
  • Zasada wielokrotnego kontaktu
  • Do tanga trzeba dwojga, czyli duet: telefon + poczta elektroniczna
  • Strategie związane z przedstawianiem się

 

 III  JAK DOCIERAĆ DO OSÓB DECYZYJNYCH?

  • Odwieczny dylemat telemarketera, czyli jak zidentyfikować i ominąć „strażników dostępu” (sekretarki, asystenci itd.)
  • Strategie docierania do osób decyzyjnych

 

 IV  JAK PREZENTOWAĆ TO, CO CHCĘ SPRZEDAĆ?

  • Czym się różni opowiadanie od sprzedawania?
  • Stary vs nowy model sprzedaży - złota reguła rozmowy handlowej
  • Aktywne słuchanie jako klucz do sukcesu w telesprzedaży – jak i o co pytać klienta?
  • Prezentacja oferty:

- stosowanie języka korzyści

- jaka jest wasza przewaga konkurencyjna?

- kolejność przedstawiania argumentów sprzedażowych – „efekt fajki”

- sformułowania, których należy unikać

- "czarna lista" - zwroty zakazane w rozmowie z klientem

 

  V  JAK ODPOWIADAĆ NA OBIEKCJE KLIENTÓW?

  • Dlaczego klienci zgłaszają zastrzeżenia?
  • Pięć głównych rodzajów obiekcji
  • Strategie radzenia sobie z zastrzeżeniami

 

 VI  JAK SFINALIZOWAĆ SPRZEDAŻ?

  • Jak rozpoznać sygnały zakupowe wysyłane przez klienta?
  • Dlaczego stare sposoby finalizowania sprzedaży są dziś nieskuteczne?
  • Strategie finalizowania sprzedaży

 

VII PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA

 

 

 

CENA OBEJMUJE:

• intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem

• autorskie materiały szkoleniowe

• imienny certyfikat uczestnictwa

• 2 obiady

• serwis kawowy ciągły

• konsultacje poszkoleniowe w okresie wdrażania zmian przez cały miesiąc po szkoleniu po szkoleniu

 


MINI GRUPY – MAXI EFEKTY

 

Uwaga: Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego  o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.

Gwarancja realizacji szkolenia w grupach od: 3 osób!

 

                                                                   

 

                                                     MIĘKKIE KOMPETENCJE – TWARDE REZULTATY     

                                                                                 biuro@evolvo.pl

                                                                                 www.evolvo.pl

                                                                                  12-445 62 91

  • Katowice
  • woj. Śląskie
Termin: 2019-06-27 - 2019-06-28
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2019-07-01 - 2019-07-02
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2019-08-30 - 2019-08-31
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2019-09-12 - 2019-09-13
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2019-09-26 - 2019-09-27
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2019-10-01 - 2019-10-02
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2019-10-03 - 2019-10-04
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2019-10-10 - 2019-10-11
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2019-11-05 - 2019-11-06
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2019-11-07 - 2019-11-08
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2019-11-14 - 2019-11-15
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2019-11-21 - 2019-11-22
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie konfliktem: Jak rozwiązywać konflikty w zespole?
EVOLVO SZKOLENIA

Pomożemy Ci zrozumieć istotę konfliktów, nauczymy rozpoznawać ich źródła i znajdować najlepsze rozwiązania, by osiągnąć porozumienie i zapobiegać powstawaniu sytuacji konfliktowych...

Etyczne wywieranie wpływu na ludzi.
EVOLVO SZKOLENIA

Jak przekonać innych do naszych pomysłów i propozycji? Jak wpływać na zmianę ich decyzji? Jak zwiększyć swój perswazyjny potencjał? Szkolenie dedykowane osobom,których sukces zawodowy i prywatny zależy m.in.od umiejętności wywierania wpływu na ludzi

Zarządzanie zespołem w nowoczesnej firmie.
EVOLVO SZKOLENIA

Uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności z kluczowych obszarów zarządzania zespołem (motywowania,delegowania,rozliczania z zadań)oraz najskuteczniejszej metody zarządzania.Rozpoznają własne zasoby i poznają możliwości ich wykorzystania.

Motywowanie podległego zespołu.
EVOLVO SZKOLENIA

Rozwój kompetencji menedżerskich-kierujesz ludźmi? Dowiedz się, jak ważna jest motywacja, jak motywować pracowników i jakie korzyści płyną z zarządzania zmotywowanym zespołem.Warszawa, Poznań, Katowice, Wrocław, Kraków

Sztuka prezentacji i wystapień publicznych.
EVOLVO SZKOLENIA

Jak przygotować ciekawą prezentację? Jakich umiejętności potrzebujesz,by ją skutecznie przeprowadzić? Co decyduje o sukcesie Twojego wystąpienia? Jak dobrze rozpocząć prezentację, utrzymać uwagę słuchaczy i wykorzystać sesję pytań?Jak opanować stres?

Zarządzanie czasem. Jak zwiększyć efektywność osobistą??
EVOLVO SZKOLENIA

Praktyczne warsztaty zarządzania sobą w czasie.Jak zdążyć ze wszystkim?

Trening asertywności oraz radzenia sobie z tzw. trudnymi ludźmi
EVOLVO SZKOLENIA

Jak nie poddawać się manipulacjom i naciskom emocjonalnym innych osób? Jak pokonać blokadę mówienia: nie, wyrażania opinii, potrzeb, życzeń; przyjmowania krytyki, oceny, pochwał? Jak dochodzić swoich praw i egzekwować je?... LAUR EKSPERTA 2015/2016

Skuteczny handlowiec: od nawiązania kontaktu do finalizacji sprzedaży.
EVOLVO SZKOLENIA

Trening skutecznych, sprawdzonych w praktyce zasad i technik sprzedaży oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w procesie sprzedaży i obsługi klienta.

Skuteczna komunikacja i informacja zwrotna
EVOLVO SZKOLENIA

O sile przekazu , sztuce nawiązywania kontaktów i porozumiewania się z różnymi typami osobowości. Rozwój świadomości i umiejętności komunikacji z innymi ludźmi warunkujących skuteczność i stosowność w kontaktach oraz budowanie pozytywnych relacji.

Obsługa trudnego klienta. Jak radzić sobie z obiekcjami i negatywnymi emocjami klientów?
EVOLVO SZKOLENIA

Intensywny trening radzenia sobie z zastrzeżeniami, reklamacjami oraz negatywnymi emocjami klientów.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Telefoniczna sprzedaż produktów i usług. Nowoczesne zasady skutecznego telemarketingu., Szkolenie Sprzedaż, Biznesowe, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, marketing i sprzedaż, handlowe, telemarketing, techniki sprzedaży, Katowice. otwarte

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.