Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Telefoniczna obsługa Klienta- Twoim Atutem

  • Termin: 2024-06-27 - 2024-06-28
  • Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
  • Cena netto: 1290.00 zł
  • Cena brutto: 1586.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

WSTRONEROZWOJU

  • 03-142 Warszawa, Mazowieckie
  • Winorośli 12/24
  • Telefon: 500 029 886
  • Email: 1biuro24@wstronerozwoju.com
  • www: www.wstronerozwoju.com
Firma szkoleniowa WSTRONEROZWOJU

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Adresaci szkolenia
► kierownicy zespołów obsługi klienta
► pracownicy biura obsługi klienta
► pracownicy recepcji
► call center
► contact center

 

Cel szkolenia


► Przygotowanie pracowników do telefonicznej obsługi klienta
► Przećwiczenie umiejętności sprzyjających efektywnej komunikacji przez telefon
► Przekazanie wiedzy na temat technik i narzędzi wykorzystywanych podczas telefonicznej Obsługi Klienta

 

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU

► Poprawa jakości prowadzonych rozmów telefonicznych
► Profesjonalna obsługa Klientów
► Ogólny wzrost wiedzy i umiejętności pracowników w zakresie prowadzenia rozmów telefonicznych

 

KORZYŚCI DLA FIRMY:

► Poprawa wizerunku firmy
► Wzrost satysfakcji klientów z poziomu obsługi
► Profesjonalna obsługa klientów
► Skrócenie średniego czasu obsługi klienta

 


Doświadczony trener:

Ewelina Zdzieszyńska- certyfikowany trener biznesu, pedagog

Specjalizuje się w projektach związanych z doskonaleniem i poprawą jakości rozmów call center, tworzeniem i wdrażaniem standardów obsługi Klienta.
 
Pracowała na stanowisku trenera w firmie Centrum Informatyki Grupy PZU S.A (call center), gdzie odpowiedzialna była za: ocenę jakości prowadzonych rozmów, coaching, feedback, opracowanie i wdrożenie sytemu ocen prowadzonych rozmów, organizacja i nadzór nad kampaniami wychodzącymi – tele - sprzedaż, szkolenia z zakresu efektywnej sprzedaży,  tworzenie systemów motywacyjnych, budowa skryptów rozmów. 
 
Pracując jako trener i menedżer Działu Szkoleń w Sygma Bank odpowiedzialna była za opracowanie i wdrożenie projektów:
  • Model kompetencji, rozwój zawodowy i szkolenia w Departamencie Obsługi Klienta” (call center)
  • Zbudowanie modelu kompetencji dla wszystkich stanowisk w ramach  
       Departamentu Obsługi Klienta
  • Zdefiniowanie profilu rekrutacyjnego i zaprojektowanie procesu selekcji
  • Zaprojektowanie szkoleń dla poszczególnych stanowisk rozwijających
       kompetencje
    rozpisane w modelu i zapewniających progres
Realizowała projekty szkoleniowe z tematów obsługa Klienta oraz sprzedaż, min. dla następujących Klientów:
  • Grecos Holiday - „Telefoniczna obsługa klienta szkolenie” - Referencje
  • Lotos Asfalt- „Trudne sytuacje podczas obsługi Klienta”- (3 szkolenia)
  • Medicover- szkolenia dla Call Center: Obsługa Klienta, Asertywności w obsłudze Klienta (20 dni szkoleniowych)
  • Wesolandia- przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu obsługi Klienta
  • Sygma Bank - Projekt poprawy jakości obsługi Klienta w (call center).  W ramach projektu zostały podjęte następujące działania: Przeprowadzenie audytu mającego na celu zdiagnozowanie poziomu obsługi Klienta, Obserwacja pracy i odsłuch rozmów konsultantów Call Center, Opracowanie i przeprowadzenie programu szkoleniowego mającego na celu poprawę standardów obsługi.
  • E-Commerce Services Sp. z o.o. | empik.com | smyk.com|-  „Zaangażowana telefoniczna Obsługa Klienta”- zaprojektowanie i przeprowadzenie szkolenia dla  CallCenter
  • Orange Polska- „Budowanie relacji z Klientem” – przeprowadzenie 20 szkoleń
  • Coca Cola HBC Polska - „Efektywny proces sprzedaży”  
  • KIA Motor Polska- „Profesional Kia Sales Consultant & Effective Selling
  • Continuum Care- „Techniki sprzedaży"
  • Meble BRW- „Technik zamknięcia sprzedaży”- zaprojektowanie i prowadzenie szkoleń   


Program szkolenia

 

 

WIEDZA O KLIENTACH
• Kim jest Klient?
• Oczekiwania Klientów wobec obsługi

 

ROZMOWA TELEFONICZNA
• Umiejętności wspomagające prowadzenie rozmowy telefonicznej
• Struktura rozmowy telefonicznej

 

POWITANIE
• Budowanie pierwszego wrażenia (tempo mówienia, głośność mówienia, uśmiech)
• Standard powitania

 

USTALENIE CELU ROZMOWY I SZCZEGÓŁÓW POZWALAJĄCYCH NA PRZYGOTOWANIE I ZAPREZENTOWANIE ROZWIĄZANIA
• Dlaczego istotne jest ustalenie celu rozmowy?
• Pytania - klasyfikacja, zasady związane z zadawaniem pytań
• Techniki aktywnego słuchania (parafraza, klasyfikacja, odzwierciedlanie)

 

DOSTROJENIE DO KLIENTA
• Typologia Klientów (typologia Junga)
• Jak rozmawiać z poszczególnymi typami?

 

KONTROLA ROZMOWY
• Narzędzia pozwalające utrzymać kontrolę nad rozmową

 

PRZEKAZYWANIE INFORMACJI I PROPOZYCJI ROZWIĄZAŃ
• Zasady budowania jasnych i prostych wypowiedzi
• Pozytywny język
• Język korzyści
• Nawiązywanie do wypowiedzi Klienta (technika logicznej perswazji)

 

ODPOWIADANIE NA ZASTRZEŻENIA KLIENTÓW
• Kategorie zastrzeżeń
• Metody uchylania zastrzeżeń

 

ASERTYWNOŚĆ PODCZAS ROZMOWY TELEFONICZNEJ
• Zachowanie asertywne
• Asertywna odmowa
• Reagowanie na atak i krytykę

 

PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE ROZMOWY
• Podsumowanie – standard podsumowania
• Zakończenie rozmowy - standard zakończenia


 

 

 

 

Opis metodyki szkolenia
• Publiczne prezentacje
• Nagrania video i audio
• Mini wykłady
• Symulacje
• Scenki
• Dyskusje grupowe
• Studium przypadku

 

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia
• Poprawa jakości prowadzonych rozmów telefonicznych
• Profesjonalna obsługa Klientów
• Ogólny wzrost wiedzy i umiejętności pracowników w zakresie prowadzenia rozmów telefonicznych
• Wzrost satysfakcji Klientów z poziomu obsługi


Zakres usług wchodzących w szkolenie
• imienny certyfikat uczestnictwa
• autorskie materiały szkoleniowe
• przerwy kawowe
• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu

telefoniczna obsługa klienta szkolenie

 

 

Współpracowaliśmy między innymi z:

- Orange Polska

- Coca Cola

- PZU

- Grupa Lotos

- Amplico Life

- Lafarge

- FM GROUP

- Fiat AutoPoland

- KIA Motors Polska

- Impel S.A

- Otawa Group. Sp.j.

- Meble BRW

- Medicover

- Sygma Bank

- Inicjatywa Mikro Sp. z.o.o

- E-Commerce Services Sp. z o.o.  grupa Empik

- Continuum Care

- Cementownia Kraków

- Salony Krzysztof

- Wojewódzki urząd pracy w Olsztynie

- Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki NFZ

- Pomorskie Forum na rzecz Wychodzenia z Bezdomności

- Impuls Szkolenia-

- Emotion, Szkolenia, Doradztwo, Coaching

- ADEX - Biuro Tłumaczy

  • WARSZAWA
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2024-02-28 - 2024-02-29
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-03-25 - 2024-03-26
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-04-25 - 2024-04-26
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-05-23 - 2024-05-24
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-06-19 - 2024-06-20
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-07-09 - 2024-07-10
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-07-24 - 2024-07-25
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-08-01 - 2024-08-02
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-08-19 - 2024-08-20
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-09-26 - 2024-09-27
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-10-28 - 2024-10-29
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-11-28 - 2024-11-29
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Asertywność w kontaktach z trudnymi klientami- 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Klientami.

Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług

Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty prakty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy.

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Kurs przeznaczony jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności stosowanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania kompetencji i potencjału pracowników. Zapraszamy osoby zarządzające zespołami, liderów, którzy chcą się rozwijać.

Zarządzanie Zmianą -rola i zadania menedżera w przeprowadzaniu zespołu przez zmiany. -2 dniowe warsz
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej.► zapewni wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania zmianą

Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów

Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty prakty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy.

Jak Komunikować sie z pracownikami, aby realizowali Wyznaczone Cele? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do osób kierujących zespołami.

Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami.

Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Więcej...

Najnowsze kursy:

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania.

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania.

Zarządzanie zespołem szkolenie
WSTRONEROZWOJU

Cele szkolenia:► Poznanie cech efektywnego zespołu oraz charakterystyki procesów grupowych► Rozwijanie umiejętności identyfikowania zachowań wspierających i utrudniających realizację celów zespołu► Identyfikowanie własnych predyspozycji w zakresie

Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Telefoniczna obsługa Klienta- Twoim Atutem, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, sprzedaż, obsługa klienta, telemarketing, telemarketing, obsługa klienta, sprzedaż w internecie, WARSZAWA. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.